Civic FB7 FB7 Geç çalışma sorunu

ebayir

0
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
263
Çözümler
1
Tepki puanı
10
Yaş
2023
Merhaba aracım bazen geç çalışıyor. Sabah veya akşam çalıştırırken oluyor 1 saat kullandıktan sonra motoru durdurup 2 defa deneme yaptım direk çalıştı. 2013 model orijinal aküsü takılı neden dir acaba şimdiden teşekkürler


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Çözüm

Merhaba linkteki ustaya gittim.
Regülatör tamir takımı ile tamir edildi. Arıza düzeldiği bilmiyorum sabah belli olucak.

279de04845eaf570ffdb3fcfbe492979.jpg
368f85d5e3fa124f5ca0bde251f60ff1.jpg


05997f812c7893f459e18b935e4806aa.jpg


49ea89fb3d02dc5f51285f8191868c6e.jpg


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Soğukken oluyordu. Yani uzun beklemelerden sonra 8 9 yatınca yapıyordu soğuk havalarda. Bakım yapıldı olmadı dişliler değişti


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Anladım yani ara sırada değil her soğuk sabah çalıştırmada olmaya başlamıştı. Teşekkür ederim :)
 
Hocam Merhabalar,
Aynı sorun bende de oluyor 3 gündür falan. Soğukken dişli sesi geliyor. Diyafram, V kayışı ve marş motoru hepsi bu sorun ile mi ilgiliymiş? Bu sorunun çözümü için bunlar değişecek mi? Yoksa 80.000 bakımında rutin değişenler de mi var bunun içinde?
 
Hocam Merhabalar,
Aynı sorun bende de oluyor 3 gündür falan. Soğukken dişli sesi geliyor. Diyafram, V kayışı ve marş motoru hepsi bu sorun ile mi ilgiliymiş? Bu sorunun çözümü için bunlar değişecek mi? Yoksa 80.000 bakımında rutin değişenler de mi var bunun içinde?
hepsi dişli sesiyle alakalı degil benimki hepsi bir araya denk geldi.
1-soguk motor çalıştırırken dişli sesi marş motorundan geliyordu dişliler garantiden yapıldı düzeldi
2-ilk harekette kayış sesi geliyordu yıpranmış çatlamış v kayışı degişti. normalde 100 binde değişirmiş benimki biraz erken degişti.
3-ilk marşta marş motoru sesi dışında motor fazla silkeleniyorudu çalışmıyordu 2 3 marşta çalışıyordu buda regülatör içindeki diyaframın ömrünü tamamlamasından oluyormuş araba sabaha kadar gaz sızdırıyormuş sabahta ilk marşta benzin soguk gaz hava derken motor napcagını şaşırıp çalışmıyormuş :D bende degiştirmedim bi kaç baktım içindeki plastik parçaları degiştiriyorlar öle yaptım. internette kopme degiştirmek istiyorlar kar marjı yüksek diye yalan atıyorlar yazıyordu. mantıklıda geldi metal bir şey zaten tamir ettirdim yani sonuç olarak şu an bir sıkıntı yok arabada.

Aracın garantisi varsa servise götürün yardımcı olmazlarsa ben plakayı veririm size söylersiniz. garanti yoksa ne kadar dogru bilmiyorum çıkmacıları aramıştım 10bin küsür km de bir aracın marş motoruna 500 lira demişti komple benim dişliler sadece serviste degişti 2000 liradan az daha yüksekti
 
hepsi dişli sesiyle alakalı degil benimki hepsi bir araya denk geldi.
1-soguk motor çalıştırırken dişli sesi marş motorundan geliyordu dişliler garantiden yapıldı düzeldi
2-ilk harekette kayış sesi geliyordu yıpranmış çatlamış v kayışı degişti. normalde 100 binde değişirmiş benimki biraz erken degişti.
3-ilk marşta marş motoru sesi dışında motor fazla silkeleniyorudu çalışmıyordu 2 3 marşta çalışıyordu buda regülatör içindeki diyaframın ömrünü tamamlamasından oluyormuş araba sabaha kadar gaz sızdırıyormuş sabahta ilk marşta benzin soguk gaz hava derken motor napcagını şaşırıp çalışmıyormuş :D bende degiştirmedim bi kaç baktım içindeki plastik parçaları degiştiriyorlar öle yaptım. internette kopme degiştirmek istiyorlar kar marjı yüksek diye yalan atıyorlar yazıyordu. mantıklıda geldi metal bir şey zaten tamir ettirdim yani sonuç olarak şu an bir sıkıntı yok arabada.

