Ben sürekli Honda Türkiye müşteri temsilcisiyle konuşuyorum. Aracın değer kaybını talep ettim. Sürekli yetkili kişiye bilgi notu yazıldı size dönülecektir dedi. Kardeşim dedim o bana donmesin numarasını verin ben ararım dedim. Bu problem kronik aracınızın arkasında dursaniza dedim. Bana Honda size dönüş yaptimi nereden biliyorsunuz kronik olduğunu diye soruyor. Dedim serviste böyle 5 araç var bulunduğum sitede aynı durumda 3 araç var tesadüf mü dedim. Bu boyanın garantisi ne kadar diye sordum. 3 yıl aracımiza garanti veriyoruz fakat boya yazmıyor dedi. Şanzıman yaziyormu dedim. Aracın bütünü degilmi garanti dedim. Ben arti 3 yıl yaptığımda bana boya haricmi dediniz dedim.5 yıldır aracı servise niye getiriyorum dışarda 300 liraya yapılacak işe bin lira istemeyi biliyorsunuz. Şimdi boya ordan kalkıyor. Bu benim ayibimsa ben hallederim sizin ayibinizsa niye problemi cozmuyorsunuz. Yüz binlira verip araç alacaz sonra dert sahibimi olacaz dedim. Benimle polemiğe girme sorunumu çöz dedim. Değer kaybını karsilamiyorsanizda söyleyin. Ben mahkeme yoluyla almasını bilirim dedim. Ben garanti kitapçığınida iyi biliyorum tüketiciyi koruma kanunuda iyi biliyorum dedim. Netice olarak 8 gündür arayacaklar. Bide servis demezmi iyi niyeten boyayın demiş garanti. Çıldırdim ne iyi niyeti bu aracının garantisi ne işe yarıyor. Bana iyi niyet gostermeyin dedim. Allah sabır versin bize bu kadar vurdumduymazlık olmaz.
PRA-LX1 cihazından
CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.