Makyajlı FC5 Kasa Civic Sedan Vtec Turbo Hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
973
Tepki puanı
2,144
Yaş
39
Konum
Kocaeli / Gebze
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Bu yanıt iyiymiş senin gibi birisi lazım bizim gruba facebooktan beni ekle davet edeyim şimdilik 10 kişiyiz. :(


Hocam davet ediyorsun ama bence facebook-youtube grupları platformları itibariyle sıkıntılı, oraya kendi kimlik bilgilerinizi-arkadaşlarınızı-iş çevrenizi kısacası kendi özelinize ait birçok hususu tanımlıyorsunuz.
Ama bence forum gruplarına üye olanlar internette bilgi paylaşımından faydalanıp, özel hayatları yönüyle de anonim kalmak isteyenler oluyor (y) Bu açıdan bana göre facebookta gruplarla uğraşmak yerine bu tip marka platformlarından o araca özgü hususlarda faydalanmak çok daha makul geliyor :)

Facebook instagram gibi platformlar asla forum kültürü kadar olumlu olamazlar, forum kültürü diye birşey vardır, internetteki bir foruma yazdığınız yazı orada yıllarca kalır ve forumlarda yazılan bilgiler eklenen fotoğraflar paylaşımlar her zaman ihtiyacı olanın o foruma girip bu bilgilere kolayca erişebilmesini ve daha önceden benzer yada aynı sorunları yaşayan kişilerin sorunlarını kolayca çözebilmesini sağlar bu sebeple forumlar yegane bilgi havzalarıdır.

ama bir feyzbuk muş instağram mış onlara yazı yazıldığı zaman çok kısa sürede uçar gider, aradığınızı bulamazsınız, genelde ticari amaçlı kişiler online satış reklam vs. dolar taşar facebook gibi yerlerde, ben şimdiye kadar ne facebook ne instagram ne twitter hiçbir faydasını görmedim ne twitter ın ne facebook un ne instagram ın ne de buna benzer başka bir mecranın insana hiçbir ama hiçbir faydası yok, daha çok zararı vardır bu platformlar insanları fark ettirmeden narsizm e sürükler ve beğeni aldıkça oluşan ego tatminkarlığı bir süre sonra insanda depresyon etkisi yaratmaya başlar, ciddi miktarda faydalı vaktinizi öldürür, paylaşımın beğenilmemesi ve sonra kaybolup gitmesi gibi durumlar intihara kadar götürür, ayrıca elalemin zückerbergini zengin etmeye hiç gerek yok.

Forum bambaşkadır, forumlara selamsız girilmez:) forumlarda hakaret ve kötü söz olmaz:) forumlarda kötü insan barınmaz:), seyyar satıcı giremez:) foruma yazılan yazılara elektronik bir saygı ve değer vardır yani yazılar serverlarda yıllarca saklanır korunur en basit bilgi bile yıllar sonra bulunabilir tekrar okunabilir günlük kaydı tutmak gibidir.

Forum demek internet ortamında bir kulüp bir dernek gibidir. Kapısı herkese açıktır, forumların kurucuları idealist insanlardır ve forum sahipleri ve kurucuları aylık veya yıllık olarak yüklü paralar harcayarak server kirası öderler ve forumlarını dışardan gelen siber saldırılardan çok az bir insan kaynağıyla ve zor zahmet korumaya çalışırlar, forumda dirlik ve düzeni disiplini sağlamak için gece gündüz uğraşırlar ama birisi size facebook ta instagram da kötü bir söz sarf etse genelde kötü söz edenin üzerine kar kalır:) ancak forumlarda öyle olmaz:) kovarlar adamı:)

yüzlerce sebepten dolayı ne facebook ne de diğer sosyal medya türevi mecralarda sadece profilim kayıtlı durur ve boşa harcayacak vaktim olursa onları çok seyrek kullanırım ancak forumlar bu memlekette bilginin can damarıdır foruma nerdeyse her gün girerim ve birşeyler yazmasam da mutlaka okurum

dolayısı ile forum kullanan arkadaşlarımdan ricamdır forum kullanan abilerime de arz ederim ki facebook instagram gibi platformları kullanmak yerine forumları doldurup taşıralım forumlarda güzel yazılar yazalım bilgiler paylaşalım. Çünki diğer sosyal medyalar bizim yazdıklarımıza forumlar kadar değer vermiyorlar onların amacı reklam para para para bilgi ticareti vs. diğer sosyal medyaları hiç kullanmayalım demiyorum:) feysbuk instagram vs. daha az kullanıp onlara forum kadar itibar etmeyelim diyorum. Bugün bir yetkili servise gitseniz bir problem hakkında yazılı kanıt sunmanız gerekse servise göstereceğiniz bir forum sayfası aynı sorunu anlatan bir facebook sayfası göstermekten çok daha fazla etki edecektir.

