Satılan Bir Araç Hakkında

Katılım
2 Ağu 2017
Mesajlar
24
Tepki puanı
11
Yaş
36
Konum
İzmir
Arkadaşlar almak için baktığım araçlardan birinde bir şey fark ettim. Araç Bursa’dan satılık. Plakalık üzerindeki reklam Samsun’da yer alan bir servise ait.
Araç daha önce de İstanbul’da kullanılmış. Sorgulamada son kullanıcının hiç kasko yaptırmadığı görünüyor. Nasıl bir yol izlemeliyim sizce?


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
26 Kas 2021
Mesajlar
110
Tepki puanı
104
Konum
Malatya
Ben bir problem göremedim..
Bu aralar herkes alım-satım peşinde koştuğu için şehir şehir dolaşıyor araçlar.
Tercihen kurumsal - işini iyi yapan bir expertize götürün söylendiği gibi çıkarsa alabilirsiniz.
Servis bakımlı olmasını da ayrıca önemseyebilirsiniz.
Garanti bitse bile sanayi de hangi parçalar kullanıldı , kim yaptı bu işlemi bilemiyorsunuz..
5w40 yağ koyan usta bozmaları bile görmedim değil !
 

Ufuk Hondaşk

Özel Üye
Katılım
2 Nis 2018
Mesajlar
420
Tepki puanı
278
Konum
DENİZLİ
Aracınız
Civic FC5 2018
Arkadaşlar almak için baktığım araçlardan birinde bir şey fark ettim. Araç Bursa’dan satılık. Plakalık üzerindeki reklam Samsun’da yer alan bir servise ait.
Araç daha önce de İstanbul’da kullanılmış. Sorgulamada son kullanıcının hiç kasko yaptırmadığı görünüyor. Nasıl bir yol izlemeliyim sizce?


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Selam arkadaşlar
1. Önce satıcı ile konuşun...Araç hakkında ön bilgi alın.
2. Herhangi bir honda Yetkili servisi arayın ruhsat elinizde iken, (telefonda aracı satın almış gibi konuşun )ben araç aldım plaka şu motor numarası şu diyip araç ile ilgili bilgileri alın...en son ne zaman servise girmiş, kaç km de girmiş , hangi bakımlar yapılmış, araca neler yapılmış bunları sorun ve bilgi alın (ruhsat olmadan bilgi vermezler) yada zamanınız varsa satıcı ile yetkili servise direk gidip sorun.
3.En son yapılanTüv Türk ve expertiz evrağına bakın ..en son km bilgisi,kusurları neler bakın
4. Tramer e SMS atın, kaza bilgisi varmı bakın.
5. Bilinen kurumsal boyutta (büyük) bir expertize güzelce baktırın...Otorapor, pilot garage vs gibi.
6. Satıcı ile honda yetkili servis ve expertizin söyledikleri aynen çıkıyorsa..Km ile ilgili soru işareti yoksa , motor numarası, şase numarası birebir ruhsat ile tutuyorsa,problem olmadığına emin olduysanız, notere doğru yol alın
7. Para işini mutlaka noter içinde yapın.. Noter hesabı ile para aktarımı yapabiliyorsunuz, satıcı güven verdiyse noterin içinde iken havale/eft yapabilirsiniz. Havale/Eft açıklama bilgisine ..........plakalı aracı satın alma işlemi şeklinde.....yazın.
Aracı dolandırılmadan aldınız ,hayırlı olsun :)
Saygılar...
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2016
Mesajlar
262
Tepki puanı
296
Ad Soyad
Ahmet Mehmet
Yaş
45
Aracınız
Civic FE1 2021
Arkadaşlar almak için baktığım araçlardan birinde bir şey fark ettim. Araç Bursa’dan satılık. Plakalık üzerindeki reklam Samsun’da yer alan bir servise ait.
Araç daha önce de İstanbul’da kullanılmış. Sorgulamada son kullanıcının hiç kasko yaptırmadığı görünüyor. Nasıl bir yol izlemeliyim sizce?


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Aracı paylaşırsanız detaylı bakılabilir, başıma gelen bir olayda ise şu şekilde oldu, araç ankarada plaka istanbuldu aracın camındaki şasi numarasını sigortacıma söylediğimde aracın plakasının çorum olması gerektiği sahte olduğu ve pert kayıt olduğu çıktı normalde üzerinde bulunan istanbul plakasıdan sorgulatınca araç tertemiz çıkıyordu, her ortamda hiç beklemediğin anda dolandırılabilirsiniz çok dikkatli olmak lazım artık çivisi çıktı dünyanın kimseye güvenmeyin ayrıca iç hislerinizde önemli bir gıcıklık hissettiğinizde içiniz atmadığında bırakın gitsin.
 
