FK7 CVT ŞANZIMAN SORUNU

Aşağıdaki videoda CVT şanzımanlı araçta yapmamanız gerekenlerin anlatıldığı videoyu bulabilirsiniz.

 
ARKADAŞLAR MERHABA KISA VE NET ÖZET GEÇİYİM ARACIMA YAZILIM YAPTIRDIM VE 2 AY SONRA ŞANZIMAN YOLDA BIRAKTI 2 SAATE YAKIN TRAFİKTE KALDIM UFAK BİR GAZLADIM SİNİRLİ HAL İLE YOLDA BIRAKTI VİTESLER İPTAL ! SERVİS GARANTİYE SOKTU AMA BU ARABAYLA TEK YAPILMASI GEREKEN SİLİCEK SUYUNU DOLDUR BAŞKA HİÇ BİRŞEY YAPILMAZ
Sizde sorun neydi sanziman mi değişti yoksa bir sensör vs mi
 
Bu arabanın hakkı bu şanzıman da bilemedik. Manuel gelmeyecek gelmeyecek dediler. Yalnız 9.sn ye dikkat? Bir gariplik yok mu? 51-- 71---- 64 ..............229-230

GM 9 Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Bu arabanın hakkı bu şanzıman da bilemedik. Manuel gelmeyecek gelmeyecek dediler. Yalnız 9.sn ye dikkat? Bir gariplik yok mu? 51-- 71---- 64 ..............229-230

GM 9 Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Ön tekerler o anda patinajda olduğu için gösterge hatalı gösteriyor :)
 
Araç manuel olduğu için, debriyaja basıldığında oluşan anlık yavaşlamaya daha çok benziyor hocam :)

Redmi Note 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Debryaja basınca sadece ivme düşer hız düşmez sabit kalır. Bu hareket aslında gerçek hızı 64 olan aracın patinaje geçtiği için anlık 74 u göstermesi ve patinaj kesildiğinde gerçek hızını göstermesi.
 
Araç manuel olduğu için, debriyaja basıldığında oluşan anlık yavaşlamaya daha çok benziyor hocam :)

Redmi Note 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam 1.5 turbo manuelin bildiğim kadarı ile 1. vites max hızı 53-54 km.
Araçta 2. vitese hızlı geçildiğinde gaza yüklenmeninde etkisi ile anlık tutuş olmuyor ve patinaja düşüyor, 1 sn içinde de tutunma sağlanınca tekrardan hız normale dönüyor diyebilirim.
Aynısı BenzinTV'nin testinde de mevcut, videonun 9.15ten itibaren görebileceğiniz hızlanma denemelerinde üstteki videoda gözlenen durum aynen mevcut,
 
Geri
Üst