Civic ES7 2001 vtec servis bakımı

Katılım
16 Tem 2019
Mesajlar
26
Tepki puanı
13
Konum
erzurum
Öncelikler herkese selamlar olsun siz degerli abilerim kardeşlerimden bir bilgi almak istiyorum 2001 vtec 200.bin bakımı için servise giren oldu öu yada yaptıran nelere dikkat etmek gerek simdiden teşekkür ederim

PRO 7 Plus cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,661
Çözümler
6
Tepki puanı
8,723
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Ben Honda özel servisinde aracımı takip ediyorum. Sizin daha önce yapılmış bakımların tarih ve kilometre bilgisi var mı?

Faaliyet ayn-ı lezzettir.
 
Katılım
14 Ocak 2018
Mesajlar
1,163
Tepki puanı
944
Konum
Aksaray
Aracınız
1 yıl ve 20000km. Arada başka bakım yapılmadı mı?

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,661
Çözümler
6
Tepki puanı
8,723
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
1 yıl ve 20000km. Arada başka bakım yapılmadı mı?

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Size genel olarak yapılacak bakımları belirteyim.
> İlk önce 10.000 bakım sizde çok geçmiş. Hatta 2 bakım zamanı kadar! En kısa sürede yaptırmanızı öneririm. Bunlar yağ, yağ filtresi, hava filtresi, polen filtresidir. Yağ olarak Motul 6100 synergie öneririm. Yağ azaltma problemi yoksa Motul 8100 5w40 x-cess öneririm. 4 litre alın. Araca 3.5 litre ekleyin Max olur. Yarım litre sizde kalsın.
> Ağır bakım tirger kayışı değişimi. Çok kilometre yapıyorsanız 70-80.000 kilometrede değişir. Az kilometre yapıyorsanız kayışta çatlama ve bayatlama durumuna göre değişir
> Baskı balatada önemli bir bakımdır. Kilometre hesabı yapılmaz. Kullanıcıya göre değişir. Değişeceğini debriyaj yukarda kavrar, gaz bastığınız anda debriyaj kaçırır araç gitmek istemez.
> Fren sistemi kontrolü. Fren balataların aşınması kullanıcıya göre değişir. Disklerde dışardan takip yapılır. Arka kampana ise kapak açılmadan anlaşılmaz. Fren hidroliği önemli nem mikrarı ölçülür. Genelde 3 sene ömür verirler. Ben Feredo kullanıyorum. Yağın cinsi Dot4 olacak buna dikkat edin!
> Direksiyon zamanla boşluk yapar alttan sıkılması lazım.
> Rot balanscılara gidip 4 teker rot ve balans ayarı, alt ön ve arka düzen kontrol edilmeli.
> Akü kontrolü, yükleme testi, şarj oluyormu diye bakılır.
> Klima gaz bakımı kışa giriyoruz. Yaza doğru bakılabilir.
> Arıza tesbiti varmı bakılır. Ona göre tamire gidilir. Ek olarakta buji ve subap ayarı kontol edilir.
> İşin ehli Lpg ustasına gidip lpg filtresi, gaz ayarı ve genel kontrol yapılır.
> Şanzıman yağı, bilhassa otomatik için çok önemlidir.
> Antifiriz derece kontrolu. Su seviyesinde azalma olup olmadığı takip edilir.

Faaliyet ayn-ı lezzettir.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2019
Mesajlar
26
Tepki puanı
13
Konum
erzurum
İlginiz için teşekkür ederim birde son olarak iridyum buji tavsiye eder misiniz
Size genel olarak yapılacak bakımları belirteyim.
> İlk önce 10.000 bakım sizde çok geçmiş. Hatta 2 bakım zamanı kadar! En kısa sürede yaptırmanızı öneririm. Bunlar yağ, yağ filtresi, hava filtresi, polen filtresidir. Yağ olarak Motul 6100 synergie öneririm. Yağ azaltma problemi yoksa Motul 8100 5w40 x-cess öneririm. 4 litre alın. Araca 3.5 litre ekleyin Max olur. Yarım litre sizde kalsın.
> Ağır bakım tirger kayışı değişimi. Çok kilometre yapıyorsanız 70-80.000 kilometrede değişir. Az kilometre yapıyorsanız kayışta çatlama ve bayatlama durumuna göre değişir
> Baskı balatada önemli bir bakımdır. Kilometre hesabı yapılmaz. Kullanıcıya göre değişir. Değişeceğini debriyaj yukarda kavrar, gaz bastığınız anda debriyaj kaçırır araç gitmez istemez.
> Fren sistemi kontrolü. Fren balataların aşınması kullanıcıya göre değişir. Disklerde dışarsan takip yapılır. Arka kampana ise kapak açılmadan anlaşılmaz. Fren hidroliği önemli nem mikrarı ölçülür. Genelde 3 sene ömür verirler. Ben Feredo kullanıyorum. Yağın cinsi Dot4 olacak buna dikkat edin!
> Direksiyon zamanla boşluk yapar alttan sıkılması lazım.
> Rot balanscılara gidip 4 teker rot ve balans ayarı, alt ön ve arka düzen kontrol edilmeli.
> Akü kontrolü, yükleme testi, şarj oluyormu diye bakılır.
> Klima gaz bakımı kışa giriyoruz. Yaza doğru bakılabilir.
> Arıza tesbiti varmı bakılır. Ona göre tamire gidilir. Ek olarakta buji ve subap ayarı kontol edilir.
> İşin ehli Lpg ustasına gidip lpg filtresi, gaz ayarı ve genel kontrol yapılabilir.
> Şanzıman yağı, bilhassa otomatik için çok önemlidir.
> Antifiriz derece kontrolu. Su seviyesinde azalma olup olmadığı takip edilir.

