- Katılım
- 21 Ara 2014
- Mesajlar
- 2,742
- Çözümler
- 3
- Tepki puanı
- 3,031
- Konum
- Adana
- Ad Soyad
- *
- Yaş
- 99
- Aracınız
- Civic FC5 2019
Merhaba, daha önceki mesajlarınızda sağ tarafın işlemli olduğundan bahsetmediğiniz için yapılan işin mantıksız olduğunu söyledim. Dediğiniz gibi kazadan dolayı borular yamulup yerleri karışmış olabilir. Şimdi taşlar yerine oturdu ?Aracın abs beyini sağ ön farın hemen arkasında bulunuyor ve benim araçta sağ ön şase podye işlemli yani sağ önden büyük bir kaza yapmış. Abs beyini üzerinde 2013 civic hb yazılmış kalemle buda demek oluyor ki çıkma beyin kullanılmış. Rekorlar yamulmuş ve tekrardan düzeltilmiş üzerlerinde işlem yapıldığı bariz belirli. İlk yer değiştirmede sol arka tekerlekte yaşadığım problem sol öne geçmişti ikinci denememizde düzelmeyi yakaladık. Sorunlu halde iken tek tekerleğin kilitlenmesi aracın savrulmasına yol açıyordu esp(vsa) sistemide tam aksi yönde aracı toparlamaya çalışıyordu ve aynı andada fren gücü yetersiz kalıyordu diğer araçlar normal frene basarken ben sonuna kadar basarak yavaşlayamıyordum. Yaptığımız yer değişikliği sonucu etkili bir fren kuvvetide yakalamış durumdayız. Ustamız bunu toplayan ustanın dikkat etmeden rekorları takmış olabileceğini belirtti. Bu durumu düzeltmeden önce her kırmızı ışığa gelişimde frene basışımda araç dörtlü flaşörleri yakıyordu. Sorunun çözülmesinden sonra arka arkaya 5-6 kez 100-120 km hızdan sıfıra kadar panik frenle durdum. Herhangi bir sorun göremedim. Ekstradan yapabileceğim bir kontrol var mıdır ?
iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.