facebook ve instagramlar yokken forumlar vardı:)

Yöneticilerden ricamdır bu forumun sistemi xenforo sanırsam o zaman ana sayfaya ufak bir ilave isteyeceğim eğer mümkün ise ana sayfadaki yeni mesajlar son açılan konular gibi başlıkları içeren kolay erişim penceresini 10 satırdan 50-60 hatta 100 satıra kadar genişletme imkanını seçenekli biçimde aktif edebilirler ise forumdan daha iyi faydalanabiliriz

Herkese saygılarımı sunarım.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,151
Çözümler
10
Tepki puanı
12,932
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Facebook instagram gibi platformlar asla forum kültürü kadar olumlu olamazlar, forum kültürü diye birşey vardır, internetteki bir foruma yazdığınız yazı orada yıllarca kalır ve forumlarda yazılan bilgiler eklenen fotoğraflar paylaşımlar her zaman ihtiyacı olanın o foruma girip bu bilgilere kolayca erişebilmesini ve daha önceden benzer yada aynı sorunları yaşayan kişilerin sorunlarını kolayca çözebilmesini sağlar bu sebeple forumlar yegane bilgi havzalarıdır.

ama bir feyzbuk muş instağram mış onlara yazı yazıldığı zaman çok kısa sürede uçar gider, aradığınızı bulamazsınız, genelde ticari amaçlı kişiler online satış reklam vs. dolar taşar facebook gibi yerlerde, ben şimdiye kadar ne facebook ne instagram ne twitter hiçbir faydasını görmedim ne twitter ın ne facebook un ne instagram ın ne de buna benzer başka bir mecranın insana hiçbir ama hiçbir faydası yok, daha çok zararı vardır bu platformlar insanları fark ettirmeden narsizm e sürükler ve beğeni aldıkça oluşan ego tatminkarlığı bir süre sonra insanda depresyon etkisi yaratmaya başlar, ciddi miktarda faydalı vaktinizi öldürür, paylaşımın beğenilmemesi ve sonra kaybolup gitmesi gibi durumlar intihara kadar götürür, ayrıca elalemin zückerbergini zengin etmeye hiç gerek yok.

Forum bambaşkadır, forumlara selamsız girilmez:) forumlarda hakaret ve kötü söz olmaz:) forumlarda kötü insan barınmaz:), seyyar satıcı giremez:) foruma yazılan yazılara elektronik bir saygı ve değer vardır yani yazılar serverlarda yıllarca saklanır korunur en basit bilgi bile yıllar sonra bulunabilir tekrar okunabilir günlük kaydı tutmak gibidir.

Forum demek internet ortamında bir kulüp bir dernek gibidir. Kapısı herkese açıktır, forumların kurucuları idealist insanlardır ve forum sahipleri ve kurucuları aylık veya yıllık olarak yüklü paralar harcayarak server kirası öderler ve forumlarını dışardan gelen siber saldırılardan çok az bir insan kaynağıyla ve zor zahmet korumaya çalışırlar, forumda dirlik ve düzeni disiplini sağlamak için gece gündüz uğraşırlar ama birisi size facebook ta instagram da kötü bir söz sarf etse genelde kötü söz edenin üzerine kar kalır:) ancak forumlarda öyle olmaz:) kovarlar adamı:)

yüzlerce sebepten dolayı ne facebook ne de diğer sosyal medya türevi mecralarda sadece profilim kayıtlı durur ve boşa harcayacak vaktim olursa onları çok seyrek kullanırım ancak forumlar bu memlekette bilginin can damarıdır foruma nerdeyse her gün girerim ve birşeyler yazmasam da mutlaka okurum

dolayısı ile forum kullanan arkadaşlarımdan ricamdır forum kullanan abilerime de arz ederim ki facebook instagram gibi platformları kullanmak yerine forumları doldurup taşıralım forumlarda güzel yazılar yazalım bilgiler paylaşalım. Çünki diğer sosyal medyalar bizim yazdıklarımıza forumlar kadar değer vermiyorlar onların amacı reklam para para para bilgi ticareti vs. diğer sosyal medyaları hiç kullanmayalım demiyorum:) feysbuk instagram vs. daha az kullanıp onlara forum kadar itibar etmeyelim diyorum. Bugün bir yetkili servise gitseniz bir problem hakkında yazılı kanıt sunmanız gerekse servise göstereceğiniz bir forum sayfası aynı sorunu anlatan bir facebook sayfası göstermekten çok daha fazla etki edecektir.

