Arkadaşlar aracım 2011 100binde. Radyatör üst hortumu çalıştıktan az süre sonra şişmeye başlıyor fakat suya yağ karıştırma hararet su eksiltme vs yok 10bin kmdir.Bir süre sonra bombeleşmiş oluyor. Sebebi ne olabikir acaba?
> Sertlikten dolayı conta yakmazda, araç hararet yaparsa conta zarar görür.Hortum değiştikten sonra 150 km yol yaptım şehir içi ve boş yol karışık yarım saat 130 ile gidip durdum ver boruyu sıktım elimle normal sertlikteydi sanırım conta yakma falan gibi bir durumum yok bilgili dostlar yorumlarsa sevinirim
Su seviyenizde azalma yoksa ve kapak açtığınızda kabarcık çıkmıyorsa conta sağlam demektir. Birde değişen hortum orjinal mi, basınca ne kadar dayanıklı? Kalitesiz hortum ileride tekrar baş ağrıtabilir.arkadaşlar selamlar geçen haftaki hortum değişiminden bu yana 250 km yol oldu. şu anda yeni hortumda şekil bozukluğu yok. fakat hortum biraz sert bu kafama takılıyor. elimle sıktığım zaman 1 cm kadar içeriye gömülüyor beton gibi değil ama yine de sert sayılır. usta test yaparken fan açtığında radyatör kapağını açtığında herhangi bir köpürme yada taşma da olmamıştı. duman tekleme falan da yok. sizce karbon testine gitmeli miyim contadan şüphelenmeli miyim ?
Evet Orjinal bulmak zor. Tamircimde öyle demişti. Belki servisede sormak lazım. Fiyat uygunsa alınabilir. Motor için önemli olan parçaları orjinal takmak gerekiyor. Şimdi aracı diken üstünde sürüyorsun. Uzun rampada motora yüklenseniz ne kadar canınız sıkılır. Acaba acaba diye gaza basmaya korkar olursunuz!hocam tüm parçacılara sordurduk orjinalini bulamadık Afyon'da. Mecburen yan sanayi taktık o yüzden sürekli gözlüyorum.
Anlamak çok zor değil. Empati yapmak yeterli oluyor.Çok doğru diyorsun tam da anlattığın gibiyim. Afyon'da yetkili serviste yok maalesef. Ocak gibi Denizli'ye gideceğim oradaki servise uğrayacağım. Klima açık rampa çıktığımı hayal edince fenalık geliyor