Bende zamanında çok kararsız kalmıştım,böyle düşünüyordum bende dizel aldım.Hocam anlamak için 3 defa okudum ekonomi de önemli tabi de araba da gitsin basınca ama değil mi
Bende zamanında çok kararsız kalmıştım,böyle düşünüyordum bende dizel aldım.Hocam anlamak için 3 defa okudum ekonomi de önemli tabi de araba da gitsin basınca ama değil mi
Hondaların karakteristik özelliğidir aslında atmosferik civiclerin. Ciğerli bir motora sahiptirler. Bu aracın 90 modelleri bile 7-8 bin devir çeviriyor. Yokuşlarda bayılma, gaz yememe gibi bir şeye rastlamadım. Deviri 7 binde çevirir yine o yokuşu köpek gibi tırmanır. Hakiki Hondacı motor sesinden rahatsız olmaz o işin zevki orada zaten. Her araba bellirli bir devirden sonra bağırır hele siz bir de bu yıl piyasaya çıkan mercedes dizel sedan a180 e binin bildiğin traktör sesi arabanın içinde. Sessiz araba isteyen elektrikliye binsin. Yıllardır fd6 kullandım ne performans ne yol tutuşu açısından hiç mutsuz etmedi fc5 ise şu an çok daha keyifli...
aynen genellıkle turbo araclardan gecenler Hondaya bınınce gıtmıyor diyor arkadaşlar hondada devır cevıreceksınız dizelde cıktıgınız devıre hondada kullanırken ekstra olarak 2000 devır eklıyeceksınız bakın bakalım cekıyor mu çekmıyor muMümkünse atmosferik hondaları kullanmasini bilmeyenlere satmasinlar, bağırıyor, gitmiyor, cekmiyor diyen bu araci kullanmasini bilmiyor.
iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.