Merhaba,
2010 model Honda Civic aracımı 6 ay önce aldım.
Muayenesi yaklaşmıştı ve yaklaşık 2 ay sonra (8. ayda) muayeneye götürdüm. Aracın altında ki LPG borularının yeri yüzünden muayeneden geçmedi.
Daha sonra LPG ustasına götürdüm ve alttaki LPG borularını ters tarafa taşıttım.
1 gün sonra motor ikaz ışığı yandı ve LPG ustasına tekrar götürdüm. Hata koduna baktılar ve bizim yaptığımız işlemden değil deyip sildiler ve tekrar yaparsa bakmak gerek dediler.
Yaklaşık 3 ay herhangi bişey yoktu. Geçen ay ışık yandı ve satın aldığım test aparatı ile hata koduna ben baktım.
Hata Olarak "Catalyst system efficiency below threshold (Bank 1)" yani "Katalizör sistemi verimliliği eşiğin altında" hatası olduğunu gördüm ve sildim.
Geçen hafta tekrar yandı ve Cumartesi günü hatayı tekrar sildim.
Sildikten 5 gün sonra tekrar yanmaya başladı ve hata aynı.
Acaba Katalizör kaynaklı mı yoksa LPG sistemi kaynaklı mı?
Başından böyle bir olay geçmiş arkadaş yardımcı olursa sevinirim.
2010 model Honda Civic aracımı 6 ay önce aldım.
Muayenesi yaklaşmıştı ve yaklaşık 2 ay sonra (8. ayda) muayeneye götürdüm. Aracın altında ki LPG borularının yeri yüzünden muayeneden geçmedi.
Daha sonra LPG ustasına götürdüm ve alttaki LPG borularını ters tarafa taşıttım.
1 gün sonra motor ikaz ışığı yandı ve LPG ustasına tekrar götürdüm. Hata koduna baktılar ve bizim yaptığımız işlemden değil deyip sildiler ve tekrar yaparsa bakmak gerek dediler.
Yaklaşık 3 ay herhangi bişey yoktu. Geçen ay ışık yandı ve satın aldığım test aparatı ile hata koduna ben baktım.
Hata Olarak "Catalyst system efficiency below threshold (Bank 1)" yani "Katalizör sistemi verimliliği eşiğin altında" hatası olduğunu gördüm ve sildim.
Geçen hafta tekrar yandı ve Cumartesi günü hatayı tekrar sildim.
Sildikten 5 gün sonra tekrar yanmaya başladı ve hata aynı.
Acaba Katalizör kaynaklı mı yoksa LPG sistemi kaynaklı mı?
Başından böyle bir olay geçmiş arkadaş yardımcı olursa sevinirim.