Herkeze hayırlı Ramazanlar dilerim.
Yakın zamanda aracıma yaptığım uygulamalar:
10.000 bakım
> Motul 5w40 x-cess
> Man yağ filtresi
> Man polen filtresi
> Balata spreyi ve motul hava filtre yağlayıcı.
> Boğaz kelebeği temizliği.
> Buji kontrol.
> Direksiyon mafsalını açıp biraz sıktık.
> Dış debriyaj telini gress yağladık.
> Önemli yağ kaçakları vardı. Egzantirik ve krank keçesini bu sefer orjinal aldım. Külbütör contasınıda değiştirdik. Külbütör kapağının vidalarıda yalama yapmış 8 vidanın hepsinide torna ile taze yuva açtık. Vtec selenoid tarafında yağ problemi yoktu. Subaplarıda kontrol ettik.
> Keçeleri takmak için triger kayışınıda çıkarmak gerekiyordu. Kayışın kenardan yağ aldığını farkettik. Açmış iken triger setinide Dayco marka ile değiştirdik. Zaten 5 sene olmuştu. Bu ara V kayışınıda değiştirdik.
> En son würt marka motor temizleyici ile motoru yağdan arındırdık. Üstüne uzun yol yapıp tekrar yağ kontrolü yaptık. Elhamdülillah yağ kaçaklarından eser kalmamıştı.
> İşcilik dahil 1.700 tl.'ye halletmiş olduk.
Ekli dosyayı görüntüle 264943