Bilgisayar yazilimi ile demek istemistim aslinda.
Ariza lambasi yanmadi fakat bu hatalar cikti. 1. Sayfada bahsettigim gibi. 1 ve 4 bobinin yerlerini degistirdim bu arada. Bobinde bir sorun yok sanirim.Oksijen sensörleri
Katalizör
Egr
Bunlar beyni resetlediklerinde sıfırlanır. Arıza kodlarını sildiğindede olur. Aktif olmaları için belirli süre benzinde kullan aktif olunca arıza verirse duruma bakılır.
Faaliyet ayn-ı lezzettir...
Ariza lambasi yanmadi fakat bu hatalar cikti. 1. Sayfada bahsettigim gibi. 1 ve 4 bobinin yerlerini degistirdim bu arada. Bobinde bir sorun yok sanirim.
Bu arada beyni resetlemed dediğiniz arıza lambası sigortasını söküp takmak mı?
.Ekli dosyayı görüntüle 250425
Sürsem bile yine tekrar yakacaktır. Sorun bobin değil. Sibop ayarı yapıldıktan sonra yine deneyeceğim. Katalizör silindirlerde teklemeye neden olur mu yani sadece 1 tanesi için?Cihazdan arızaları sildiniz mi yapar. Asıl reset Honda okuyucusu ile daha temiz olur.
Arıza yanmıyorsa eski arızaları gösteriyordur. Bunları silme yapabiliyorsanız deneyin. Sürmeye devam.
Faaliyet ayn-ı lezzettir...
Sürsem bile yine tekrar yakacaktır. Sorun bobin değil. Sibop ayarı yapıldıktan sonra yine deneyeceğim. Katalizör silindirlerde teklemeye neden olur mu yani sadece 1 tanesi için?
İşte hocam çok farklı hepsi birbirine bağlı. Yukarıdaki fotoğrafları yorumlayabilir misiniz? Oksijen sensörü arızalı olsa öyle mi gösterir acaba?.Arıza lambası yansın. Sonra hareket etsen daha iyi olur.
Tekleme için ilk subap ayarı önerilir.
Katalizör tıkalı ise araçta hareket halinde iken gaza yüklendiğinde geri çekme yapar. Bir şey tutuyormuş gibi olur. Subap ayarı bozuk isede buna benzer. Ayırmak lazım.
Eğer yine 4. gözde sıkıntı olur ise o gözün tesisatına bir bakmak lazım.
Faaliyet ayn-ı lezzettir...
İşte hocam çok farklı hepsi birbirine bağlı. Yukarıdaki fotoğrafları yorumlayabilir misiniz? Oksijen sensörü arızalı olsa öyle mi gösterir acaba?.