Dış kayış ya.
(marş motoru, klima, alternatör. Vs.) bağlı olduğu kayış.) açıp kaputu baktığınızda 1 tane kayış var zaten.
Çatlamış 1-2 yerden. Değiştirdim gitti...
Fren hidroliğine gelince de; tekerlekler söküldü. Diskin oradaki tıpadan 13 anahtar ile açıldı. Arabanın içindeki birisi de 1 sn hızlıca darbeli bir şekilde pedala bastı çekti sürekli.
Zaten ilk önce hortumlardaki hidrolik bitti. Havalı geldi biraz. (oda zaten süt gibi geliyor) Sonra da tekrar hidrolik geldi.(şeffaf'a dönüyor) Biraz daha dreyn ettikten sonra kapattı. Tabi haznedeki yağa sürekli ekliyor bu arada. Böylelikle 4 teker de değiştirildi.
Yağın nemlendiğini düşünüyorum. 3.5 sene oldu. Kaynama noktası baya düşmüştür. Ki bunu da tecrübe ettim. Performanslı kullanımlarda fren baya düşüyor. Uzun süreli frenlemelerde de kayıp oluyordu.
Şimdi deneyimleyecek durum olmadı. Bakacaz
SM-G950F cihazından
CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.