Faaliyet ayn-ı lezzettir.

PRO 7 Plus cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,661
Çözümler
6
Tepki puanı
8,723
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
İlginiz için teşekkür ederim birde son olarak iridyum buji tavsiye eder misiniz

PRO 7 Plus cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Kesinlikle. Lpgli araçlar için kendi orjinal platinyum bujileri 20.000 kilometrede kendinden geçiyor. Isıya dayanıklı değil. İridyum pahalıdır. Fakat değişim süresi uzun olduğu için aynı fiyata gelir. Ateşlemeside tartışılmaz daha iyidir. Marka olarak Denso veya Ngk olacak.

Faaliyet ayn-ı lezzettir.
 
Katılım
17 May 2019
Mesajlar
254
Tepki puanı
220
Konum
Türkiye
Size genel olarak yapılacak bakımları belirteyim.
> İlk önce 10.000 bakım sizde çok geçmiş. Hatta 2 bakım zamanı kadar! En kısa sürede yaptırmanızı öneririm. Bunlar yağ, yağ filtresi, hava filtresi, polen filtresidir. Yağ olarak Motul 6100 synergie öneririm. Yağ azaltma problemi yoksa Motul 8100 5w40 x-cess öneririm. 4 litre alın. Araca 3.5 litre ekleyin Max olur. Yarım litre sizde kalsın.
> Ağır bakım tirger kayışı değişimi. Çok kilometre yapıyorsanız 70-80.000 kilometrede değişir. Az kilometre yapıyorsanız kayışta çatlama ve bayatlama durumuna göre değişir
> Baskı balatada önemli bir bakımdır. Kilometre hesabı yapılmaz. Kullanıcıya göre değişir. Değişeceğini debriyaj yukarda kavrar, gaz bastığınız anda debriyaj kaçırır araç gitmez istemez.
> Fren sistemi kontrolü. Fren balataların aşınması kullanıcıya göre değişir. Disklerde dışarsan takip yapılır. Arka kampana ise kapak açılmadan anlaşılmaz. Fren hidroliği önemli nem mikrarı ölçülür. Genelde 3 sene ömür verirler. Ben Feredo kullanıyorum. Yağın cinsi Dot4 olacak buna dikkat edin!
> Direksiyon zamanla boşluk yapar alttan sıkılması lazım.
> Rot balanscılara gidip 4 teker rot ve balans ayarı, alt ön ve arka düzen kontrol edilmeli.
> Akü kontrolü, yükleme testi, şarj oluyormu diye bakılır.
> Klima gaz bakımı kışa giriyoruz. Yaza doğru bakılabilir.
> Arıza tesbiti varmı bakılır. Ona göre tamire gidilir. Ek olarakta buji ve subap ayarı kontol edilir.
> İşin ehli Lpg ustasına gidip lpg filtresi, gaz ayarı ve genel kontrol yapılabilir.
> Şanzıman yağı, bilhassa otomatik için çok önemlidir.
> Antifiriz derece kontrolu. Su seviyesinde azalma olup olmadığı takip edilir.

Faaliyet ayn-ı lezzettir.

Bunları birebir yapan usta varsa adres verin cidden gidip bakım yaptırayım.piyasa da ki çoğu usta ilgilenmiyor bile ama olması gereken sizin saydığınız gibi olmalı.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,661
Çözümler
6
Tepki puanı
8,723
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Bunları birebir yapan usta varsa adres verin cidden gidip bakım yaptırayım.piyasa da ki çoğu usta ilgilenmiyor bile ama olması gereken sizin saydığınız gibi olmalı.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
> Siz Konya'da olsaydınız çok güzel yardımcı olurdum. İstanbul'da ikamet eden üyelerimiz size daha iyi yardımcı olur. Arama yaparak fikir edinebilirsiniz.
> Evet bu dediklerimiz her sürücünün bilmesi gereken takipler birazda kendimiz bilmeliyiz ve araştırmalıyız. Herşeyi ustalara bırakırsak yandık.

Faaliyet ayn-ı lezzettir.
 
Geri
Üst