Servis fiyatlarına DUR diyelim!

Gfb

Katılım
6 Ara 2018
Mesajlar
122
Tepki puanı
56
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FC5 2018
Servis fiyatlari dişarıya göre 3 kat pahalı. Sadece subap ayarı için giderim. Sanayide de baştan savma yapıyolar. O yüzden yagı, bujiyi, filtreleri frenleri kendim değiştiriyorum. Denemekten korkmayın. Artık ulaşabilecegimiz çok kaynak var. Ustaların çogunluğu aracınıza sizin kadar özenli davranmıyor.

LG-H815 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Hocam yapmaya yaparım elimden de gelir ama garantiden çıkmasını istemiyorum. Yani aracımı hem garantide hem de uygun bir şekilde yapılmış bakımla kullanmak istiyorum.
 
Katılım
26 Eki 2018
Mesajlar
61
Tepki puanı
43
Konum
TRABZON
Hocam siz de yazın cimere. Ne kadar çok başvuru olursa bi çalışma belki yapılır.

Benim işimin bir parçası da cimer başvurularına cevap vermek. Elbette ki bu da bir hak arama yolu ama daha verimli olabilecek yollara daha organize bir şekilde başvurmalıyız. Sosyal medyanın gücüne inananlardanım. Diğer iletişim kanallarınıda denemeliyiz ki netice alalım ve bu haksızlığa dur diyelim saygı ve sevgi çerçevesinde elbette. Bu arada bende başvurumu yapacam saygılar


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
5 Ara 2018
Mesajlar
2
Tepki puanı
2
Konum
Samsun Amasya
Aracınız
Civic FB7 2014
Merhabalar ben de yaklaşık 1 ay önce serviste 60 bin bakımı yaptırdım. 2510 lira tuttu. Memnuyet anketi için 2 kez aradılar. Bir daha servise gelmeyi düşünür müsünüz sorusuna bu fiyatla hayır dedim. Puanı düşük verdiğimde nedenimi sordular. Bu fiyata bu puan cevabını verdim. Bir daha servise gitmeyi düşünmüyorum. Yazıktır günahtır.
 

Gfb

Katılım
6 Ara 2018
Mesajlar
122
Tepki puanı
56
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FC5 2018
Benim işimin bir parçası da cimer başvurularına cevap vermek. Elbette ki bu da bir hak arama yolu ama daha verimli olabilecek yollara daha organize bir şekilde başvurmalıyız. Sosyal medyanın gücüne inananlardanım. Diğer iletişim kanallarınıda denemeliyiz ki netice alalım ve bu haksızlığa dur diyelim saygı ve sevgi çerçevesinde elbette. Bu arada bende başvurumu yapacam saygılar


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Hocam sosyal medyada çok aktif birisi değilim maalesef. Başka hangi kanallardan yapılıyorsa herkes elini taşın altına soksa ses getiririz diye düşünüyorum. En azından her servise giden tepkisini belli etsin. Herkes bir üstüne ileterek tepkimizi dile getirebilir.
Yazık günahtır, insanlar çok zor şartlarda para kazanıyor, elindekini avcundakini bir arabaya yatırıyor ki sıkıntı çıkarmadan binsin. Bi servise gidiyor çoluğundan çocuğundan ihtiyaçlarından kıstığını servisteki godomanlara döküp geliyorlar cidden içim acıyor. Benim 2001 golfum de var. Her sene bu parayı ona harcasam vallahi en kral arabadan daha sorunsuz olur.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,156
Çözümler
10
Tepki puanı
12,945
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Servis fahişliği durumu özellikle FC5 ile üst düzeye ulaştı bence.
Önceki nesillerde 100binlerde değişen parçaların ömürleri bir anda 40binlere düştü.
Mesela 2018 yılına kadar Ankara Honda Bora dışardan getirdiğiniz yağı kabul ediyordu, servis sistemine not düşmüyordu. Geçen yıla kadar şanzıman yağı-subap ayarı-fren hidroliği gibi ekstralarla 800 liraya bakımdan çıkabiliyordum. Özellikle kur artışı ile parça fiyatlarını bu yıl aşırı fahiş şekilde arttırdılar, mesela yılbaşında 80 liraya sattıkları hava filtreleri şu anda 135 lira.
Sorunun kaynağı Honda Türkiye aracın bedelini makul tutarak servis ve yedek parça hizmetlerinden gelirini arttırmaya çalışıyor, özellikle FC5in beğenilmesi sonrası bu konuda daha da güçlü hareket ediyor ve bu nedenle servis uygulamaları ve fiyatları bu şekilde iyice yükseldi.
 

