Lpg'ye geçmeme problemi?

Katılım
29 Mar 2019
Mesajlar
21
Tepki puanı
15
Konum
İSTANBUL
Aracınız
Civic FD6 2011
Merhaba
son bir kaç gündür hararet uygun sıcaklığa gelmesine rağmen araç lpg ye geçmemektedir. Ayrıca kalorifer de buz gibi üflemektedir.
Aracın suyunu kontrol ettiğimde su seviyesi normal
yorumladığım kadarıyla su devirdaiminde problem olabilir diye düşünüyorum
tecrübeli arkadaşlardan yorum rica ediyorum
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,685
Çözümler
6
Tepki puanı
8,747
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
> Tanışma bölümünde kendinizi tanıtırsanız memnun oluruz.

> Geçmiş olsun.
> Yazılanlardan anladığım kadarıyla sistemde su dönmüyor. Su dönmediği için kalorifer sıcak üflemiyor. Regulatörten sıcak su geçmediği için gaz geçişine izin vermiyor.
> Eğer devir daim ise araç hemen hararet yapar conta yakma ihtimali yüksektir. Kısa sürede problemi çözmeye çalışın.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Katılım
14 Nis 2019
Mesajlar
714
Tepki puanı
199
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Erhan Turhan
Yaş
40
Aracınız
Civic FC5 2021
Bende de aynı sorun var LPG ye geç geçiyor fakat geçiyor yani geçmeme gibi bir durum değil ama arabanın kaloriferini çalıştırdığında şoför tarafındaki 2 havalandırma deliğinden sıcak geliyor fakat sağ taraftaki 2 havalandırma deliği soğuk üflüyor bunun sebebi ne olabilir
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,685
Çözümler
6
Tepki puanı
8,747
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Bende de aynı sorun var LPG ye geç geçiyor fakat geçiyor yani geçmeme gibi bir durum değil ama arabanın kaloriferini çalıştırdığında şoför tarafındaki 2 havalandırma deliğinden sıcak geliyor fakat sağ taraftaki 2 havalandırma deliği soğuk üflüyor bunun sebebi ne olabilir
Lpg ile ilgili olan ilk olarak geçiş ısısı kaç? İkincisi regülatöre giren su hortumlardan rahat dönüyor mu?
Kalorifer için ise tıkanıklık olabilir. Muhtelif çözümler:

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Katılım
14 Nis 2019
Mesajlar
714
Tepki puanı
199
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Erhan Turhan
Yaş
40
Aracınız
Civic FC5 2021
Lpg ile ilgili olan ilk olarak geçiş ısısı kaç? İkincisi regülatöre giren su hortumlardan rahat dönüyor mu?
Kalorifer için ise tıkanıklık olabilir. Muhtelif çözümler:

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
geçiş ısısına hiç bakmadım şöyle diyeyim ortalama 5-6 dk sonra geçiyor. Bu aralar yapmıyor ama geçen zamanlarda yolda giderken motor sıcakken yeşilden kırmızıya dönüp bir süre sonra tekrar yeşile dönme sorunu vardı. Lpg servisine götürdüm bilgisayardan baktılar bir sorun çıkmadı.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,685
Çözümler
6
Tepki puanı
8,747
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
geçiş ısısına hiç bakmadım şöyle diyeyim ortalama 5-6 dk sonra geçiyor. Bu aralar yapmıyor ama geçen zamanlarda yolda giderken motor sıcakken yeşilden kırmızıya dönüp bir süre sonra tekrar yeşile dönme sorunu vardı. Lpg servisine götürdüm bilgisayardan baktılar bir sorun çıkmadı.
> Anlık bir durum olmuş olabilir. Güncel kendi aracımdan bilgi vereyim. Sabah ilk çalıştırma, hava 5 derece, 1 kilometre sonra gaza geçiyor. Geçiş ısım 38.
> Benzine geçme durumları regülatör basıncı ve ısısı, lpg tankında az kalan gaz ile sistemin otomatik geçiş yapmasına neden olur. Problem daha çok ilk lpg geçişinde hissedilir. Enjektör ve filtrelerde problem olursa anlık değil devamlı hissedilir.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Katılım
14 Nis 2019
Mesajlar
714
Tepki puanı
199
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Erhan Turhan
Yaş
40
Aracınız
Civic FC5 2021
Lpg ustasına götürdüğümde radyatör suyunu devamlı kontrol et demişti. Radyatör suyunu ben yarının altında tutuyorum daha fazla koymalımıyım acaba?
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,685
Çözümler
6
Tepki puanı
8,747
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Lpg ustasına götürdüğümde radyatör suyunu devamlı kontrol et demişti. Radyatör suyunu ben yarının altında tutuyorum daha fazla koymalımıyım acaba?
Asıl su takibi radyatör kapağını açarak olur. Daima içinde suyu görmeniz lazım. Motor soğuk iken bakılır. Diğer dediğiniz durum genleşme kabı olmalı. Oda yarısı dolu olsa yeter.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Katılım
29 Mar 2019
Mesajlar
21
Tepki puanı
15
Konum
İSTANBUL
Aracınız
Civic FD6 2011
Devirdaim ve termostati değiştirdim problem cozulmedi arkadaslar taaki kalorifer petek temizliği yapılana kadar suanda gayet iyi isitiyor lpg ye de erken gecmeye basladi


MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
14 Nis 2019
Mesajlar
714
Tepki puanı
199
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Erhan Turhan
Yaş
40
Aracınız
Civic FC5 2021
> Anlık bir durum olmuş olabilir. Güncel kendi aracımdan bilgi vereyim. Sabah ilk çalıştırma, hava 5 derece, 1 kilometre sonra gaza geçiyor. Geçiş ısım 38.
> Benzine geçme durumları regülatör basıncı ve ısısı, lpg tankında az kalan gaz ile sistemin otomatik geçiş yapmasına neden olur. Problem daha çok ilk lpg geçişinde hissedilir. Enjektör ve filtrelerde problem olursa anlık değil devamlı hissedilir.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
• Geçiş ısısını nereden nasıl ölçüyorsunuz?
• Evet su haznesinden bahsediyorum.
 
Geri
Üst