Evet dediğin çok mantıklı 4500-5000 devir olcu olarak alınırsa sanırım sıkıntı olmazÜst devirlerde benzine geçiş olarak ayar yaptırırsanız sorun ortadan kalkabilir.
Tapatalk....
Evet dediğin çok mantıklı 4500-5000 devir olcu olarak alınırsa sanırım sıkıntı olmazÜst devirlerde benzine geçiş olarak ayar yaptırırsanız sorun ortadan kalkabilir.
Bence brc
1)HI-TEC Enjektörleri : BRC nin yeni tip hi-tec enjektörleri öncekine göre daha hızlı ve çalışan parçalarının lpg ile temas etmediği için gaz kalıtesinden kesinlikle etkilenmeyen bir enjektördür.
2)VSR özelliği : VSR menüsünün aktif edilmesi ile yüksek devirlerde belli oranda benzin püskürtülerek subablarda yaşanan aşırı ısıdan doğan aşınmanın önüne geçilir.
3)Enjektör Isıtma Özelliği : Sıralı gaz kullanıcılarının en ciddi şikayeti sabah soğuk motorda gaza geçme süresidir.BRC 3.02 yazılımı ile siz sabah aracınızı çalıştırıdğınızda lpg enjektörleri ısınmaya başlar ve yaklaşık 1-2 dakıka içerisinde lpg ye geçer bu sayede minumum oranda benzin tüketirsiniz.
4)Start-Stop Özelliği : Yeni nesil start-stop teknolojisi ile uyumlu olan BRC ile start-stop özelliğine sahip araçlarda ilk çalıştırma direkt lpg ile olur ve bu ekstra tasarruf anlamına gelir.
5)Yaygın servis ağı : Türkiyenin her ilinde yaklaşık 200 ün üzerinde bayinin hizmet ettiği yaygın bir servis ağına sahip bir marka
6)3.şahıs Mali Mesuliyet Sigortası: Bu sigorta ile lpg kaynaklı masraflarınız 25.000 TL ye kadar BRC tarafından karşılanıyor.
[MENTION=101]aknasmub[/MENTION] ya forumda ben olmasam kime takılcaksınız siz arkadaşlar