Hocam yalıtımla da bence istediğiniz sukuneti tam bulamayacaksınız diye düşünüyorum, bence FD6nın sürüş hissiyatına çok alıştıysanız mutlaka FB7yi almadan önce mümkün olduğu kadar kullanarak beklentilerinize uyup uymadığınız iyice irdeleyin. Ayrıca mutlaka VTEC teklemesi denen sinir bozucu husus ne kadar hissediliyor ve LPG montajı nasıl mutlaka irdeleyerek kontrol edin.
Aracın genel kontrolünde öncelikle alt takımının yıpranmışlığını inceleyin, körükler kendini ele verecektir. Mümkünse aracı lifte kaldırarak bütün parçaların sıkılığını ve yağ kaçağı varmı yok mu kontrol edin. Ön tekerlerde hiç darbe almış mı? V kayışı ve gergisi değişmiş mi? Marş motoru hiç yağlanmış mı? Hava filtresinden motora giden hortumda yırtılmalar başlamış mı? Şanzıman yağı en son ne zaman değişmiş? Bujiler orjinalle mi değişmiş? Bakımlar zamanında ve kaliteli parçalarla mı yapılmış? Teker bilyaları ses yapmaya başlamış mı? Balatalar ve diskler ne durumda?
Şimdilik aklıma gelenler bunlar
Linkteki kronik sorunlar kısmındaki konuları almayı düşündüğünüz araçta irdelemeniz iyi olacaktır.
FB7 kasa kodlu Civic'in potansiyel sorunları ve çözümleri aracın yaşına bağlı olarak neredeyse standartize olmaya başlamıştır. Şahsi gözlemlerimle de uzun süredir forumda sürekli aynı sorunlar için yeni yeni konular açıldığını gözlemlemekteyim. Amacım; bu forumda vakit geçiren FB7 sahibi...
www.civictr.com