• Forumumuzun gelişimini ve ayakta kalmasını desteklemek için, Özel üye olabilir veya Sticker alabilirsiniz, detaylar için lütfen TIKLAYIN!
  • Foruma eklenen yeni özelliklere linken ulaşabilirsiniz TIKLAYIN!

Vites Altındaki Kaplama!

Katılım
30 Haz 2017
Mesajlar
15
Tepki puanı
4
Konum
Balıkesir
Arkadaşlar iyi akşamlar. Resimde belirttiğim kaplama birbirine geçmedir diye düşünerek asıldığımda çatladı ve içerideki plastik vida yuvası kırıldı. Bu parça nasıl sökülüp takılıyor yardım lütfen...
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20200927_215552.jpg
    IMG_20200927_215552.jpg
    119.1 KB · Görüntüleme: 120
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
2,991
Çözümler
1
Tepki puanı
1,740
Konum
BURSA
Aracınız
Civic FC5 2017
Arkadaşlar iyi akşamlar. Resimde belirttiğim kaplama birbirine geçmedir diye düşünerek asıldığımda çatladı ve içerideki plastik vida yuvası kırıldı. Bu parça nasıl sökülüp takılıyor yardım lütfen...
konsol komple sokulur o parça arka şaft tuneline kadar uzanır yanı yandan sokulmez geçmiş olsun amac neydı ordakı parcayı kastırmakdaki hocam ?

BV6800Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
30 Haz 2017
Mesajlar
15
Tepki puanı
4
Konum
Balıkesir
konsol komple sokulur o parça arka şaft tuneline kadar uzanır yanı yandan sokulmez geçmiş olsun amac neydı ordakı parcayı kastırmakdaki hocam ?

BV6800Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Tamamiyle ses takıntısı içinde siyah bir parça vardı komple boş onu süngerle sıkıştırdım ses kesildi ama biraz batırdık galiba üzüldüm çok geri ittiriyorum ama takamıyorum hafif aralık kaldı.
 
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
2,991
Çözümler
1
Tepki puanı
1,740
Konum
BURSA
Aracınız
Civic FC5 2017
Tamamiyle ses takıntısı içinde siyah bir parça vardı komple boş onu süngerle sıkıştırdım ses kesildi ama biraz batırdık galiba üzüldüm çok geri ittiriyorum ama takamıyorum hafif aralık kaldı.
deişmesı lazım kırmışsın onun yerıne oturmaz komple sokup tamır yaptırcan yada cıkma filan Arıcan o konsolunda sokulmesi baya ugrastırıcı iş vites falan hepsi o konsol sokuluyor hep video attım işte yukarıda sıkıntı bi iş

BV6800Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

gunesec

Özel Üye
Katılım
11 Eyl 2019
Mesajlar
868
Tepki puanı
722
Konum
Ankara
Halt ettim valla neyse hayırlısı olsun. Parça kataloğu varmı acaba bildiğin bir sitede?

Hocam parçayı sökebilirseniz, tamirini kendiniz de yapabilirsiniz. İnce şerit şeklinde tel (ızgaralı) kesin. Dış taraftan maskeleme bandı ya da koli bandıyla önce sabitleyin. İç taraftan çatlak bölgenin üstüne o tel parçasını koyun, bir kaşığı ısıtarak hafif hafif plastiğe gömün teli. Çok bastırmayın, plastik azcık eriyip tele yapışacak. Dış taraftan çatlak olan kısmı bakım sütüyle, trim boyası da olur, süngerle hafifçe boyayın.

Uğraşamam derseniz tampon tamiri yapan yerler, direksiyon boya estetik yapan yerler, döşemeci ler cüzi Bibir fiyata yapar.

Geçmiş olsun.
 
Katılım
30 Haz 2017
Mesajlar
15
Tepki puanı
4
Konum
Balıkesir
Hocam parçayı sökebilirseniz, tamirini kendiniz de yapabilirsiniz. İnce şerit şeklinde tel (ızgaralı) kesin. Dış taraftan maskeleme bandı ya da koli bandıyla önce sabitleyin. İç taraftan çatlak bölgenin üstüne o tel parçasını koyun, bir kaşığı ısıtarak hafif hafif plastiğe gömün teli. Çok bastırmayın, plastik azcık eriyip tele yapışacak. Dış taraftan çatlak olan kısmı bakım sütüyle, trim boyası da olur, süngerle hafifçe boyayın.

Uğraşamam derseniz tampon tamiri yapan yerler, direksiyon boya estetik yapan yerler, döşemeci ler cüzi Bibir fiyata yapar.

Geçmiş olsun.
Orayı sökerken başka yerleride kırarım düşüncesi çıkmıyor kafamdan çok sırıtmıyor aslında ama bilmiyorum iç sıkıcı oldu bu durum. İlginize teşekkürler. Türkçe sökme vidyosu olsa denerdim kesin ?
 
Üst