Aracın garantisi varsa servise götürün yardımcı olmazlarsa ben plakayı veririm size söylersiniz. garanti yoksa ne kadar dogru bilmiyorum çıkmacıları aramıştım 10bin küsür km de bir aracın marş motoruna 500 lira demişti komple benim dişliler sadece serviste degişti 2000 liradan az daha yüksekti

Allah muhafaza hocam. İnşallah değişmez marş motoru. Garantisi yok aracımın sanırım bi elektrikçiye götüreceğim. Ankara'da düzgün elektrikçi bilen varsa tavsiye alabilirim :) Marş motoru temizleyince düzeliyor diyorlar. Temizlemeyi deneyeceğim bı sanırım.
 
Allah muhafaza hocam. İnşallah değişmez marş motoru. Garantisi yok aracımın sanırım bi elektrikçiye götüreceğim. Ankara'da düzgün elektrikçi bilen varsa tavsiye alabilirim :) Marş motoru temizleyince düzeliyor diyorlar. Temizlemeyi deneyeceğim bı sanırım.
he evet benimki önce temizlendi sonra olmayınca degişti. umarım sizinki düzelir hemen baktırın ben böle bir sayfa oldugunu bilmiyordum biraz geç kaldım belkide o yüzden tamir işe yaramadı dişliler kötü oldu.
 
iyi günler benim aracımda fb7 2012 model 2 hafta oldu alalı sabahları geç çalışıyor ama gün içerisinde tek marşla çalışıyor benim ustamda benzin pompası değişecek dedi sabahları soğukken basıncı düşük verir onun için geç çalışır dedi ama hala değiştirmedim benzin pompasının geç çalışmayla alakası varmı çözemedim.
 
iyi günler benim aracımda fb7 2012 model 2 hafta oldu alalı sabahları geç çalışıyor ama gün içerisinde tek marşla çalışıyor benim ustamda benzin pompası değişecek dedi sabahları soğukken basıncı düşük verir onun için geç çalışır dedi ama hala değiştirmedim benzin pompasının geç çalışmayla alakası varmı çözemedim.

Bu duruma lpg regülatör diyaframı da neden olabilir, öncelikle lpg ciye götürüp dediğim parçayı kontrol ettirin.
 
Aynı sorun benim aracımda da oluyor. Çok araştırdım regülatör diyafram arızası bunu öğrendim ve bunu düzeltmek için işi bilen nazınızın geçtiği bir usta bulun regülatör söktürün buraya yollayın on numara yapıyormuş adamlar ben yapcam. Siteye girip yorumlara bakınca anlayacaksınız. Yada illede brc regülatörü demeyip atiker in regülatör ünü taktırabilirmişiz. Hatta brc regülatörü en kötü regülatörlerden birisiymiş bunu öğrendim araştırmalarım sonucunda. Brc regülatör değişimi 900 TL atiker in 250-300 arası karar sizin ben usta bulursam tamirat yaptırcam. Site bu lpgyedekparca.com
Siteyle hiç bir bağım yoktur sadece araştırırken buldum bilgilerinize.
 
@Kıvılcım bey,Bende 1 ay önce aldım,2013 civic dream, geç çalışma sorunu vardı ama bir arkadaşımın tavsiyesi ile şu şekilde tespit yaptık; lpg yi tamamen bitirdim,yani kendisi benzine geçse bile yine lpg'ye alıp sonuna kadar bitirdim,2-3 gün benzinde çalıştırdım,saat gibi çalıştı,o geç çalışan araçtan eser yoktu.Sonra Lpg regülatörünün diyaframı için internette 150 Tl'ye kit satılıyordu,ben Çorum'da aynı kiti 200 Tl'ye montaj dahil buldum ama Brc'nin orjinal diyafram setini almamı söyledi ustam ve 350 Tl'ye orjinalini aldım,şu an hiç sıkıntım yok.Regülatörü tamamen değiştirmek 750 Tl gibi bir rakama mâl oluyordu bu arada ama bence gerekte yok aslında,yan sanayiyi de ustam çok kolay yırtılır dediği için taktırmadım.
 
Geri
Üst