Makyajlı 2019 Model Honda Civic Fiyatları

Katılım
11 Haz 2016
Mesajlar
101
Tepki puanı
25
İsmail Beşiroğlu Hocam;
1.5 LT Turbolu araçtan kastınız FK7 ise FK7’ye binmedim. Haklı olabilirsiniz çünkü yol tutuşuyla en popüler premium otomobillere bile meydan okuyor FK7. Bu sebeple yumuşak bir süspansiyon beklemiyorum.

Ancak bahsettiğiniz FC5 ise ki sanırım kardeşinize aldırdığınız FC5’le kıyaslıyorsunuz o zaman durum farklı... Daha önce çeşitli kasalarını da kullandım Golf ve Passat’ın ve son olarak bir kaç gün önce Golf 1.0 TSI DSG’yi 100 küsur km boyunca kullandım.
Süspansiyon konforu 17 jant 1.5 Turbo FC5’ten daha yumuşak değildi Golf 16 jant olmasına rağmen. Şahsen ben bağımsız süspansiyon farkını sürüş esnasında hissediyorum FC5’te. ??

İzolasyon konusunda ise Golf bariz olarak daha başarılıydı maalesef.

Güncel kasa Passat’a gelince D sınıfının süspansiyonu en sert “premium olmayan” otomobili olduğunu söyleyebilirim kendi tecrübelerime göre... En azından her zaman söylediğim gibi D sınıfı olduğunu hissettiremeyecek kadar sert süspansiyona ve kompakt bir şasi salınımına sahip olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Bunun ani manevralarda yol tutuşa ve ergonomiye faydası var elbette ancak konumuz süspansiyon ve bu hususta bence sınıfta kalır Passat.

Bizim FC5’lerde Mercedes E gibi bir izolasyon olsa inanın tadından yenmez bir sürüş çıkar ortaya ki bu haliyle bile o tekerlek gürültüsü ve yol uğultusuna rağmen sürüşünde bir keyif var... ☺

CVT’nin performansı törpülemesi bana gerçekte olduğundan fazla abartılıyor gibi geliyor. Çünkü aynı aracın manueli ile CVT’sinin hızlanmasını bir videoda saniye saniye durdurarak inceledim;
0-100’de CVT 7,2sn ve Manuel 7,8sn.,
0-400 m.’de CVT ile Manuel eşit.,
170’e kadar da CVT önde yada eşit.,
170’den sonra 2-3 km öne geçiyor Manuel vitesli olan.,
0-200’e CVT 32,8 sn. Manuel 30 sn.’de ulaşıyor.,
CVT 200 olduğunda Manuel 204’e ulaşıyor.,
200’den sonra fark 6-7 km’leri buluyor ve gıdım gıdım artıyor. CVT 207’ye geldiğinde Manuel 218 oluyor.
Tabi CVT’nin hızlanması burada son bulurken Manuel olan hızlanmaya devam ediyor. ??

Videonun linkini de ekliyorum;


Elbette fark var ama 0-100’de CVT başarılı ve her sürücü manuelde aynı performansı sunamaz hatta aynı sürücü bile her defasında aynı performansı sunamaz manuelde, bu sebeple günlük kullanımlar için bu 0-100 hızlanma verisi CVT’yi öne geçiriyor diye yorumluyorum.

CVT ile Manuelin 170’km hıza kadar da eşit olmaları, aralarındaki farkın yine günlük kullanımlardaki ufak rekabetlerde çok da önemli olmayacağını gösteriyor sanki... ?

Ayrıca Paddle Shift ile bir Manuel kadar keyif vermese de ilk gaz tepkimelerindeki gecikmeleri azaltabiliyoruz. ?

1.5 Turbo ZF şanzıman olsa daha iyi bir sonuç alınır diye düşünüyorum ben de. BMW yıllardır ZF kullanıyor ve bu şanzımanıyla rakibi Mercedes’e göre karşılaştırmalarda üstün gösteriliyor.