facebook ve instagramlar yokken forumlar vardı:)

Yöneticilerden ricamdır bu forumun sistemi xenforo sanırsam o zaman ana sayfaya ufak bir ilave isteyeceğim eğer mümkün ise ana sayfadaki yeni mesajlar son açılan konular gibi başlıkları içeren kolay erişim penceresini 10 satırdan 50-60 hatta 100 satıra kadar genişletme imkanını seçenekli biçimde aktif edebilirler ise forumdan daha iyi faydalanabiliriz

Herkese saygılarımı sunarım.
Alkışlanacak yazı, sonuna kadar katılıyorum (y)???????????????
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
973
Tepki puanı
2,144
Yaş
39
Konum
Kocaeli / Gebze
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Alkışlanacak yazı, sonuna kadar katılıyorum (y)???????????????
birde whatsapp belası var onu yazmamışım o da bela:) facebook tan falan daha büyük bela. Bizim fabrikada ciddi konuları yazışmak için işyeri haberleşmesi amaçlı whatsapp grubu kurdular geçen gün üretim şefinin üç ay önce fotoğraflarını paylaştığı pres ve makina ayarlarını arıyoruz yok bulamadılar tabi arama bölümü yok ayrı ayrı konu açılamıyor whatsapp bela resmen. Kimse bulamadı herkes silivermiş eski paylaşımları, benim telefonu istediler buldular da presi ayarladılar,
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,151
Çözümler
10
Tepki puanı
12,932
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
birde whatsapp belası var onu yazmamışım o da bela:) facebook tan falan daha büyük bela. Bizim fabrikada ciddi konuları yazışmak için işyeri haberleşmesi amaçlı whatsapp grubu kurdular geçen gün üretim şefinin üç ay önce fotoğraflarını paylaştığı pres ve makina ayarlarını arıyoruz yok bulamadılar tabi arama bölümü yok ayrı ayrı konu açılamıyor whatsapp bela resmen. Kimse bulamadı herkes silivermiş eski paylaşımları, benim telefonu istediler buldular da presi ayarladılar,
Ben sildim kurtuldum hocam, çevremdekiler sanki ayıp birşey yapmışım gibi davranıyor ama saçma sapan paylaşımlardan da kurtulduğum için çok rahatım :)
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
973
Tepki puanı
2,144
Yaş
39
Konum
Kocaeli / Gebze
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Ben sildim kurtuldum hocam, çevremdekiler sanki ayıp birşey yapmışım gibi davranıyor ama saçma sapan paylaşımlardan da kurtulduğum için çok rahatım :)
benim hiç facebook uygulamam olmadı ki:) yeni satın aldığım cihazla beraber gelirse bile siliyorum silinmezse devre dışı bırakıyorum zaten. Youtube dan de eski formula 1 yarışları ile national geographic uzay belgeseli izliyorum, geçen gün albert einstein in E=mc2 denkleminin belgeselini izledim enerji kütleye evrende bir kere dönüşmüş ama kütle enerjiye dönüşmeye devam ediyormuş, ondan önce stephen hawking kara delikler teorisiyle kütle çekim kanununun yüksek kütleli gök cisimlerinin diğer dönen gök cisimleri üzerinde yer çekimi ile değil de uzay boyutlarında bükülmeye bağlı çekim etkisi ile etrafında dönmesinin kanıtlanarak kütle çekiminin nasıl çürütüldüğünü falan izlemiştim sonra bunun ne faydası oldu dersek teleskop almaya karar verdim teleskopun da iyisi nasıl olur onu öğrendim:) tabi henüz almadım:D bu mevzu beni kameri ayların hesaplarına itti, hicri takvimin Ay ın evrelerine bağlı hesabını birazcık kavradım, dünyadan 400 ışık yılı uzaktaki yıldız patlayıp sönerse 400 yıl sonra anca haberimiz olur bunu kavradım:). 40-50 dakikalık belgeselleri sakin kafayla ve reklam engelleyici ile izliyorum 10 dakikalık olan videolardan kaçarım genelde, ne olduğu izlemeden bellidir çünki.

