Sarı motor yağı lambası sürekli yanıp sönüyor

Katılım
16 Eki 2017
Mesajlar
63
Tepki puanı
3
Konum
Muş
Aracınız
Arkadaşlar aracım 2011 Premium Otomatik vites..Aracımda sarı motor yağı lambası ( yağ seviye) sürekli yanıp sönüyor..Motor yağının seviyesinde sıkıntı yok..Ustalar yağ sensöründe falan sıkıntı olabilir dediler ama kontrol ettirmedim..Hem kullanıcı olarak hem de motor konusunda acemi olduğum için yardımlarınızı bekliyorum..Bu sorunu yaşayan oldu mu daha önce? Çözümü nedir arkadaşlar? Teşekkürler..
 
Katılım
1 Haz 2017
Mesajlar
8
Tepki puanı
0
Konum
esk
Aracınız
Benim araçda 2010 fd6 atiker grand sistem yeni 2 aylık , bugün sarı yağ lambası yandı söndü yağda hiç sıkıntı yok , zaten motor lambası yanıyor devamlı katalizör emiş yetersizliği gibi bir uyarı veriyor. Baya bi araştırma yaptım ve bi karar verdim Afr ayarını iyi yapan bi yer buldum Afr ayarı yaptıracağım sorunların bundan kaynaklandığını düşünüyorum bilgilendirme yaparım
 
Katılım
12 May 2020
Mesajlar
4
Tepki puanı
2
Konum
ANKARA
Aracınız
Civic FD6 2011
atiker gold kit obd li taktırdım eski sistemi söktürüp şu an sıkıntı yok fakat sarı renk yağ lambası zaman zaman yanıp sönüyor yağ seviyem normal bakımı yeni yaptırdım honda akcanlarda sebebi ne olabilir ve sıkıntı olurmu
lpğ kiti değiştikten sonra yanma yaptı aracım civic fd6 kasa otomatik 2011 model
BENDE ATİKER GOLD TAKTIRDIĞIMDAN BERİ YANIYOR SÖNÜYOR.
 
Katılım
18 Tem 2022
Mesajlar
1
Tepki puanı
1
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Turgut Şimşek
Yaş
29
Aracınız
Civic FD6 2009
Merhabalar, bende yeni Atiker elit taktırdım. Bu kitler de odb üzerinden bağlantı yapınca yağ lambası yanmasına sebep oluyor. Kit i taktırdıgınız yere götürünce düzeltiyorlar. Sanırım odb bağlantısını iptal ediyorlar .
Gittiğim özel Honda servisinde , aracı stop tekrar çalıştırdığımda sarı yağ lamba göstergesinin söndüğünü söylediğimde , LPG sisteminin sistemden hatayı otomatik olarak sildiğini söylediler. LPG servisi de bunu doğruladı ve odb bağlantısını düzelttiler. Yeni LPG taktırdıysanız sorunu başka yerde aramayın
 
Moderatörün son düzenlenenleri:

Emirbey

Project Man
Yönetici
Katılım
13 Ara 2016
Mesajlar
3,389
Çözümler
4
Tepki puanı
3,462
Konum
Çankırı
Ad Soyad
Emirbey26
Yaş
37
Aracınız
Civic FB7 2015
Arkadaşlar merhaba. Bugün hastane işlerim olduğu için biraz aracı sert kullandım. Sonrasında sarı yağ lambası yanip sönmeye basladi. Stop ettim tekrar baktım yine yanıyordu. Düşük devir kullandıktan sonra 1 sefer daha (sabit) yandı. Yağı kontrol ettim seviye normaldi.
Elm327 ile tarama yaptığımda kalıcı olarak P250E Motor ikazini alıyorum. Bilgisi olan var mı.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,940
Çözümler
9
Tepki puanı
8,941
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Arkadaşlar merhaba. Bugün hastane işlerim olduğu için biraz aracı sert kullandım. Sonrasında sarı yağ lambası yanip sönmeye basladi. Stop ettim tekrar baktım yine yanıyordu. Düşük devir kullandıktan sonra 1 sefer daha (sabit) yandı. Yağı kontrol ettim seviye normaldi.
Elm327 ile tarama yaptığımda kalıcı olarak P250E Motor ikazini alıyorum. Bilgisi olan var mı.
P250E KARARSIZ MOTOR YAĞI SEVİYE SENSÖRÜ DEVRESİ


Geçmiş olsun hocam. Performanslı kullandığınız için yağ seviyesi değişkenlik gösterdiğinden sensör seviye algılamasında kararsız kalmış. Yağ seviyesi yerinde olması güzel. Ecuya reset atılıp normal kullanımda tekrar ikaz verecek mi takip edilebilir.

Ek olarak P250E kodunun nedenleri arasında şunlar olabilir: (Alıntı)

Arızalı yağ seviye sensörü
Kirli veya tıkalı yağ basınç sensörü
Düşük motor yağı seviyesi
Motor yağı seviyesi çok yüksek
Hatalı veya hasarlı kablolama
Aşınmış, hasarlı veya gevşek konektör
Arızalı sigorta veya sigortalı bağlantı (varsa)
Arızalı PCM
 

Emirbey

Project Man
Yönetici
Katılım
13 Ara 2016
Mesajlar
3,389
Çözümler
4
Tepki puanı
3,462
Konum
Çankırı
Ad Soyad
Emirbey26
Yaş
37
Aracınız
Civic FB7 2015
P250E KARARSIZ MOTOR YAĞI SEVİYE SENSÖRÜ DEVRESİ


Geçmiş olsun hocam. Performanslı kullandığınız için yağ seviyesi değişkenlik gösterdiğinden sensör seviye algılamasında kararsız kalmış. Yağ seviyesi yerinde olması güzel. Ecuya reset atılıp normal kullanımda tekrar ikaz verecek mi takip edilebilir.

Ek olarak P250E kodunun nedenleri arasında şunlar olabilir: (Alıntı)

Arızalı yağ seviye sensörü
Kirli veya tıkalı yağ basınç sensörü
Düşük motor yağı seviyesi
Motor yağı seviyesi çok yüksek
Hatalı veya hasarlı kablolama
Aşınmış, hasarlı veya gevşek konektör
Arızalı sigorta veya sigortalı bağlantı (varsa)
Arızalı PCM
Cevap için teşekkürler hocam.
Araç biraz bekleyip dinlenince arıza teşhiste hata görünmedi. Anlaşıldı ki bizim araçlar zora gelmiyor :)
 
Geri
Üst