Civic FD6 Sabah ilk çalıştırmada Marş almada zorlanma sorunu

Katılım
29 Ara 2014
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
2010 HONDA CİVİC DREAM KULLANICISIYIM. BÜTÜN BAKIMLAR SERVİSTE YAPTIRILDI. ANCAK HAVA SOĞKKEN İLK ÇALIŞTIRMADA ARAÇ 3 KERE gıv gıv gıv yaptıktan sonra çok zorlanarak ve rolantisi düşük çalışıyor sonra normale dönüyor bazen de motor çok sarsıntılı bir şekilde çalışıyor ve normale dönüyor. gün içerisinde ise normal dur kalklarda çalıştırma esnasında bu sorun olmuoyr ancak park eğer 3 saat gibi uzun bir dilim içerisinde gerçekleşmişse aynı sorun yeniden oluyor. vallahi sorunsuzdur dediler honda al dediler sanırım hata yaptık!!! bu arada arabam benzinli....duv..duv..duv.
 
Arızanın kesin net tespiti için lpg vanası depodan kapatılır gaz bıtınce arac benzıne gecer garantıye almak için tekrar lpgye gecmesı ıcın dugmeye basın borulardakı gazda tam bıtsın dıye benzıne gectıkten sonra 2 km cıvarı benzınde kullanın sonra stop edın. motor soguduktan sonra mars suresı hala uzun ıse sorun bahs ettıgınız Yerdendır. Benzınde normal calısıyorıse sorun lpg regılatorundendır dıger adı lpg beynındendır
ARACIN BENZİNDE YAPTIĞI KESİN ÇÜNKÜ MOTOR SOĞUKKEN DEMİŞ ARKADAŞ...EĞER LPG OLSAYDI LPG ye geçerken yada LPG de giderken derdi...malûm biliyorsunuz LPG li araçlar Motor ısısı 30 Derece ye geldikten sonra LPG ye geçiyor...DOLAYISIYLA BENZİN yakıt sistemi yada ATEŞLEME SİSTEMİ İLE ilgili bir sorun var...

HONDAŞK 'tır...
 
ARACIN BENZİNDE YAPTIĞI KESİN ÇÜNKÜ MOTOR SOĞUKKEN DEMİŞ ARKADAŞ...EĞER LPG OLSAYDI LPG ye geçerken yada LPG de giderken derdi...malûm biliyorsunuz LPG li araçlar Motor ısısı 30 Derece ye geldikten sonra LPG ye geçiyor...DOLAYISIYLA BENZİN yakıt sistemi yada ATEŞLEME SİSTEMİ İLE ilgili bir sorun var...

HONDAŞK 'tır...

Evet arkadas zaten aracının benzinli oldugunu belirtmiş. fakat bahsı gecen arıza lpg takıldıktan 5 6 sene sonra % 80 araclarda ozelıkle mars alma sorunu yapmakta. Benım bilgim dahılınde olan lpg li araclar için. Regilatorun içindeki parca sonuc olarak kavukcuktan yapılmıs bu plastık parca zamanla yıpranıyor yıpranınca benzınde calısması gerekırken arac catlaktan sızan gaz benzın ıle karısıyor sonuc araba boguluyor ve gec mars alıyor.

Lpg dısındakı gec mars alma konusunda hiç bir fikrim yok. Basıma gelmedi insallah gelmezde :)
 
Evet arkadas zaten aracının benzinli oldugunu belirtmiş. fakat bahsı gecen arıza lpg takıldıktan 5 6 sene sonra % 80 araclarda ozelıkle mars alma sorunu yapmakta. Benım bilgim dahılınde olan lpg li araclar için. Regilatorun içindeki parca sonuc olarak kavukcuktan yapılmıs bu plastık parca zamanla yıpranıyor yıpranınca benzınde calısması gerekırken arac catlaktan sızan gaz benzın ıle karısıyor sonuc araba boguluyor ve gec mars alıyor.

