- Katılım
- 24 Haz 2024
- Mesajlar
- 9
- Tepki puanı
- 1
- Konum
- Hatay/İskenderun
- Ad Soyad
- Mert
- Yaş
- 29
- Aracınız
- Civic FC5 2020
Selamlar herkese,
Geçenlerde Type-R body kit vs. almıştım, takdırdım ve kullanıyorum. Buraya kadar her şey güzel.
Şimdi egzoz kısmına gelen taraf erime yaptı. Sıcak hava direkt olarak flape vuruyordu. Götürdüm ve birkaç işlem yaptı. Düzeldi sayılır.
Benim için rahat değil yine de. Ben çalıştığım için babam ilgileniyor arabayla genelde. Bundan dolayı ustada tarif ettiğim gibi yapmıyor.
Egzoz borusunu hafifçe aşağı büktür dememe rağmen, usta egzoz çıkış ucunu aşağı bükmüş. Boruyla birlikte hava çıkışı yere gelecek şekilde olursa, motorda arıza mı olur demiş, havayı atamaz mı demiş bir şey demiş anlamadım.
Şimdi sizlere soruyorum. Egzozun böyle kalması mı mantıklı, yoksa egzoz borusunun hava çıkışını direkt difüzöre değil de yere verecek şekilde eğim verdirmek mi daha mantıklı?
Geçenlerde Type-R body kit vs. almıştım, takdırdım ve kullanıyorum. Buraya kadar her şey güzel.
Şimdi egzoz kısmına gelen taraf erime yaptı. Sıcak hava direkt olarak flape vuruyordu. Götürdüm ve birkaç işlem yaptı. Düzeldi sayılır.
Benim için rahat değil yine de. Ben çalıştığım için babam ilgileniyor arabayla genelde. Bundan dolayı ustada tarif ettiğim gibi yapmıyor.
Egzoz borusunu hafifçe aşağı büktür dememe rağmen, usta egzoz çıkış ucunu aşağı bükmüş. Boruyla birlikte hava çıkışı yere gelecek şekilde olursa, motorda arıza mı olur demiş, havayı atamaz mı demiş bir şey demiş anlamadım.
Şimdi sizlere soruyorum. Egzozun böyle kalması mı mantıklı, yoksa egzoz borusunun hava çıkışını direkt difüzöre değil de yere verecek şekilde eğim verdirmek mi daha mantıklı?