Civic FB7 Sigorta ve Kasko Ücretlerimizi Burada Paylaşalım

İstanbuldaki yetkili servisleri bilmiyorum ama Ankara’daki yetkili servislerin unico ile anlaşması yok diye biliyorum. En son başıma gelen olaylardan sonra da artık yetkili serviste tamirat yaptırırmıyım orası da ayrı muamma.
 
İstanbuldaki yetkili servisleri bilmiyorum ama Ankara’daki yetkili servislerin unico ile anlaşması yok diye biliyorum. En son başıma gelen olaylardan sonra da artık yetkili serviste tamirat yaptırırmıyım orası da ayrı muamma.
Anlaşmalı olup olmaması önemli değil genişletilmiş kasko olduğu için servis seçme özgürlüğü var

SM-G800H cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Anlaşmalı olup olmaması önemli değil genişletilmiş kasko olduğu için servis seçme özgürlüğü var

SM-G800H cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Başıma gelen örnekten anlatayım, 2 yıl önce bir tanıdığımın Jetta'sında kaza sonrası Yetkili Servis'e çektirdi, kaskosu Neova idi.
Yetkili servis Neova ile anlaşması olmadığı için tamiratı yapmayacağını beyan etti, sigortacı da görüştü ve Doğus Oto'nun Neova ile anlaşması yokmuş. Anlaşmalı bir özel servise aracı çektirdiler, yine orjinal parçalarla tamir oldu. Hatta yetkili servisler kaza durumlarında fiyatı çok şişirip eksperlerle anlaşıp değişmeyecek birçok parçayı da hasarlı diye onaylayarak değişim yaptıklarını anlattı. Başıma da saçma bir olay geldi ve eksperlerin sigorta fiyat şişirmelerine alet olduklarını öğrenmiş oldum :(
Demek istediğim Yetkili Servisler anlaşmalı olmadıkları sigortaların işlerini yapmıyor.
Sizin sigorta firmasının yetkili servislerle anlaşması varmı kontrol edin, kafanız rahat olsun çünkü poliçeyi yaparken sigortacılar herşeyi harikaymış gibi anlatıyor ancak gerçekler farklı çıkabiliyor.
 
Başıma gelen örnekten anlatayım, 2 yıl önce bir tanıdığımın Jetta'sında kaza sonrası Yetkili Servis'e çektirdi, kaskosu Neova idi.
Yetkili servis Neova ile anlaşması olmadığı için tamiratı yapmayacağını beyan etti, sigortacı da görüştü ve Doğus Oto'nun Neova ile anlaşması yokmuş. Anlaşmalı bir özel servise aracı çektirdiler, yine orjinal parçalarla tamir oldu. Hatta yetkili servisler kaza durumlarında fiyatı çok şişirip eksperlerle anlaşıp değişmeyecek birçok parçayı da hasarlı diye onaylayarak değişim yaptıklarını anlattı. Başıma da saçma bir olay geldi ve eksperlerin sigorta fiyat şişirmelerine alet olduklarını öğrenmiş oldum :(
Demek istediğim Yetkili Servisler anlaşmalı olmadıkları sigortaların işlerini yapmıyor.
Sizin sigorta firmasının yetkili servislerle anlaşması varmı kontrol edin, kafanız rahat olsun çünkü poliçeyi yaparken sigortacılar herşeyi harikaymış gibi anlatıyor ancak gerçekler farklı çıkabiliyor.
Özellikle sordum konuştum konuşmaları ses kayıt ettim ve kendisi özellikle belirtti istediğiniz yerde tamir ettirebilirsiniz diye

SM-G800H cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
 
Arkadaşlar bugün 2014 fb7 aracıma kasko yaptırdım gaziantep honda akcanlarda.. 3200 tl ..akbankin Ak sigorta full+full kasko..
İlk defa kasko yaptiriorm hasaesizlik indirimim vs yok yani..
Turkiyedeki bütün honda servislerinde geçerli ve servis dışında bi yerde yaptırmıyor..
Sizce nasıl fiyat


SM-N910C cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Ben de kasko ücretelerine bakiyorum ve teklif aliyorum..ama benim aracin plakasini yazinca "honda civic sedan 1.6 125 premium (y) yaziyor... y ne demek anlamadim..benim aracim otomatik vites..

SM-J700F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Arkadaşlar bugün 2014 fb7 aracıma kasko yaptırdım gaziantep honda akcanlarda.. 3200 tl ..akbankin Ak sigorta full+full kasko..
İlk defa kasko yaptiriorm hasaesizlik indirimim vs yok yani..
Turkiyedeki bütün honda servislerinde geçerli ve servis dışında bi yerde yaptırmıyor..
Sizce nasıl fiyat


SM-N910C cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Biraz yüksek gibi ama ilk defa yaptırdığınız için muhtemelen böyle olmuş galiba. Bi de ifadenize göre Marka kasko galiba.
 
Ben de kasko ücretelerine bakiyorum ve teklif aliyorum..ama benim aracin plakasini yazinca "honda civic sedan 1.6 125 premium (y) yaziyor... y ne demek anlamadim..benim aracim otomatik vites..

SM-J700F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Ona çok takılmayın, sigortacı da o kısım istenilen şekilde düzeltilebiliyor.
 
Geri
Üst