Yokuş performansı gaz yememe sorunu

Katılım
21 Tem 2021
Mesajlar
8
Tepki puanı
1
Yaş
30
Konum
Ödemiş
Aracınız
Civic ES7 2003
Arkadaşlar s.a aranıza yeni üye oldum bu sorun içim sizin bilgilerinize danışman lazım araç izmir bozdağ yolunda sürekli hararet yükseliyor ve gaza az da olsa devri yükselsin diye bastığımda araba gaz yemiyor ve elektirik kesmeye başlıyor yani 4000 devri geçmiyor silkelen yapıyor şahini dahi sollayamiyorum 4 usta gezdim canıma tak etti hiç bir usta çözemedi honda camkiranalara gidecem resmen

Aracın motoru yeni yapıldı ama araç motoru yapıldıktan sonra ilk günkü atıklığı gitti sağırlasti resmen gaz yemiyor 4 bini geldiğinde devri çıkmıyor o zaman gaz yememe silkeleme ve elektirik kesiyor kesiciye giriyor
 

Ekli dosyalar

  • 20210721_190729.jpg
    20210721_190729.jpg
    111.4 KB · Görüntüleme: 44
  • 20210721_190709.jpg
    20210721_190709.jpg
    90.6 KB · Görüntüleme: 44
  • 20210721_190702.jpg
    20210721_190702.jpg
    107.1 KB · Görüntüleme: 46

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,151
Çözümler
10
Tepki puanı
12,932
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Tarifiniz sanki VTEC selenoidleri veya VTEC sistemi ile alakalı gibi geldi.
Aracı bilgisayara bağladığınızda hata kodunda ne gözüküyor?
 
Katılım
21 Tem 2021
Mesajlar
8
Tepki puanı
1
Yaş
30
Konum
Ödemiş
Aracınız
Civic ES7 2003
Ayrı bir bilgi olarak usta beyefendinin biride termostati sokmuş yağ bakımı yaptığında motoru yapan usta bu aklımda kötü kötü şeyler geliyor nede termostati soktun dedim havalar sıcak dedi
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,660
Çözümler
6
Tepki puanı
8,722
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Arkadaşlar s.a aranıza yeni üye oldum bu sorun içim sizin bilgilerinize danışman lazım araç izmir bozdağ yolunda sürekli hararet yükseliyor ve gaza az da olsa devri yükselsin diye bastığımda araba gaz yemiyor ve elektirik kesmeye başlıyor yani 4000 devri geçmiyor silkelen yapıyor şahini dahi sollayamiyorum 4 usta gezdim canıma tak etti hiç bir usta çözemedi honda camkiranalara gidecem resmen

Aracın motoru yeni yapıldı ama araç motoru yapıldıktan sonra ilk günkü atıklığı gitti sağırlasti resmen gaz yemiyor 4 bini geldiğinde devri çıkmıyor o zaman gaz yememe silkeleme ve elektirik kesiyor kesiciye giriyor
> Tanışma bölümünde kendinizi tanıtırsanız memnun oluruz.

Ve aleykümselam
> Geçmiş olsun. Motor neden dolayı yapılmıştı?
> 4.000 devir problemi denince ilk akla vtec selenoid contasıda tıkanıklık olabilir. Veya yağ miktarınız çok azalır ise motor kendini korumaya alır. Yağ seviyenizi kontol edin.
> Usta Termostatı keyfine göre sökemez! Aracı üreten mühendis divane mi? Orjinal termostat bulup takın. Ülkemizde dört mevsim yaşanıyor. Kışın motor ısınsın diye çok beklersiniz. Su sisteminiz komple temiz olmalı. Geçmişte çeşme suyu kullanıldı ise kötü bir durum. Fan çalışıyor mu? Radyatör kapağı orjinal mi? Hortum ve kelepçelerde kaçak var mı? Hep önemli meselelerdir.
> Oksijen sensörünün motordan hemen sonra olan birinci sensör çok önemlidir. Bu sensör aracınızın yanma sonucu oluşan oksijen miktarına göre ecuya haber vererek optimum çalışma aralığını sağlar. Tam vazifesini görmez ise motor sersem çalışır. Yakıt miktarı artar verim düşer.
> Arıza lambanız yanıyor. Obd'den arama yaparak hangi arızalar çıkıyor öğrenin.
> Motor yeni yapıldığı için ilk 1.000 kilometre aracınızı sıkıştımayın.
> Subap ayarı yapıldı mı?
> Bujiler değişti mi?
 