Katılım
2 Ağu 2017
Mesajlar
24
Tepki puanı
11
Yaş
36
Konum
İzmir
Aracı paylaşırsanız detaylı bakılabilir, başıma gelen bir olayda ise şu şekilde oldu, araç ankarada plaka istanbuldu aracın camındaki şasi numarasını sigortacıma söylediğimde aracın plakasının çorum olması gerektiği sahte olduğu ve pert kayıt olduğu çıktı normalde üzerinde bulunan istanbul plakasıdan sorgulatınca araç tertemiz çıkıyordu, her ortamda hiç beklemediğin anda dolandırılabilirsiniz çok dikkatli olmak lazım artık çivisi çıktı dünyanın kimseye güvenmeyin ayrıca iç hislerinizde önemli bir gıcıklık hissettiğinizde içiniz atmadığında bırakın gitsin.

araç bu hocam.
 
Katılım
22 Kas 2016
Mesajlar
262
Tepki puanı
296
Ad Soyad
Ahmet Mehmet
Yaş
45
Aracınız
Civic FE1 2021

araç bu hocam.


Abicim adam bu bilgileri doğru görünüyor. Market ve Beyaz eşya servis işi yapıyorlarmış bursada.

Araç güzel temize benziyor kapı sacı değişimi için servise sorgulatmak lazım veya sms ile exper raporuna bakmak gerekir

Ama dikkatimi çeken arka cam ve tavan birleşme kısmında FB7 deki kronik boya atma sorunu var gibi.

Karar sizin.
 
Moderatörün son düzenlenenleri:
Katılım
2 Ağu 2017
Mesajlar
24
Tepki puanı
11
Yaş
36
Konum
İzmir
"Aktif": true,
"DagiticiTipi": 1,
"DagiticiTipiAciklama": "OZEL BAYI",
"BayiUnvani": "KOÇ TEKNİK-GIDA",
"Adi": "İBRAHİM",
"Soyadi": "KOÇ",
"Adresi": "ÜÇEVLER MAH. ÖZLEM(220) SK. NO:6 İÇ KAPI:8 NİLÜFER/BURSA",
"Telefon1": "5362296132",
"Telefon2": null,
"Aciklama": null,
"Konum": " 40.201872,28.952662"

Abicim adam bu bilgileri doğru görünüyor. Market ve Beyaz eşya servis işi yapıyorlarmış bursada.

Araç güzel temize benziyor kapı sacı değişimi için servise sorgulatmak lazım veya sms ile exper raporuna bakmak gerekir

Ama dikkatimi çeken arka cam ve tavan birleşme kısmında FB7 deki kronik boya atma sorunu var gibi.

Karar sizin.
Bilgiler için teşekkürler.
 
Katılım
26 Kas 2021
Mesajlar
110
Tepki puanı
104
Konum
Malatya
Fiyatına göre pahalı bir araç bence...
Eco Premium bir kere yani en boş versiyonu.
Hiçbir donanımı yeterli gelmeyecektir. Piyasada daha çok Eco Elegance modeli itibar görür.

Biraz bakındım merakımdan bir alternatif de ben koyuyorum.


Aynı kilometre de HATASIZ-TRAMERSİZ.. 480-485 arasına pazarlık yapar bunu tercih ederdim.
 
Katılım
2 Ağu 2017
Mesajlar
24
Tepki puanı
11
Yaş
36
Konum
İzmir
Fiyatına göre pahalı bir araç bence...
Eco Premium bir kere yani en boş versiyonu.
Hiçbir donanımı yeterli gelmeyecektir. Piyasada daha çok Eco Elegance modeli itibar görür.

Biraz bakındım merakımdan bir alternatif de ben koyuyorum.


Aynı kilometre de HATASIZ-TRAMERSİZ.. 480-485 arasına pazarlık yapar bunu tercih ederdim.
Hocam kasko bedeli 400k üzerinde elegance kasanın. Banka bu durumda kasko bedelinin %50sini kredi olarak sağlıyor. eco premium'un 398k. bu durumda %70ini veriyor. Eleganece için nakit açığım kalıyor maalesef.
 
Katılım
2 Ağu 2017
Mesajlar
24
Tepki puanı
11
Yaş
36
Konum
İzmir
Güncel Bilgi.....
Kasko Değer Listesi değişmiş. Premium Eco Kasko değeri 401k olmuş. Benim iş yatar =)
 
Üst