Ben tecrübelerimi kenara bıraktım olaya teknik ve geniş bakalım , 1500 rakımda virajlı bir dağ yolunda 5 hadi 6 olsun , 6 kişiyle bitirebileceğiniz tek vites 1.vites olur . 2. vitese attınız diyelim o yük ve rakımda 150 torkla hızını koruyabiliyorsa ne âla . 1500 veya 1750 rpm'de max torkunu veren bir dizelle turboyu doldurup fırlayınca nasıl kapışacaksınız . Rampa var rampa var . Çok net konuştuğunuz için böyle bir örnek üzerinden durumu izah ettim . Artık yeni 1.6 dizel araçlar performans anlamında atmosferikleri yakaladı hatta burun farkıyla geçti bile .Artık düzde bile şöyle tokatlarım böyle ayırırım devirleri geride kaldı olsa olsa 2 boy fark olur , rampada varın gerisini siz düşününBeyfendi ben kullanmadan yorum yapmıyorum rakım 1.200 değil 1.500 olanada çıktım sıkıntı değil hemde araçta 4 kişi değil 6 kişiydik devir çevirmem yetti, ne bekliyorsunuz anlamadım rampada çok rahat dizelleri kovalarım denemesi bedava izmirdeyim deneyelim kullanmadığım araç için yorum yapmıyorum hergün bindiğim araba
"Yüksek devir bandında yaşamaktır HONDA"
Yorumlar ana konu başlığından uzaklaştı biraz kusura bakmayın .
MX4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Son düzenleme: