Yaşanılan Bir Sorun Mu Yoksa Gereklilik mi? Honda Servis!!!!!!!

Katılım
7 Ağu 2018
Mesajlar
24
Tepki puanı
10
Konum
manisa
Aracınız
Merhaba Arkadaşlar 2015 Civic Sedan Aracımı 50.000 KM Bakımı İçin Servise Yaklaşık 10 Gün Önce Götürdüm. Bakımları Yapıldı Usta Klimaya Bağlı Triger Gergisinde Bir Sorun Tespit Etmiş Ve Bunu Garanti Kapsamından Yapılacağını Bana Servis Danışmanları İletti amaaaa Bu Gergi Seti Değişimi İle Kayışında Değişmesi Gerekiyor Dediler ve Kayış Sartf Malzemesi Olarak Geçtiği İçin 207 TL Ücret Ödenmesi Gerekiyor Diye Söylendi. Serviste Bunu Tartışmak İStemedim Ama Kafamı Fena Kurcalıyor Şimdi Cok Daha Uzun KM Boyunda Kullanacağım Kayış 50.000 Km'de Servisin Fabrikasyon Hata Gördüğü Ve Garanti Kapsamında Ücretsiz Değiştirilen Gergi İle Birlikte Değiştirildi Ve Kayış İçin Bana 207 TL Bana Haksız Yere Ödetildiğini Düşünüyorum. Elbette Kayış Sarf Malzemesi Bunu Biliyorum Ama Gergi Parçası Garantiden Değişiyorsa Buna Bağlı Olarak Kayışında Ücretsiz Olarak Değiştirilmesi Gerektiğini Düşünüyorum.

Siz Bu Konuda Neler Düşünüyorsunuz, Saygılarımla...
 
Katılım
17 Şub 2016
Mesajlar
496
Tepki puanı
379
Aracınız
Civic FB7 2015
Aracım 30k km' de iken gergi kütüğü garantiden değişti, bununla birlikte kayış da değişti. Onun için de bir ücret ödemedim. Bence sizin de ödememeniz gerekir...

SM-A505F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
19 Haz 2015
Mesajlar
633
Çözümler
2
Tepki puanı
870
Konum
Kırşehir
Aracınız
Civic FD6 2010
Garanti kapsamında değişen parçanın arızası kayışa da hasar verdiyse ve bu hasar nedeni ile kayış da değişmek durumda kaldıysa ücretsiz değişmeliydi bence.
Ama kimi parçalar vardır söküldüğünde değişmesi gerekir, o zaman yoruma açık olabilir ama yine de kayışı sökmeden değiştiremiyorsa yine servisin problemi olmalı.

Başka birkaç yetkili servisi arayarak prosedürlerini sorabilirsiniz, duruma göre itiraz edebilirsiniz.
 
Katılım
25 Ocak 2018
Mesajlar
1,928
Tepki puanı
2,189
Yaş
32
Konum
Aydın
Ad Soyad
Gökhan Bakkal
Yaş
31
Aracınız
Civic FC5 2017
Bence de bunu da servisin değiştirmesi gerekirdi.

atıyorum motoru indirmek için şanzımanı ayırmak gerekiyor. bunun için şanzıman ayırma işçiliğini size mi yansıtacaklar? gibi gibi örneklendirmeler arttırılabilir.

Keşke serviste bu konu geçtiği zaman tartışma olarak değil ama normal bir şekilde karşı çıksaydınız.
 
Katılım
3 Ocak 2019
Mesajlar
184
Tepki puanı
185
Konum
Kocaeli
Aracınız
Civic FC5 2018
Herşeyden önce müşteri memnuniyeti adına sizden ücret almamaları gerekiyordu. Ancak bizlerde bu servis mecburiyeti olduğu sürece memnuniyet dinlemezler.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
14 Ocak 2018
Mesajlar
1,163
Tepki puanı
944
Konum
Aksaray
Aracınız
Söylediğiniz kayış V kayışı. Normalde 10 yılda bir değiştiriyor servis. Kayışın değişmesini istemediğinizi belirtebilirsiniz. Zira kayış garantiden değişecek bir parça değildir kopmadığı sürece.

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,156
Çözümler
10
Tepki puanı
12,946
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Merhaba Arkadaşlar 2015 Civic Sedan Aracımı 50.000 KM Bakımı İçin Servise Yaklaşık 10 Gün Önce Götürdüm. Bakımları Yapıldı Usta Klimaya Bağlı Triger Gergisinde Bir Sorun Tespit Etmiş Ve Bunu Garanti Kapsamından Yapılacağını Bana Servis Danışmanları İletti amaaaa Bu Gergi Seti Değişimi İle Kayışında Değişmesi Gerekiyor Dediler ve Kayış Sartf Malzemesi Olarak Geçtiği İçin 207 TL Ücret Ödenmesi Gerekiyor Diye Söylendi. Serviste Bunu Tartışmak İStemedim Ama Kafamı Fena Kurcalıyor Şimdi Cok Daha Uzun KM Boyunda Kullanacağım Kayış 50.000 Km'de Servisin Fabrikasyon Hata Gördüğü Ve Garanti Kapsamında Ücretsiz Değiştirilen Gergi İle Birlikte Değiştirildi Ve Kayış İçin Bana 207 TL Bana Haksız Yere Ödetildiğini Düşünüyorum. Elbette Kayış Sarf Malzemesi Bunu Biliyorum Ama Gergi Parçası Garantiden Değişiyorsa Buna Bağlı Olarak Kayışında Ücretsiz Olarak Değiştirilmesi Gerektiğini Düşünüyorum.

Siz Bu Konuda Neler Düşünüyorsunuz, Saygılarımla...
Kayış gergisi hususu kronik ve zamanla kayışın bollaşmasına bağlı oluşabilecek bir durum, garanti bitmeden değiştirilmesi oldukça iyi olmuş.
Kayışın kendisi içinde kauçuk esaslı malzeme olduğu için 3 yıl sonrasında garantiye almıyorlar, zaten kayış gergisinin özelliğini kaybetmesi aslında zamana bağlı kayışın bollaşması ve bollaşmış kayışta gerginin kendini ayarlayamaması. FB7 pek kronik sorunu olan bir araç değil, potasiyel maliyetli sorunlarından birinden kurtulmuş oldunuz :)
Kendi açımdan orjinal kayış 207 lira ise açıkçası çok sorun etmem, fiyatı uygun (Geçen yıl ben 300 liraya değiştirtmiştim, bu yıl neden daha ucuz anlamadım) :unsure:
Yine de müşteri memnuniyeti açısından kayışı da değiştirselerdi keşke :)
 
Katılım
7 Ağu 2018
Mesajlar
24
Tepki puanı
10
Konum
manisa
Aracınız
Paylaşımınız Gerçekten Harika Bu Arada Sorun Kayıştan Kaynaklı Gergi Parçasının Bozulmasıymış Honda Türkiye'nin En İyi Özelliklerinden Biri Müşteri Şikayetlerine Anında Cevap Veren Bir Sisteminin Olması. Honda Türkiyeye Yazdım Ve 10 Dakika Sonra Beni Telefonla Aradılar Ve Yetkili Usta İle Görüştürerek Tek Tek Durum Bana Anlatıldı Açıklamalar MAntıklı Ve İkna Oldum Sorun Kayışın Gevşemesi İle Gergi Parçasındaki Keçerin Yağ Kaçırmaya Başlamasıymış Gergi Paraçsı Bu Sebeple Garantiden Değişmiş Ama KAyış Sarf Malzemesi Olduğu İçin Ki Bunu Biliyordum Ama Ben Olayı Tam Tersi Düşündüm Yani Gergi Parçasının Kayışımı Bozabileceğini Düşündüm Bu Yüzden Geri Bildirimde Bulundum ve Kayış Malesef Ücretli Değiştirdim Ama Olsun Hamit Beyinde Dediği Gibi kronik Bir Arızadan Garanti Kapsamı İçerisinde Bir Süre Daha Kurtulmuş Oldum.
 
Geri
Üst