2017 fk7 Civic kullaniyorum.2019 mayıstan beri. 11 binde aldım alır almaz motor yağı ve şanzıman yağı değişti.ilk alırken dinometrede 162 beygir çıktı. Daha sonra Total 9000 nfc 5 w 30 yağ la orjinal hava ve yağ filtresi ile ve yakıt olarak Shell v power la 173 HP aldık.şanziman yağı da değişmişti. 42 bin km bindikten sonra şanzıman yağını km dolduğu için değişti.(tazeleme servis ikmali ile 3.5 litre hcf-2)
Bu 42 bin km nin rahat 15 binini gazladim.şanzimanla ilgili sorun yaşadım mı hayır yaşamadım.ki bu 15 bin baya sert sürüşlerdi.polo lar siroccalar Leon lar golfler 106 lar 306 lar... Cvt yarı yolda bıraktı mı hayır.ancak primacy 3 ler berbat. Sadece son süreçte polo TDI ile yarım saat kapıştık Smodda yarım saat 5- 6bin devir aralığında 3 4 5 6. Vitesler. Sonlara doğru hafif saçmaladı tabi cvt. Ki öyle bir sürüsten sonra hangi şanzıman olsa saçmalar. Zaten o sürüsten sonra yağın ömrü de dolduğu için yağ değişti.hasılı Vel kelam cvt şanzıman keyifli ve sorunsuz. Ama nasıl sorunsuz::
1-sanzımanı direk p modunda kapatmiyoruz
2- s modda gazlarken aracı devirli kullanıyoruz 5500 lerde vites atıyoruz zaten 6000 binde kendi otomatik atıyor.
3- ara hizlanmalarda dip gazdan önce vitessi sol kulakçıktan 2 tık düşürüyoruz eco açıksa kapatıyoruz.
4-şanzimanin yağını zamanında değiştiriyoruz
5-yazilimdan veya 260 in üzeri torklardan uzak duruyoruz
GM 9 Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Bu 42 bin km nin rahat 15 binini gazladim.şanzimanla ilgili sorun yaşadım mı hayır yaşamadım.ki bu 15 bin baya sert sürüşlerdi.polo lar siroccalar Leon lar golfler 106 lar 306 lar... Cvt yarı yolda bıraktı mı hayır.ancak primacy 3 ler berbat. Sadece son süreçte polo TDI ile yarım saat kapıştık Smodda yarım saat 5- 6bin devir aralığında 3 4 5 6. Vitesler. Sonlara doğru hafif saçmaladı tabi cvt. Ki öyle bir sürüsten sonra hangi şanzıman olsa saçmalar. Zaten o sürüsten sonra yağın ömrü de dolduğu için yağ değişti.hasılı Vel kelam cvt şanzıman keyifli ve sorunsuz. Ama nasıl sorunsuz::
1-sanzımanı direk p modunda kapatmiyoruz
2- s modda gazlarken aracı devirli kullanıyoruz 5500 lerde vites atıyoruz zaten 6000 binde kendi otomatik atıyor.
3- ara hizlanmalarda dip gazdan önce vitessi sol kulakçıktan 2 tık düşürüyoruz eco açıksa kapatıyoruz.
4-şanzimanin yağını zamanında değiştiriyoruz
5-yazilimdan veya 260 in üzeri torklardan uzak duruyoruz
GM 9 Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.