Katılım
21 Tem 2021
Mesajlar
8
Tepki puanı
1
Yaş
30
Konum
Ödemiş
Aracınız
Civic ES7 2003
> Tanışma bölümünde kendinizi tanıtırsanız memnun oluruz.

Ve aleykümselam
> Geçmiş olsun. Motor neden dolayı yapılmıştı?
> 4.000 devir problemi denince ilk akla vtec selenoid contasıda tıkanıklık olabilir. Veya yağ miktarınız çok azalır ise motor kendini korumaya alır. Yağ seviyenizi kontol edin.
> Usta Termostatı keyfine göre sökemez! Aracı üreten mühendis divane mi? Orjinal termostat bulup takın. Ülkemizde dört mevsim yaşanıyor. Kışın motor ısınsın diye çok beklersiniz. Su sisteminiz komple temiz olmalı. Geçmişte çeşme suyu kullanıldı ise kötü bir durum. Fan çalışıyor mu? Radyatör kapağı orjinal mi? Hortum ve kelepçelerde kaçak var mı? Hep önemli meselelerdir.
> Oksijen sensörünün motordan hemen sonra olan birinci sensör çok önemlidir. Bu sensör aracınızın yanma sonucu oluşan oksijen miktarına göre ecuya haber vererek optimum çalışma aralığını sağlar. Tam vazifesini görmez ise motor sersem çalışır. Yakıt miktarı artar verim düşer.
> Arıza lambanız yanıyor. Obd'den arama yaparak hangi arızalar çıkıyor öğrenin.
> Motor yeni yapıldığı için ilk 1.000 kilometre aracınızı sıkıştımayın.
> Subap ayarı yapıldı mı?
> Bujiler değişti
Subp ayarları yapıldı
Motor conta yakmıştı o yüzden yapıldı
Su hiç koyulmadi antifiriz dolu arıza ışığına gelirsek oda oksijen sensörleri arızayı yaktiriyor ikiside arızalı sayın ustada takılma ona o sensörler LPG'li civic lerce kronik direnç atalım diyor ama ne zaman götürsem ustaya gel bırak bakalım diyor ama bir cacık bir nane yaptığı yok para sovusleyip duruyor
Aracı bilmediğinden varsayıyorum sürekli kurcalıyor
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,660
Çözümler
6
Tepki puanı
8,722
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Subp ayarları yapıldı
Motor conta yakmıştı o yüzden yapıldı
Su hiç koyulmadi antifiriz dolu arıza ışığına gelirsek oda oksijen sensörleri arızayı yaktiriyor ikiside arızalı sayın ustada takılma ona o sensörler LPG'li civic lerce kronik direnç atalım diyor ama ne zaman götürsem ustaya gel bırak bakalım diyor ama bir cacık bir nane yaptığı yok para sovusleyip duruyor
Aracı bilmediğinden varsayıyorum sürekli kurcalıyor

> Hocam o ustadan hemen uzaklaş sana zarardan başka bir şey vermez!
> İlk olarak Honda'larda kronik arıza lambası yanması diye bir şey asla yok. Bu bir şehir efsanesidir.
> İkinci sırada olan Oksijen sensörü katalizörü ilgilendirir ve motor için problem teşkil etmez. İlk sensör çok daha önemlidir. Her marka uyum sağlamıyor. Bu parçayı ecu seçer. Orjinali (Denso dox-1453) Ucuz birşey değil. Fakat uzun ömürlüdür. Rutin değişmez.
> Conta yanmış ise işcilik nasıl? Kapak taşlama yapıldı mı? Conta markası nedir?
> Su sistemine %100 antifiriz konulmaz. Sistemde ne varsa söker tıkanıklık yapar. Kışında sistem donar. Tıkanıklık var ise önce temizlik yapılmalı. Ancak hazır karışım olan antifiriz direk dökülür. Oda piyasada pek yoktur. Konsantre olanlar ise %50 antifiz %50 saf su olması lazım. Yani 3 litreye 3 litre gibi düşünün. Antifiz olarak organik değil inorganik kullanılmalıdır. Sonra sistemin havası alınır. Fan açıyor mu kontol edilir. Radyatör kapağı tedbir amaçlı değiştirilir. Ardından test sürüşü yapılır. Motor soğuk iken su azalması var mı kontrol edilir.
> 4.000 devir ile ilgili problem soğutma su sistemi ile direkt olarak bağlantılı değil.
 
Katılım
21 Tem 2021
Mesajlar
8
Tepki puanı
1
Yaş
30
Konum
Ödemiş
Aracınız
Civic ES7 2003
V
> Hocam o ustadan hemen uzaklaş sana zarardan başka bir şey vermez!
> İlk olarak Honda'larda kronik arıza lambası yanması diye bir şey asla yok. Bu bir şehir efsanesidir.
> İkinci sırada olan Oksijen sensörü katalizörü ilgilendirir ve motor için problem teşkil etmez. İlk sensör çok daha önemlidir. Her marka uyum sağlamıyor. Bu parçayı ecu seçer. Orjinali (Denso dox-1453) Ucuz birşey değil. Fakat uzun ömürlüdür. Rutin değişmez.
> Conta yanmış ise işcilik nasıl? Kapak taşlama yapıldı mı? Conta markası nedir?
> Su sistemine %100 antifiriz konulmaz. Sistemde ne varsa söker tıkanıklık yapar. Kışında sistem donar. Tıkanıklık var ise önce temizlik yapılmalı. Ancak hazır karışım olan antifiriz direk dökülür. Oda piyasada pek yoktur. Konsantre olanlar ise %50 antifiz %50 saf su olması lazım. Yani 3 litreye 3 litre gibi düşünün. Antifiz olarak organik değil inorganik kullanılmalıdır. Sonra sistemin havası alınır. Fan açıyor mu kontol edilir. Radyatör kapağı tedbir amaçlı değiştirilir. Ardından test sürüşü yapılır. Motor soğuk iken su azalması var mı kontrol edilir.
> 4.000 devir ile ilgili problem soğutma su sistemi ile direkt olarak bağlantılı değil.
Götürdüğümde vtec kütüğün arıza veriyor dedi temizledim taktım çalışıyor dedi vallahi olmadı ben bu izmir ödemişte bir tane honda ustası yok İzmire gitcem anlaşılan vallahi araç rezil etti beni resmen yokuşta kartalı solluyamiyorsun ana bayinin servisine götürüp artık parayı çıkardım gözümden
 
Moderatörün son düzenlenenleri:

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,660
Çözümler
6
Tepki puanı
8,722
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
V

Götürdüğümde vtec kütüğün arıza veriyor dedi temizledim taktım çalışıyor dedi vallahi olmadı ben bu izmir ödemişte bir tane honda ustası yok İzmire gitcem anlaşılan vallahi araç rezil etti beni resmen yokuşta kartalı solluyamiyorsun ana bayinin servisine götürüp artık parayı çıkardım gözümden
Yeriniz çok sapa bir yer. İzmir denenebilir. Forumda iki konu buldum. Konulara ayrıntılı bakın. Memnun olunan yerler belirtilmiş.Telefon ile önce görüşün.


 
Geri
Üst