Lpg dısındakı gec mars alma konusunda hiç bir fikrim yok. Basıma gelmedi insallah gelmezde :)
Teşekkürler bilgi için LPG benim aracımda başımdan 2013 fb7 böyle bi olay gelirse aklımda olsun.....
Konuyu açan arkadaş 2010 dream demiş AYRICA BENZİNLİ DEMİŞ ;).....Dolayısıyla LPG ile ilgili değil problem :)

HONDAŞK 'tır....
 
Teşekkürler bilgi için LPG benim aracımda başımdan 2013 fb7 böyle bi olay gelirse aklımda olsun.....
Konuyu açan arkadaş 2010 dream demiş AYRICA BENZİNLİ DEMİŞ ;).....Dolayısıyla LPG ile ilgili değil problem :)

HONDAŞK 'tır....
Hocam selam...motor soğukken yada uzun süre bekledikten sonra...marş ile ilgili sorunlar genelde YAKIT SİSTEMİNİN HAVA YAPMASI ŞEKLİNDE Yorumlanır...depodan motora ilk yakıt veren hortum acaba eskimiş olabilir mi ???...Buna bi bakın....2 CI olarak da Benzin Deposun içinde ELEKTİRKLİ BİR POMPA Bulunur...Bu pompanın ömrü ortalama 120 bin-150bin km dır...bu nerede arka koltuk bölgesinde benzin deposunun içinde bulunur...ya bu pompanın üzerinde bulunan filtre tıkandı...yada ömrünü tamamlıyor artık...Bunu da bi kontrol ettirin ????......BUNLARDA SORUN YOKSA ATEŞLEME SİSTEMİ YANİ BUJİ VE KABLOLARI KALIYOR GERİYE....İYİ günler dilerim...Umarım yardımcı OLUR.....

HONDAŞK 'tır....
 
Eski aracımda aynı şey olmuştu. Acilinden ustaya götürdüm marş motorudur bu kıhhh sesi diye. Ama sorun aküymüş. Orjinal 50A akü 3 yılda hallolmuş. 60A varta aküyle değişince sonraki 3.5 yıl kesinlikle yapmadı ki sonra aracı satmıştım. Bu arada araç 2010 model 1.2 easytonic corsa idi.

SM-G930F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Eski aracımda aynı şey olmuştu. Acilinden ustaya götürdüm marş motorudur bu kıhhh sesi diye. Ama sorun aküymüş. Orjinal 50A akü 3 yılda hallolmuş. 60A varta aküyle değişince sonraki 3.5 yıl kesinlikle yapmadı ki sonra aracı satmıştım. Bu arada araç 2010 model 1.2 easytonic corsa idi.

SM-G930F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
ATEŞLEME SİSTEMİNİN BAŞINDA AKÜ GELİR TABİKİ :) KATILIYORUM SİZE...İYİ AKŞAMLAR

HONDAŞK 'tır....
 
Xenon far balastları bozulunca far kapalı iken sürekli akım çekiyor ve sisten aküyü şarj edemiyor sonuç olarak far kapalı gezdiğiniz sürelerde akü şarj olmadığı için zayıflıyor zamanla aküyü yıpratıyor. Çözüm 1 far balastı değiştirmek çözüm2 sürekli farlar açık kullanmak
Ayni dert bende de vardı eski civicim de akü zayıflamıştı gözün biri bozulmuş akuyu deistim değişimden sonra mars canlıydı fakat çalıştırmada sabahları gene geç çalışma titreyerek çalışma sonra düzelme devam etti.Aynen aksam is çıkışı calistirikende oluyordu ateşleme sisteminden olduğunu düşünüyordum vakit yetmedi elemanın biri aldı gitti bizde ardından gidişine baktik

(Tapatalk Bazen Canimi Sıkmıyor deilsin.:)))
 
Geri
Üst