Civic FD6 Marş a basıyorum çok geç ateşliyor

Katılım
1 Eki 2019
Mesajlar
38
Tepki puanı
18
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FD6 2012
Arkadaşlar merhaba
Aracım 2012 fd6 otomatik brc li
2 gündür bir sorunum var.daha önce sorunu yaşamış yada bilgi sahibi olan arkadaşların fikrine ihtiyacım var.
Aracın marşa basıyorum 6-7 saniye bazen zorla çalışıyor ibre zor kalkıyor.(tekleyerek çalışıyor gibi)
Yada 2. Marş da yine uzun sürüyor ama çalışıyor.
Az önce de memlekette dağın tepesindeki eve giderken baya bi yokuş çıkıyordum malum.
1.5 km kadar 1.2. Viteste çıkarken birden gaz yememeye başladı.araç boğuldu durdum gaz vermeye çalıştım yine yemedi.
Sonra brc nin düğmesine basıp aracı benzine aldım hiçbirşey yokmuş gibi direk kalktı araç.
Yani sorun LPG de ama neyde ?

bilgi sahibi arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum.
(Bu arada 2 gündür memleketteyim öncesi İstanbul’da hiç böyle sorun yaşamamıştım.
Buraya gelince başladı.dağ bayır çok burda )
 
Geçmiş olsun.
> Marş problemi için regülatör diyaframı yırtılmış olabilir.
> Yükte gaz yememesi ise regülatör gaz basıncı veya enjektörlerde problem olabilir
 
İlk marş esnasında benzinde çalışıyor olması lazım buna istinaden LPG de değil ateşleme sisteminde sıkıntı olabilir
Yüksek rakımlı yerlerde atmosferik araçlarda bazen problem yasanabiliyor

Mi 9 Lite cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
İlk marş esnasında benzinde çalışıyor olması lazım buna istinaden LPG de değil ateşleme sisteminde sıkıntı olabilir
Yüksek rakımlı yerlerde atmosferik araçlarda bazen problem yasanabiliyor

Mi 9 Lite cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
çoğu kişi lpg filtresini bilmiyor filtreyede pislik geldiyse
 
İlk marş esnasında benzinde çalışıyor olması lazım buna istinaden LPG de değil ateşleme sisteminde sıkıntı olabilir
Yüksek rakımlı yerlerde atmosferik araçlarda bazen problem yasanabiliyor

Mi 9 Lite cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Araç stop ettikten sonra lpg hattında bulunan basınçlı gazı tutamaz ise silindir boşluğuna vermeye başlar. İlk marş esnasında üstüne benzinde ilave geldiği için motor boğulur hemen çalışmaz. Birden fazla marş yaparak silindir boşluğundanki fazla yakıt atılır. Sonra araç çalışır. Lpgnin bu yönde etkisi olur.
 
Geçmiş olsun.
> Marş problemi için regülatör diyaframı yırtılmış olabilir.
> Yükte gaz yememesi ise regülatör gaz basıncı veya enjektörlerde problem olabilir
Teşekkür ediyorum ilgin için.şimdi diyaframla ilgili sorunları okudum muhtemelen bendeki sorunda bunla ilgili.

Çünkü diğer yorumunda söylediğin gibi birden fazla marş yaparak ancak çalıştırıyorum.direk benzinde çalışmasına rağmen.
Halbuki benzinde binip stop ettiğimde tekrar benzinde çalışmasında hiçbir sorun yaşamıyorum.
Ne zaman gazda stop etsem çalışırken birkaç marş da çalışıyor.
Yüksek ihtimal diyafram.
 
Teşekkür ediyorum ilgin için.şimdi diyaframla ilgili sorunları okudum muhtemelen bendeki sorunda bunla ilgili.

Çünkü diğer yorumunda söylediğin gibi birden fazla marş yaparak ancak çalıştırıyorum.direk benzinde çalışmasına rağmen.
Halbuki benzinde binip stop ettiğimde tekrar benzinde çalışmasında hiçbir sorun yaşamıyorum.
Ne zaman gazda stop etsem çalışırken birkaç marş da çalışıyor.
Yüksek ihtimal diyafram.
Rica ederim. İlgili konuları okuduysanız teşhiside kolaydır. Lpg tankının vanası kapat hattaki gazı boşaltın, sabah ilk marşta herşey ortaya çıkar.
Forumda diyaframı kendi imkanları ile değiştiren üyelerimiz var. Konusu mevcut.
 
Arkadaşlar tekrar merhaba
Malum diyafram sorunu vardı değişimini yaptırdım.
Fakat şimdi rolentide uğultu başladı.gaza basınca kesiyor.
Benzinde hiç yapmıyor.
Biraz canım sıkıldı açıkcası.
Var mıdır başına gelen bi çözüm bulmuş olan.
Usta da malum başından savma peşinde.
 
Geri
Üst