Gfb

Katılım
6 Ara 2018
Mesajlar
122
Tepki puanı
56
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FC5 2018
Servis fahişliği durumu özellikle FC5 ile üst düzeye ulaştı bence.
Önceki nesillerde 100binlerde değişen parçaların ömürleri bir anda 40binlere düştü.
Mesela 2018 yılına kadar Ankara Honda Bora dışardan getirdiğiniz yağı kabul ediyordu, servis sistemine not düşmüyordu. Geçen yıla kadar şanzıman yağı-subap ayarı-fren hidroliği gibi ekstralarla 800 liraya bakımdan çıkabiliyordum. Özellikle kur artışı ile parça fiyatlarını bu yıl aşırı fahiş şekilde arttırdılar, mesela yılbaşında 80 liraya sattıkları hava filtreleri şu anda 135 lira.
Sorunun kaynağı Honda Türkiye aracın bedelini makul tutarak servis ve yedek parça hizmetlerinden gelirini arttırmaya çalışıyor, özellikle FC5in beğenilmesi sonrası bu konuda daha da güçlü hareket ediyor ve bu nedenle servis uygulamaları ve fiyatları bu şekilde iyice yükseldi.

Güzel tespitleriniz için teşekkür ederim hocam. Bunları sosyal medya ya da cimer yardımıyla da iletirseniz daha fazla kitleye hitap edebiliriz.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,156
Çözümler
10
Tepki puanı
12,945
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Güzel tespitleriniz için teşekkür ederim hocam. Bunları sosyal medya ya da cimer yardımıyla da iletirseniz daha fazla kitleye hitap edebiliriz.

Öncelikle bu forum zaten bir sosyal medya :) ama siz twitter, facebook, donanımhaber ve ekşisozluk gibi daha geniş kitlelere hitap eden ortamlardan bahsediyorsunuz zannımca.
Benim gördğüm en güçlü protesto C sütün göçük olayında yaşandı, gerçekten çok çok ciddi protestolar yapıldı, defalarca bayilere gruplar halinde protestolar yaptılar.
Şekerpınarında "Honda köpüğü bi tarafına sık" :ROFLMAO: diye pankartlar açtılar ama sonuç olarak değişen anlamlı birşey olmadı. Cumhurbaşkanı ile konuşulduğu anlatıldı ama göçme potansiyeli olan bölgeye fabrika tarafından bir köpük sıkılarak konu kapatıldı, resmi bir sorun potansiyeli olduğu kabul edilmedi. Bana göre pek önemli bir sorun değildi (DSG gibi halen arıza veren bir şanzımanın 10bin farkla satılması ve artık bu durumun normal karşılanması gibi inanılmaz bir vaka varken) ama soruna çözüm yaklaşımında sınıfta kaldılar.

2004ten beri donanımhaber üyeliğim var, orada da uzun süre bu servis durumu şikayet edildi. Hatta düzenli olarrak halen Honda'lar çok kötü, araçlar kapımın önünde barındırmam tü olsun civiclere konuları da açılır :cautious: Bi dönem donanımhaberde servis fiyatları için bayağı bayağı küfürler bile havada uçuştu, tabi donanımhaber editörleri ticari kaygılardan ötürü o mesajların bir kısmını uçurdular, bir kısmı da zamanla gündemden düştü. Bu servis fiyatları konusu gündemden düştükten sonra eylül ayında dikkatimi çekti, civic'in reklamları sürekli donanımhaber reklam kısmında dönüyordu :)

Kısacası yasalarla tüketici çok güçlü görünmesine rağmen, uygulamadaki yetersizlikler sonucu sürekli tüketici olarak mağdur ediliyoruz :mad: ve sürekli sesimi duyurma arayışında kalıyoruz. Ama bence harcanan çabalarla alınan sonuçlar arasında ciddi uyumsuzluk var, hep sonuç kısmı çok çok az kalıyor.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
1,468
Tepki puanı
1,266
Yaş
30
Konum
İstanbul
Aracınız
Proton ilk çıktığı zamanda ne vaad ediyordu hatirlayan var mı ? 5 yıl boyunca ' yedek parça bedava ' üstelik kazalar dahil. Az önce fabrika çıkış LPG li Tofaş doğan broşürlerini okuyup resimlerine baktım vay be dedim sadece amaç ürün cikarmak değilmiş, Honda da öyle.

GM 5 Plus d cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst