Ahmet Hocam son durum şu: basınç testinde 1 adet buji'den hava basınca radyatördeki su seviyesi yükseldi. ( Buji yuvasına bez tıkayıp kompresör hava hortumunun ucuna ince tabanca ucunu takıp hava kaçmayacak şekilde sıkıca tutup hava bastık. Egsoz manifoltundan kaçanlar için arabayı iterek silindirlerin konumunun değiştirerek tek tek bujileri test ettik.) Yurtdışındaki honda forumlarında radyatörden genleşme kabına gidip geri gelmemesinin nedeni olarak vakum etkisi yapamadığı, bu durumun ise contada kaçak olmasından kaynaklı olduğu yada radyatör kapağı belirtilmiş. Basıç testi sonucu silindir kapağı çelik contası değişecek. Yeni konu açıp hangi marka conta seçmemiz daha uygun olur diye soracağım. Yardımlarınız için tekrardan teşekkür ederim.