> Elektronik program her an herşey olabilir.
> Ltft ayar için değilde aracın yakıt haritası için haber verir. Yani geniş bir değer aralığını gösterir. Siz ayar için Stft değerini kullanın. İlla ki uzaktan bağlantı olacak diye bir şart yok. Uzun bir lpg Obd bağlantı kablosu. Bir adet Laptop, lpg programı, bir adet bu işleri seven bir sürücü bulmanız yeterli.
Ayardan önce 50 kilometre benzinde kullanıp yakıt haritası oturur ise çok güzel olur. Multimedyadan Afr ve Stft değerlerini beraber takip edeceksiniz. Stf sıfır yakalar iken Afr 14.5 civarı olacak. Biraz zengin için Stf - 3 -5 Afr 14 civarı olabilir. Rölanti için bütün elektronik cihazları açıp yapacaksınız sonra her vites için devir aralıklarını hafif hafif giderek kutucukları ayarlıyacaksınız. Evet meşakkatli bir iş ama siz bundan lezzet aldığınız için problem değil. Sen neler neler yapmış adamsın bu mu engel olacak.
> Oksijen sensörü temizlendiği daha çok dizel araçlarda önemli oluyor. Sebebi kurum delikleri tıkayıp ölçüm yapmasını engelliyor. Lpg'de tıkama pek olmaz. Ancak zamanla oksitlenme olur. Yüksek ısıya maruz kaldığı için üstüne gelen yabancı cisimler ise kül olur gider. Bunun için Lpg ayarına gerek yok derim.
> İkinci sensörün daha çok pislendiğini duymadım. Yakın zamanda arkadaşımın Vtec-2'sinin sensörlerini çıkarıp temizledik. (226.000 kilometre orjinal fabrikasyon) öyle kir vs. göremedim. Sadece renk değişimi vardı. 1. Sensör sarı tarzı seninki gibi 2. Sensör beyaz renkte idi. Katalizörü ise orjinaldi. Sadece egzos ustası 1. Sensörlerin motora daha yakın olduğu ve daha çok ısıya maruz kaldığı için ilk onların bozulduğunu söyledi.