- Katılım
- 7 Eyl 2014
- Mesajlar
- 10,337
- Çözümler
- 9
- Tepki puanı
- 13,208
- Konum
- Türkiye
- Ad Soyad
- M2Hamid
- Yaş
- 40
- Aracınız
- Civic FD6 2010
Emeğinize sağlıkAracıma subap ayarı yaptım. Yakıt, titreme sorunum yoktu fakat performansta biraz düşüklük sezdiğimden yapma gereği duydum. Dip gazda hızlanma olarak 6-7 km birden yükselen aracım 3-4 km. yükseliyordu. Subapları kontrol ettiğimde sıkı olduklarını gördüm. Test sonucunda araçta performans konusunda ciddi anlamda değişiklik gözlemledim. Halbuki subap ayarını 10 bin km. önce yapmıştım. Ayar öncesi emme subaplari 0.10 eksoz 0.15 aralığındaydı. Alttaki videoda klimayı son ayara getirip oradan da testini yaptım. Hiçbir düşme oynama olmadı. Ayrıca rölanti dalgalanması, devir düşmesi gibi problemleri olan arkadaşlara faydalı olabilir.

R16B motorlar biraz daha bozulmaya dirençli diyebilirim ama LPGli kullanım subap ayarının hızla bozulmasında büyük etken
