ben de bugun kisa bir test surusu yaptim.
sayin Mace in bahsettigi vites ve devir olayi benim de dikkatimi cekti. fb7 manuel aracim 120 km de 3500 devir ceviriyor, baktim bu aracta da ayni durum var. bu da yakit tuketiminde hic bir iyilesme olmadigini gosteriyor bana gore, yaniliyor olabilirim.
fb ye gore cok sessiz geldi, arka amortisor boylari uzatilmis, kapilar daha tok kapaniyor. vites degisimini hissetmedim diyebilirim. gosterge paneli ve vites daha hos olmus ancak vites bolumunun arkasindaki esya gozunun kapaginin olmamasi cok basit gorunmesine neden olmus. arka taraf genis fakat arka cam cok yatik oldugu icin uzun boylu yolcular acisindan biraz sorun olacak gibi duruyor, ayrica saft yuksekliginin olmasi beni rahatsiz etti.
bagaj genislemis, stepne yerine tamir kiti koymuslar, bagaj kapaginin altina basit bir doseme yapamamislar yine.
en ust pakette full led farlar var fakat arka sinyallere bir led takilmamis
sensing denilen olayi en azindan opsiyonel yapabilirlerdi. geri gorus kamerasi baz modelde yok, diger modellerde de amiyane tabirle sap gibi acikta kalmis.
f1 in olmamasi cok kotu, S modu tatmin etmeyebilir.
2012 aracimi satip model yukseltme niyetim vardi, ancak test surusu sonucuna gore, bu araci su anki fiyatindan en az 10 bin tl dusuk olursa alabilirim, fiyat donanima gore yuksek. bu da dusuk ihtimal oldugu icin alternatif arayislara girdim. civic hatchback, crv 2010 ve accord 2010-2011 takip etmeye basladim. yanliz atmosferik motorun beygir gucu ve torkunu arttirmis olsalardi, hic dusunmeden siparis verirdim.
arabayi alacak olanlara hayirli olsun diyelim.