Sürekli video yükleyerek takipçi toplamak hiç benim kabiliyetime has birşey değil:) enes batur lar danla biliçler falan günümüzün palyaçoları:) diğer yerli kanalların ve yayınların hepsi taraflı:) ya sağ ya sol ya muhafazakar ya bilmemne ya ticari işler gram alakadar etmez beni bunlar:)

Çok merak ediyorum taaa 300 sene önce bizim Kafkaslardan amerika ya gidip orada sosyete olan kardeşyiyen lerin fotosuna like basmak ne kazandırıyor? neyse bizim çevremizde bunlardan yok buna da şükür edelim:)
 
Katılım
27 Tem 2017
Mesajlar
732
Tepki puanı
462
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FB7 2013
Yorumlar efsane olmuş arkadaşlar ve evet haklısınız şimdi biz yaklaşık 120 kişiyiz yani Youtube denen mecrada ilk otomobil grubunu ben ve 2 otomobil tutkunu arkadaşım açtık aslında durduk yere açmadık bir amacımız vardı fakat youtube sitesinden kaynaklı bazı teknik sorunlardan ötürü amacımıza ulaşamadık zira 1 gruba sadece 30 kişi alabiliyorsun ve biz X4 yaptık. Aramıza bazı tanınmış kanal içerik üreticilerini de aldık mesela " Birkan Demir Çalışkan, Muharrem Gökçe, Otomobil Anlatıcısı " gibi abonesi yüksek tanınmış 10 içerik üreticisi kanal da bize dahil oldu fakat 4 ayrı grup olunca organize olmak zor oldu dün itibarı ile gruplar kapatılacak anonsu gelmişti Youtube dan bizde Facebook' a taşındık ve benim ekleyin dediğim facebook da zaten grup üyemiz tarafından üretildi yani fake hesap hazır geldi herşey bana kolay da oldu. Youtube otomobil kanalları içinde en iyi yorumcular bizde bu arada yani hangi kanala girerseniz altında mutlaka biz varız istinasız illa ki görürsünüz bizleri. Çoğu üyemiz sizin kadar olmasa da otomobil konusunda bilgilidir ( ben hariç ) ben teknik olarak pek bilmem kullanırım, forumlara bakarım, işte Honda severim bu arada gerçi burada da teknik bilgi yüksek baya bir kaç kişi gelmek isterse sevinirim şimdi orada Japon araçları seven üyeler var bazen zor sorular geliyor buradan birileri gelse rahat ederdim o nedenle katılın dedim 2 - 3 kişi gelse süper olurdu mesela yoksa benim bilemediğim bir sorun olursa buraya sorarım o konuda sorun yok. Oradan buraya 1 Honda sahibi geldi mesela tavsiyemle Civic.Tr forumunu da sürekli tavsiye ediyorum zor soru soranlara. Yani illa kendi facebook hesabınız şart değil fake hesapla gelin sıkıntı olmaz ama Civic.Tr den olduğunuzu yazın ki hemen kabul edeyim. :)
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
973
Tepki puanı
2,144
Yaş
39
Konum
Kocaeli / Gebze
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Yorumlar efsane olmuş arkadaşlar ve evet haklısınız şimdi biz yaklaşık 120 kişiyiz yani Youtube denen mecrada ilk otomobil grubunu ben ve 2 otomobil tutkunu arkadaşım açtık aslında durduk yere açmadık bir amacımız vardı fakat youtube sitesinden kaynaklı bazı teknik sorunlardan ötürü amacımıza ulaşamadık zira 1 gruba sadece 30 kişi alabiliyorsun ve biz X4 yaptık. Aramıza bazı tanınmış kanal içerik üreticilerini de aldık mesela " Birkan Demir Çalışkan, Muharrem Gökçe, Otomobil Anlatıcısı " gibi abonesi yüksek tanınmış 10 içerik üreticisi kanal da bize dahil oldu fakat 4 ayrı grup olunca organize olmak zor oldu dün itibarı ile gruplar kapatılacak anonsu gelmişti Youtube dan bizde Facebook' a taşındık ve benim ekleyin dediğim facebook da zaten grup üyemiz tarafından üretildi yani fake hesap hazır geldi herşey bana kolay da oldu. Youtube otomobil kanalları içinde en iyi yorumcular bizde bu arada yani hangi kanala girerseniz altında mutlaka biz varız istinasız illa ki görürsünüz bizleri. Çoğu üyemiz sizin kadar olmasa da otomobil konusunda bilgilidir ( ben hariç ) ben teknik olarak pek bilmem kullanırım, forumlara bakarım, işte Honda severim bu arada gerçi burada da teknik bilgi yüksek baya bir kaç kişi gelmek isterse sevinirim şimdi orada Japon araçları seven üyeler var bazen zor sorular geliyor buradan birileri gelse rahat ederdim o nedenle katılın dedim 2 - 3 kişi gelse süper olurdu mesela yoksa benim bilemediğim bir sorun olursa buraya sorarım o konuda sorun yok. Oradan buraya 1 Honda sahibi geldi mesela tavsiyemle Civic.Tr forumunu da sürekli tavsiye ediyorum zor soru soranlara. Yani illa kendi facebook hesabınız şart değil fake hesapla gelin sıkıntı olmaz ama Civic.Tr den olduğunuzu yazın ki hemen kabul edeyim. :)
aslında yaşantısı imkan veren kişiler kendi isimlerini ve kişisel bilgilerini kısmen birçok sosyal medya hesabında kullanabiliyor sıkıntı olmuyor benim yaptığım gibi mesela. Dolayısı ile bu büyük bir problem değil:)