Ancak 1.5 Turbolar ZF şanzımanlı olsa Manuel’den daha performanslı olur mu sorusunun cevabını yorumlayınca bana olmaz gibi geliyor. Yani sonuç olarak CVT’nin performansı törpülemesi durumu biraz abartılıyor dememin sebebini bu şekilde anlatmaya çalıştım.

Sebebi CVT mi yoksa başka bir şey mi husususu sıkça gündeme gelen 207 kph den sonra hızlanmama durumu ise bence en büyük problem. Karayolları standartlarına göre yapılmış bir çok rampa tırmanışında bile 207’ye ulaşabilen bir otomobili bu şekilde sınırlandırmak hiç makul olmamış!!!

Sırf limitörü kaldırmak için Hondata flashpro almayı düşünüyorum. Ve profesyonel bir işletmede iç-dış sıkı bir izolasyon yaptırmayı da...
LPG ile olumlu geri bildirimler almaya devam edersek bir de LPG taktık mı “fiyatına göre ülkemizde binilebilecek en iyi otomobile sahip olmuş oluruz... ☺“
Bu söylediklerimin tamamını yaptırsam bile şimdiki sıfır km fiyatına gelmez aracın fiyatı... ☺??
Tabiki bunlar benim kişisel görüşlerim.

Çok güzel bir açıklama olmuş
 
S

Silinen üye 20336

Guest
Üstad aynen senin gibi düşünüyorum, o videoyu da yaklaşık bir sene önce bu forumda ben paylaşmıştım ama nedense kimse üzerinde düşünmeyip , tartışmayıp hala CVT ye kulaktan dolma bilgi ve duyumlarla b.. atmaya devam ediyor . Bu tamamen bir klişe “ CVT performansı törpüler “ dergi editörlerine bak bloglarında veya YouTube videolarında söyledikleri hep aynı söz ve o kadar klişe ki , deyim bile ayni “ törpülemek “
Maalesef insanların aklında kalan 90 lı yıllardaki CVT . Honda dan örnek vereyim, bir arkadaşımın 97 model HR-V sini kullanmıştım CVT şanzımanlı, bizim RS lerdeki CVT ye aynı muameleyi yapıyorlar . Bir İngiliz arkadaşım var , meslektaşım , o da benim gibi arabaya meraklı , Lexus SUV si var CVT şanzımanlı , yepyeni araba , Lexus gibi bir markaya da CVT koymuş Toyota ve adam çok memnun . Benim RS i kullandı ve bundaki CVT benimkinden daha iyi dedi.
Komik olan ne biliyormusun , bırak manuelini kullanmayı daha bizim RS lerin koltuğuna bile oturmamış olanlar da aynı şeyi söylüyorlar. O videoyu çeken Polonya da bir site , çok profesyoneller , neredeyse her tip marka arabanın aynı formatta çekilmiş videoları var . Head to Head videoyu bir tek manuel ve otomatik FC5 için çekmiş . Demekki adamda çok bezmiş bu muhabbetten, al sana demiş o kadar anlatılan fark neymiş gör .
Şimdi aşağıda CVT li RS in esneklik verilerini veriyorum :
60-100 km/h .....3,7 saniye
80 - 120 km/h.....5,0 saniye

Buyurun , herkes başka markalarda ayni dataları incelesin ; elinizi de korkak alıştırmayın direk BMW , Range Rover , Merc den başlayın
Çok şaşıracaksınız eminim

Arabanın aşık olduğum tarafı tam da bu , 130 dan 190 a nasıl çıkıyor anlamıyorum. Rampa veya düz yol da hiç fark etmiyor.

Limitör kaldırma konusunda aynen sizin gibi düşünüyorum, boost-up yapmadan sadece limitörü iptal etmek için Flash pro yükleteceğim
İsterseniz iletişime geçebiliriz.

Bu arada son söz olarak , CVT kullanımı ile ilgili bir tüyo vereyim, özellikle performans törpületenlere , sonuçta kırk bin kilometredir kullanıyorum. Yüz yüzyirmi giderken hızlanmak isterseniz lök diye gaza oturursanız , o scooter efekti denilen olayı yaşarsınız , Yapmanız gereken gazı kademeli vermek , yani 1700 - 2000 devirden önce 3000 civarını görecek kadar gaz vermek , o devirde biraz kararlı kaldıktan sonra 4000-4500 devir görecek kadar gaz , sonra da gaza otur zaten o arada 170- 180 leri görmüş oluyorsun .


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
•Yeni model bir Lexus’ta CVT kullanılıyor olması ve Lexus’un sahibinin RS’deki CVT’yi daha çok beğenmesi,

•Videoyu çekenin Polonya’da profesyonel bir ekip olması,

•60-100 3,7sn. ve 80-120 5sn. olması,

•120 kph ile giderken hızlanmak için gaza basma şekilleri.

Yukarıdaki bilgilendirmeler için çok teşekkür ederim... ??
Öğrenmiş oldum. ??☺️

Flashpro’yu kısa vadede almayı düşünmüyordum ama iletişime geçebiliriz tabiki birbirimize faydamız olur belki hocam.
 

İsmail Beşiroğlu

Super Moderator
Yönetici
Katılım
16 Kas 2018
Mesajlar
2,364
Çözümler
1
Tepki puanı
3,956
Yaş
36
Konum
Ankara/Eryaman
Ad Soyad
İsmail Beşiroğlu
Yaş
35
Aracınız
Civic FB7 2016
İsmail Beşiroğlu Hocam;
1.5 LT Turbolu araçtan kastınız FK7 ise FK7’ye binmedim. Haklı olabilirsiniz çünkü yol tutuşuyla en popüler premium otomobillere bile meydan okuyor FK7. Bu sebeple yumuşak bir süspansiyon beklemiyorum.

Ancak bahsettiğiniz FC5 ise ki sanırım kardeşinize aldırdığınız FC5’le kıyaslıyorsunuz o zaman durum farklı... Daha önce çeşitli kasalarını da kullandım Golf ve Passat’ın ve son olarak bir kaç gün önce Golf 1.0 TSI DSG’yi 100 küsur km boyunca kullandım.
Süspansiyon konforu 17 jant 1.5 Turbo FC5’ten daha yumuşak değildi Golf 16 jant olmasına rağmen. Şahsen ben bağımsız süspansiyon farkını sürüş esnasında hissediyorum FC5’te. ??

İzolasyon konusunda ise Golf bariz olarak daha başarılıydı maalesef.

Güncel kasa Passat’a gelince D sınıfının süspansiyonu en sert “premium olmayan” otomobili olduğunu söyleyebilirim kendi tecrübelerime göre... En azından her zaman söylediğim gibi D sınıfı olduğunu hissettiremeyecek kadar sert süspansiyona ve kompakt bir şasi salınımına sahip olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Bunun ani manevralarda yol tutuşa ve ergonomiye faydası var elbette ancak konumuz süspansiyon ve bu hususta bence sınıfta kalır Passat.

Bizim FC5’lerde Mercedes E gibi bir izolasyon olsa inanın tadından yenmez bir sürüş çıkar ortaya ki bu haliyle bile o tekerlek gürültüsü ve yol uğultusuna rağmen sürüşünde bir keyif var... ☺

CVT’nin performansı törpülemesi bana gerçekte olduğundan fazla abartılıyor gibi geliyor. Çünkü aynı aracın manueli ile CVT’sinin hızlanmasını bir videoda saniye saniye durdurarak inceledim;
0-100’de CVT 7,2sn ve Manuel 7,8sn.,
0-400 m.’de CVT ile Manuel eşit.,
170’e kadar da CVT önde yada eşit.,
170’den sonra 2-3 km öne geçiyor Manuel vitesli olan.,
0-200’e CVT 32,8 sn. Manuel 30 sn.’de ulaşıyor.,
CVT 200 olduğunda Manuel 204’e ulaşıyor.,
200’den sonra fark 6-7 km’leri buluyor ve gıdım gıdım artıyor. CVT 207’ye geldiğinde Manuel 218 oluyor.
Tabi CVT’nin hızlanması burada son bulurken Manuel olan hızlanmaya devam ediyor. ??

Videonun linkini de ekliyorum;


Elbette fark var ama 0-100’de CVT başarılı ve her sürücü manuelde aynı performansı sunamaz hatta aynı sürücü bile her defasında aynı performansı sunamaz manuelde, bu sebeple günlük kullanımlar için bu 0-100 hızlanma verisi CVT’yi öne geçiriyor diye yorumluyorum.

CVT ile Manuelin 170’km hıza kadar da eşit olmaları, aralarındaki farkın yine günlük kullanımlardaki ufak rekabetlerde çok da önemli olmayacağını gösteriyor sanki... ?

Ayrıca Paddle Shift ile bir Manuel kadar keyif vermese de ilk gaz tepkimelerindeki gecikmeleri azaltabiliyoruz. ?

1.5 Turbo ZF şanzıman olsa daha iyi bir sonuç alınır diye düşünüyorum ben de. BMW yıllardır ZF kullanıyor ve bu şanzımanıyla rakibi Mercedes’e göre karşılaştırmalarda üstün gösteriliyor.

Ancak 1.5 Turbolar ZF şanzımanlı olsa Manuel’den daha performanslı olur mu sorusunun cevabını yorumlayınca bana olmaz gibi geliyor. Yani sonuç olarak CVT’nin performansı törpülemesi durumu biraz abartılıyor dememin sebebini bu şekilde anlatmaya çalıştım.

Sebebi CVT mi yoksa başka bir şey mi husususu sıkça gündeme gelen 207 kph den sonra hızlanmama durumu ise bence en büyük problem. Karayolları standartlarına göre yapılmış bir çok rampa tırmanışında bile 207’ye ulaşabilen bir otomobili bu şekilde sınırlandırmak hiç makul olmamış!!!

Sırf limitörü kaldırmak için Hondata flashpro almayı düşünüyorum. Ve profesyonel bir işletmede iç-dış sıkı bir izolasyon yaptırmayı da...
LPG ile olumlu geri bildirimler almaya devam edersek bir de LPG taktık mı “fiyatına göre ülkemizde binilebilecek en iyi otomobile sahip olmuş oluruz... ☺“
Bu söylediklerimin tamamını yaptırsam bile şimdiki sıfır km fiyatına gelmez aracın fiyatı... ☺??
Tabiki bunlar benim kişisel görüşlerim.
Fk 7 sport plus ve Golf 2018 model'e baktım hocam eşime de. Deneme fırsatım oldu. Süspansiyon modlu ve sunrooflu olan model. Çok sert geldi bize. En yumuşak hali de (süspansiyon ayarındaki) Golf'ten sertti.
Ben 2011 F10'dan geçtim, civic'e, 2. araçta e180 2014'tü. F10'da da e180'deki izolasyon yok hocam. 19" jantlarla bile araç Honda Fc5'lerden daha komforlu haldeydi diyebilirim.
Bir dönem babamda Volvo s80 vardı, ondan passsata geçmişti bana da dediğiniz gibi passat daha kötü gelmişti ancak passat'tan da fc5'e geçen kardeşimin ve damadın ilk yorumları böyle. Lastik aldılar falken ziex 310 yeni. O halde böyle demekteler. Yol tutuş olarak Honda'lar çok iyi durumda dediğiniz gibi.

Videoyu izledim. CVT'nin burada geçişlerdeki hızından dolayı bir avantajı var, manuel'in avantajı belki ağırlık ve güç kaybının daha az olması aktarımda. Ben de genel olarak üstte arkadaşın dediği gibi yerli yabancı videolardaki yorumlara dayanarak yorum yaptım. Hep denen şey bağırttığı kadar gitmemesi. Bu da yanılsamaya yol açmakta demek ki. Bunun dışında ben kendim: CVT'nin aracın torkunu tam karşılayamadığı için aracın tam performansına ulaştırılmadığını düşünüyordum. Bunun ilk üretimdeki optimizasyonlardan dolayı bir törpülemeye yol açtığını düşünüyordum. Çünkü 220nm tork düşük bir değer (tabi araç dizel değil de) bunun temel sebebinin cvt kaldıramaz diye o değerde bırakıldığını düşünmüşümdür üretici tarafından. Genel olarak cvt - manuel karşılaştırmasından böyle olduğunu gösterdiniz. Teşekkürler.

ZF ve CVT farkı ilk üretim optimizasyonlarında ortayta çıkar. Daha sonrası modifiyeyle... Verimli bir motor yapılmış honda tarafından. CVT ile bu pekiştirilmiş belki de ekonomik de bir hal almış denilebilir. Ancak birebir şu anki haliyle araca yerleştirilse ağırlık ve vites geçiş durumuna bakar performans farkı. Fb7'den hızlı mesela aynı motora sahip olan FC5, buna rağmen ben aracı kullandığımda araç sağırlaşmış gibi geliyor. Gitmiyormuş gibi (bakım durumu da bir faktör elbette). Ama fb7 biraz daha bağırıyor ya... Bunlar hep yanıltıyor işte?
 
Son düzenleme:

İsmail Beşiroğlu

Super Moderator
Yönetici
Katılım
16 Kas 2018
Mesajlar
2,364
Çözümler
1
Tepki puanı
3,956
Yaş
36
Konum
Ankara/Eryaman
Ad Soyad
İsmail Beşiroğlu
Yaş
35
Aracınız
Civic FB7 2016
Konu içeriği yine başlıkla alakasız noktalara gitmiş :)
Honda kullanıcıları bence bilinçli, eleştirmekten çekinmeyen ve mantıklı adamlar, araçlarını her detayıyla inceliyorlar ve öğreniyorlar.
VW kullanıcıları gibi aracı kullan-at sorunlarıyla sonrakiler uğraşsınlar mantığında değiller.

Donanımhaber'de 2012 başında açılan Civic FB7 ana konusunda konu sahibi en sonunda dayanamayıp şu mesajı yazmıştı,
"NE ARABAYMIS ARKADAS BININ GITSIN ISTE "
Çok gülmüştüm ama şimdi nedenini biraz anlayabiliyorum :)
hahhaa hocam o konuya ben de ilk civic aldığımda ağlayarak yorum yapmıştım. Verdiğim paraya yazık aldığım arabaya bak falan diyordum. Çok kötü gelmişti izolasyon. Motor kucağımda sanki diye ağlıyordum millete orada. ?
 

zero

0
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
223
Tepki puanı
127
Konum
Sivas
Konu nereden açılmış...nereye evrilmiş...
Passat-Civic kıyasını S-60 a kadar getirmek. Kusura bakmayın ama Elma-Armut kıyaslaması... Civic'in sıfırı bu kaa; Passat ın sıfırı bu kaa...;)
Bir ikincisi gayet sorunsuz çalışan bir şanzuman sistemi, anacak bu kadar alakasız eleştirilebilir... Bence konu bile değil. İzolasyon konusu ise her yere uyar zaten :)
Asıl mevzu orada gördüğümüz fiyatlar arkadaşlar! Şakası yok o fiyatlar ciddi görünüyor:unsure:
Hasbel-kader yeni bir araba sahibi olamanın mutluluğunu yaşadım şükür. Şimdikiler için durum, benim aldığım zamandan daha zor görünüyor. Allah yardım etsin, üzücü... Bu aracımı daha sonra bir 0 km. ile yenilerim falan diyordum; ama bir daha görebilecek miyim? Şüphelio_O
 
Katılım
1 Kas 2018
Mesajlar
54
Tepki puanı
52
Konum
konya
Aracınız
Civic FD6 2011
makyajlı exe eco için açıklanan178.5 lira liste fiyatı mı? yoksa daha aşağı lansman fiyatları olabilir mi?
 
Katılım
27 Kas 2018
Mesajlar
383
Çözümler
2
Tepki puanı
325
Konum
Kayseri
Aracınız
Civic FC5 2018
Hali hazırda amerika ve avrupa pazarında olan özellikleri makyaj diye yutturmaya çalışıyor. şaka gibi gerçekten
 
Geri
Üst