Arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım.
Öncelikle Honda yetkili serviste şarj dinamosu regülatörüm tamir oldu fakat bu problemi çözmedi. Aküyü de geçen ay değiştirdik. Aracımın çakmaklığında takılı olan voltaj ölçer ile baktığımda araç çalışır vaziyette 14.3V akım alıyorum. Sabit hızda bir süre yol yapınca voltaj 12.8V'a sabitlenip alternatör şarj etmeyi azaltıyor. Bu durumun normal FD6 işleyişi olduğunu iletti Honda Yetkili Servis.
Örneğin kırmızı ışıkta durdum, direksiyonu çevirdim yada far açtım yük getirecek herhangi bir şey yaptım. Voltaj 12.8'den 14.4'e gelip alternatör devreye giriyor. Bu senaryo yaşandığında bazen yoğun sarsıntı hissediyorum 1 saniyelik. Bu sarsıntıyı yavaş hızda arabayı park ederken falan direksiyon manevraları esnasında da yaşamaya başladım. LPG takılalı 3 ay oldu, BRC Comfort, gaz ayarı düzgün deniyor. Motor sesinde de eskiden olmayan az da olsa bir dikiş makinası sesi duyuyorum. Tüm bunlar sübap ayarına mı işarettir var mı bu durumu açıklayabilecek?
Öncelikle Honda yetkili serviste şarj dinamosu regülatörüm tamir oldu fakat bu problemi çözmedi. Aküyü de geçen ay değiştirdik. Aracımın çakmaklığında takılı olan voltaj ölçer ile baktığımda araç çalışır vaziyette 14.3V akım alıyorum. Sabit hızda bir süre yol yapınca voltaj 12.8V'a sabitlenip alternatör şarj etmeyi azaltıyor. Bu durumun normal FD6 işleyişi olduğunu iletti Honda Yetkili Servis.
Örneğin kırmızı ışıkta durdum, direksiyonu çevirdim yada far açtım yük getirecek herhangi bir şey yaptım. Voltaj 12.8'den 14.4'e gelip alternatör devreye giriyor. Bu senaryo yaşandığında bazen yoğun sarsıntı hissediyorum 1 saniyelik. Bu sarsıntıyı yavaş hızda arabayı park ederken falan direksiyon manevraları esnasında da yaşamaya başladım. LPG takılalı 3 ay oldu, BRC Comfort, gaz ayarı düzgün deniyor. Motor sesinde de eskiden olmayan az da olsa bir dikiş makinası sesi duyuyorum. Tüm bunlar sübap ayarına mı işarettir var mı bu durumu açıklayabilecek?