- Katılım
- 27 Ara 2015
- Mesajlar
- 8,958
- Çözümler
- 10
- Tepki puanı
- 8,953
- Konum
- Konya
- Ad Soyad
- Ahmet Ö
- Aracınız
- Civic ES7 2001
Sizin araç daha tam randımanlı değil. Takip edin. Kapaktan süpeleniyorsanız birde öyle deneyin. Soğuk su hattına çözücü madde koymayı pek öneren görmedim. Sistemde hava varmı? Sabah su seviyesinede bir bakın. Elm 327'niz var ise su sıcaklığınıda takip edebilirsiniz. 97 derecede fan devreye girmeli.
Faaliyet ayn-ı lezzettir.
Hocam tıkanıklık ile ilgili bütün bir malzemesi vermiş onunla motoru temizlettim zaten bu söylediğimiz devirdaim borusunun patlaması Ondan sonra oldum boruyu su ile kullandıkları için çürümüş temizlik antifiriz koyduk sonra boru Sizlere ömür üzerinde Ben aracı aldığımda 0.9 bar kapak vardı zaten conta yanma olayı da bu kapakla gerçekleşti şu an contayi yaptırdık 1.1 var kapak taktık şu anda hortumlarda belirgin bir sertleşme var hem alt hem üst olsun da radyatör kapağını açtığımızda ise ciddi bir basınç oluyor falanfan açtıktan sonra yani Fan açtıktan sonra yani fan açıyor duruyor radyatör kapağını açtığımızda bildiğin soğutma sıvısı dışarıya püskürüyor Deneme amaçlı 0.9 bar kapak taktım sanayiden eve geldim arabayı park ettim Baktım üst hortum yumuşak acaba 0.9 mu kullanmalıyım zararı olur mu uzun solukta
Faaliyet ayn-ı lezzettir.