Şimdi Otomobil anlatıcısı kanalında eski bir video vardı turbo lu araba motor çalışır çalışmaz motoru ısıtmaya gerek yok direk gazlanıp yürütülebilir diyordu:) turbo içinde yağ karteri var birşey olmaz diyordu, videoyu bulamadım muhtemelen kaldırıldı o video:) çünki bu şekilde kullanılan turbo 30-40000km ler göremeden ıslık çalmaya başlar yada mil kıracaktır:) içinde ufak bir yağ karteri olan turbo sistemini ben daha hayatımda ne duydum ne de gördüm:)

aynı şekilde Otomobil Anlatıcısı kanalında EAT6 ve EAT8 gibi citroen ve peugeot un kullandığı otomatik tork konvertörlü şanzımanlardan bahsedilmiş:) çok güzel ama bu şanzımanların bir uzakdoğu şirketi olan... hatta biraz detaya gireyim hyundai ve toyota gibi markalara orjinal parçalar üreten bir Japon otomotiv firması olan Aisin tarafından üretildiği nedense hiç söylenmemiş:) uzakdoğu malı otomatik şanzımanlar genelde otomobil tüketicisi gönlünde sorunsuzluğu ile taht kurmuştur, peugeot un bu şanzımanı geliştirmek için biraz bozduğunu söylüyor. Aslında söylemek istediği şey eski 2000li yılların başındaki renoların otomatik şanzımanlarının tork konvertör ve kuru balata beraber çalışan karma sistemlerinin çıkarttığı geçmişteki ciddi problemlerden ileri gelen şeyler. Halbuki henüz bu şanzımanlar oldukça yeniler ve kullanıcı tarafından bakılırsa yorum yapmak için biraz erken. Tork konvertörlü şanzımanda kilitten bahsetmiş bu kilit sistemi geleneksel tork konvertörlü şanzımanlarda prizdirek milini 90-100km hızdan sonra kilitler ve tork konvertör kaybını sıfıra indirir debriyajı tamamen bırakılmış manuel araba gibi olur ve çekiş verimi inanılmaz artar, tabi bunu keşfetmemiz bir forumda otomatik şanzıman tamircileri ile muhabbet ederken ortaya çıkan cevaplardan geliyor:) ama youtube ta videoda söylendiği gibi hidrolik kavramanın hemen peşinden yavaş hızlarda lock up denilen tam kilitlenme olmaz eğer olsa o zaman EAT8 gibi ZF9 gibi planet dişli sistemlerde vitesler nasıl geçecek?.

Turbo yu ve çift kavrama şanzımanı en güzel açıklayan kişiler Anlatan Adamlar grubudur efendi adamlar iyi insanlar ancak bu kardeşlerimiz de volkswagen fanıdır biraz:) sayfalarında pek fazla Japon otomobilsever barınması biraz zor.

Chevrolet Cruze nin ikinci elinin ucuz olduğunu söyleyip keşke neden bu kadar ucuz olduğunu da chevrolet Türkiye den çekildiği için 35000 liralık cruze nin bir ön tamponunun 3-4000 lira olduğunu da anlatsalar daha iyi olmazmıydı mesela? bu araba lpg de subap eritiyor ve subap eritmese bile sıklıkla arıza ışığı yakan bir otomobil lakin işin ucunda herkesin ulaşabildiği youtube sayfasında cruze sahiplerinden ciddi dislike ve yorumlarda fırça yemesi var:).

Vallahi ne diyeyim:) ben motor fakültesi diplomalı bir otomobil tamircisi olarak hayata atılmış fabrika işçisi birisiyim, forumlarda gördüğüm bilgiler bunlardan epey daha bir güvenilir geliyor çünki sorunları yaşayan kişiler sıkıntılarını dertlerini beklentilerini bizzat kendileri anlatıyorlar açıklıyorlar yeri geliyor övüyorlar yeri geliyor yerin dibine sokuyorlar kullandıkları otomobili.

Otomobil testi yapan yerli youtube içerik üreticileri her ne kadar tarafsız ve objektif olsalar bile eğer bir marka ve modeli kötülerse bir daha o markanın test aracına asla bindirilmeyeceğini biliyor ve hazırladığı videoda test ettiği aracın kötü yönlerini maskeliyor iyi yönlerini daha çok parlatıyor bu olay markadan markaya değişiyor çünki her markanın tutumu aynı değil.

Son olarak otomobil ile ilgili birçok youtube kanal sahibinin bilemeyeceği ve cevap veremeyeceğini düşündüğüm 100 puanlık bir soruyu yöneltiyorum şimdi:) 2014 yılından sonra piyasaya sürülen yeni model hyundai lerin birçoğu görsel iç ve dış tasarım olarak neden audi modellerine benzetiliyor? bu soruyu iletin onlardan birisine cevap verebileceklermi acaba?

audiye benzeyen hyundailere ait cevabı sabırla bekliyor olacağım doğru cevap bende gizli:)
 
Katılım
27 Tem 2017
Mesajlar
732
Tepki puanı
462
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FB7 2013
@erenuzel41 : Büyük ölçüde haklısın fakat Anlatan Adamların bizim Mühendisten daha iyi bileceklerini hiç sanmıyorum cunku onlar sadece teknik bilgi veriyorlar mühendis servis müdürlüğü yapmış yani bizzat deneyimlemiş çoğu konuyu bence kesinlikle onlardan üstün ama kendi aracını bariz kayırıyor onu da yazdım zaten yorumlarda ben sürekli yorum atarım kendisine takipte ederim gerçi anlatan adamları da takip ediyorum youtube da.

EAT6/8 evet Aisin fakat klasik tam otomatik tork konvertörlü şanzımanın hızlandırılmış hali onun dediği tam olarak şu şanzımanı hızlandırmak ve yakıt sarfiyatını düşürmek istiyorsanız onun ömründen feragat etmeniz gerekir idi bence haklı ne kadar güzel olsalar da ömürleri eski tip kadar olamayacak demek istiyor bana mantıklı geldi.

Rölantide çalıştırmaya karşı evet ama ben de yazdım ona araç dışarıda kar altında ise ben rölantide çalıştırmadan gidemem cunku temizlemek zaten 5 dk sürer camları önümü nasıl görecem diye ama araç kapalı otoparkta olur o vakit sadece 30 sn ile denersin şansını benim araç atmosferik / turboya geçemedim hala onlarda durum farklı hem ilk kalkışta hem stop etmeden önce kısa süre rölantide beklemek gerekiyormuş yazın sıkıcı olabilir :)
 
Katılım
27 Tem 2017
Mesajlar
732
Tepki puanı
462
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FB7 2013
Hocam davet ediyorsun ama bence facebook-youtube grupları platformları itibariyle sıkıntılı, oraya kendi kimlik bilgilerinizi-arkadaşlarınızı-iş çevrenizi kısacası kendi özelinize ait birçok hususu tanımlıyorsunuz.
Ama bence forum gruplarına üye olanlar internette bilgi paylaşımından faydalanıp, özel hayatları yönüyle de anonim kalmak isteyenler oluyor (y) Bu açıdan bana göre facebookta gruplarla uğraşmak yerine bu tip marka platformlarından o araca özgü hususlarda faydalanmak çok daha makul geliyor :)

Çok haklısın üstat yorumlarını beğenerek takip ediyorum. Bir farkla bana fake hesap açtılar tayfalarım diyorum cunku kalabalıklar yani özel bilgi yok gerçi olsa da hepsi sağlam adamlar 6 aydır yazışıyoruz yamuk yapan olmadı hiç herkes farklı illerden ortam çok güzel ama burada da teknik bilgi çok iyi. :) (y)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst