Bugün Honda'nıza ne yaptınız?

Katılım
24 Eki 2022
Mesajlar
70
Tepki puanı
38
Konum
148100
Ad Soyad
İlhami akbulut
Yaş
39
Aracınız
Civic FC5 2019
Size de hayırlı olsun, güle güle kullanın. Ben de 70mai a800s modelini aldım ancak henüz montajını yapmadım. Bana kamera fazla ısınıyor gibi geldi sizdekinde de böyle bir durum var mı?

Teşekkürler, ısınma dikkatimi çekmedi, 1 haftadır, kullanıyorum, benim asıl çekincem aküde sorun yaratması idi, o konuda da şu anda bir sıkıntı yok


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
17 Şub 2016
Mesajlar
496
Tepki puanı
379
Aracınız
Civic FB7 2015
Teşekkürler, ısınma dikkatimi çekmedi, 1 haftadır, kullanıyorum, benim asıl çekincem aküde sorun yaratması idi, o konuda da şu anda bir sıkıntı yok


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Park modülü bağlı ise akü 11.8 Volt altına düşerse kamera otomatik kapanacağı için sıkıntı çıkaracağını sanmıyorum. Kamerayı akşamdan beri evde çalıştırıyorum, ekran kapalı çalışmada dahi 20 derecelik ortamda sıcaklığı 50 dereceye kadar çıkıyor. Yaz sıcağında ne olur bilmiyorum, kullanım klavuzunda 60 derecelik ortam sıcaklığına kadar çalışabildiği yazıyor. Abuk subuk bir sürü inceleme videosu var, hiçbirisi kameranın çalışma sıcaklığından bahsetmemiş, durumu farkettikten sonra web'de tarama yapınca sadece yabancı sayfalarda bir iki ısınma yorumu gördüm. Fırsatınız olduğunda kamerayı elinizle yoklayıp sıcaklığına bakabilir misiniz? Çalışması genel olarak böyle mi yoksa bendeki kamerada mı bir sorun onu merak ediyorum.
 
Katılım
24 Eki 2022
Mesajlar
70
Tepki puanı
38
Konum
148100
Ad Soyad
İlhami akbulut
Yaş
39
Aracınız
Civic FC5 2019
Park modülü bağlı ise akü 11.8 Volt altına düşerse kamera otomatik kapanacağı için sıkıntı çıkaracağını sanmıyorum. Kamerayı akşamdan beri evde çalıştırıyorum, ekran kapalı çalışmada dahi 20 derecelik ortamda sıcaklığı 50 dereceye kadar çıkıyor. Yaz sıcağında ne olur bilmiyorum, kullanım klavuzunda 60 derecelik ortam sıcaklığına kadar çalışabildiği yazıyor. Abuk subuk bir sürü inceleme videosu var, hiçbirisi kameranın çalışma sıcaklığından bahsetmemiş, durumu farkettikten sonra web'de tarama yapınca sadece yabancı sayfalarda bir iki ısınma yorumu gördüm. Fırsatınız olduğunda kamerayı elinizle yoklayıp sıcaklığına bakabilir misiniz? Çalışması genel olarak böyle mi yoksa bendeki kamerada mı bir sorun onu merak ediyorum.

Şimdi arabada, dünden bu yana çalışan kamerayı kontrol ettiğimde çok hafif ısınma olduğunu söyleye bilirim


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
24 Eki 2022
Mesajlar
70
Tepki puanı
38
Konum
148100
Ad Soyad
İlhami akbulut
Yaş
39
Aracınız
Civic FC5 2019

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,937
Çözümler
9
Tepki puanı
8,936
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Toptan yazayım dedim. :)

Ekim ayında 10.000 bakım oldu. (06.10 2022)
Yağ 5w40 x-cess 220 tl.
Yağ filtresi Man 45 tl.
Polen filtresi wunder karbon 60 tl.
Orjianl Zavoli gaz filtresi 50 tl.
Simota filtre kiti temizlenip yağlandı
Bujiler değişti (Platinyum) 350 tl.
Külbütör contasından yağ kaçakları vardı. Conta sertleşmiş. Bu sefer orjinal conta taktık. 250 tl.
Kampana temizlik ayar yapıldı. Balatalar iyi idi. (Fren pedalını çekince vıyk vıyk ses yapıyordu.)
Alt takım kontrol temiz çıktı.
Viraj demirleri yağlandı.
Antifiz ölçüm -40

İşcilik dahil 1.500 tl. (Yağ ve filtreleri 1 sene önce aldığım için fiyatları düşük. Şaşırmayın. :) )

Ustam yağ bakımında baskı balatanın değişim zamanı geldiğini söylemişti. Bu sefer ona hazırlık yapmaya başladım.

Ağır bakım (23.11.2022)

2.635 tl. FCC Baskı balata
800 tl. 3. Vites dişlişinde yüksek devirde bir cırtlama vardı. Yeni set için çok yüksek fiyat verdikleri için Cnc'de tamir ettirdik.
250 tl. Şanzıman dağıtıldı, komple benzin ile temizlendi Castrol 80-90 şanzıman yağı koyduk.
300 tl. Şanzıman kulağı yırtılmış süpriz oldu. Onuda değiştirdik.
2000 tl. İşcilik

Toplam 6.000 tl.

Traves indiği için 4 teker rot ayarı yaptırdım. 150 tl.

Kış lastiklerine geçtik 200 tl.

Cam suyunun motoru bozuldu. Yeni motor taktık. 100 tl. Sileceklerde problem yok.

Uzun yoldan sonra tekrar frenden ses gelmeye başladı. Bu sefer fren ustama gittim. Balatalar iyi olmasına rağmen kampana tarafı parçalanmış gördük. Ustam takım olarak değiştirirsek faydasını görürsün dedi. Balataları söktük, balata spreyi ile temizlik, ses yapmaması için balatanın oturduğu yerlere özel sprey sıktık. Yeni Mga balataları taktık, el freni ayarı, test sürüşü yaptık gayet iyi oldu. En son cihazda fren testi yaptık. Değerler %10'nun altında çıktı. ( Üstüne 200 kilometre yaptım. Ses gelmedi.)
Mga balatalar 400 tl.
İşcilik 250 tl.

Araç lifteyken karter ile şanzıman arasında yağ sızıntısı gördüm. Hesapta yoktu. Tekrar tamircime gittim. Önce tam kestiremedi. Balata spreyi ile temizledi, 15 kilometre yol alıp tekrar geldim. Sağ aks keçesi değişti. Toplam 300 tl.

Hemen 1 gün sonra muayene vardı. 507 tl. Hafif kusurlar ile geçtik.

Sanayiye ziyaret etmeyi sevmeme rağmen yakın zamanda yeterince doygunluğa ulaştım. Uzun süre uğramayı düşünmüyorum. Biraz özlemem lazım. :)
 
Katılım
17 Şub 2016
Mesajlar
496
Tepki puanı
379
Aracınız
Civic FB7 2015
Evde yaptığınız enerji bağlantısından olabilir diye düşünüyorum


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Merak etmeyin elektrik-elektronik yüksek mühendisiyim. 5Volt 2 Amperlik güç kaynağı ile test ettim. Kaldı ki araçta çalışırken bir sorun olursa evde bu şekilde test edilmesini öneren bir bilgi de var uygulama sayfalarında. Ben esasında genel bir durum mu var onu merak ettim. Bir de ısınma ekran yüzeyinden ziyade kenarlarda daha belirgin. Sıcaklığın 20 derece olduğu odada, merceğin yakınındaki yuvarlak havalandırma holünde sıcaklık 50 derece oluyor. Bunu güvenilir infrared termometre ile ölçtüm. İade meselesi biraz problemli görünüyor mümkün olursa iade edeceğim olmazsa bir süre araçta test edip garantiye yollayacağım.
 
Katılım
24 Eki 2022
Mesajlar
70
Tepki puanı
38
Konum
148100
Ad Soyad
İlhami akbulut
Yaş
39
Aracınız
Civic FC5 2019
Merak etmeyin elektrik-elektronik yüksek mühendisiyim. 5Volt 2 Amperlik güç kaynağı ile test ettim. Kaldı ki araçta çalışırken bir sorun olursa evde bu şekilde test edilmesini öneren bir bilgi de var uygulama sayfalarında. Ben esasında genel bir durum mu var onu merak ettim. Bir de ısınma ekran yüzeyinden ziyade kenarlarda daha belirgin. Sıcaklığın 20 derece olduğu odada, merceğin yakınındaki yuvarlak havalandırma holünde sıcaklık 50 derece oluyor. Bunu güvenilir infrared termometre ile ölçtüm. İade meselesi biraz problemli görünüyor mümkün olursa iade edeceğim olmazsa bir süre araçta test edip garantiye yollayacağım.

Xiaomi 70MAI A500 S Pro Plus Dahili Gps Araç Kamerası

Benim ki yukarıda belirttiğim gibi A500 a Pro plus
Sizinki bir üst modeli, 4 k falan kayıt yaptığı için daha fazla enerji tüketiyor ve bunda kaynaklı ısınma olabilir.
Tabi siz daha iyi bilirsiniz


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
17 Şub 2016
Mesajlar
496
Tepki puanı
379
Aracınız
Civic FB7 2015
Xiaomi 70MAI A500 S Pro Plus Dahili Gps Araç Kamerası

Benim ki yukarıda belirttiğim gibi A500 a Pro plus
Sizinki bir üst modeli, 4 k falan kayıt yaptığı için daha fazla enerji tüketiyor ve bunda kaynaklı ısınma olabilir.
Tabi siz daha iyi bilirsiniz


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Haklısınız model farkı var. Aslında kapasitörlü olan viofo almayı düşünüyordum ama iki üç ay öncesi 3 bin TL civarında olan ön arka kamera seti şu an 7 bin TL civarında. Ahlak timsali tüccarlarımız sağolsun.
 
Katılım
17 Şub 2016
Mesajlar
496
Tepki puanı
379
Aracınız
Civic FB7 2015
Teşekkürler, ısınma dikkatimi çekmedi, 1 haftadır, kullanıyorum, benim asıl çekincem aküde sorun yaratması idi, o konuda da şu anda bir sıkıntı yok


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Bu arada,
Park modülü bağlı ise akü 11.8 Volt altına düşerse kamera otomatik kapanacağı için sıkıntı çıkaracağını sanmıyorum. Kamerayı akşamdan beri evde çalıştırıyorum, ekran kapalı çalışmada dahi 20 derecelik ortamda sıcaklığı 50 dereceye kadar çıkıyor. Yaz sıcağında ne olur bilmiyorum, kullanım klavuzunda 60 derecelik ortam sıcaklığına kadar çalışabildiği yazıyor. Abuk subuk bir sürü inceleme videosu var, hiçbirisi kameranın çalışma sıcaklığından bahsetmemiş, durumu farkettikten sonra web'de tarama yapınca sadece yabancı sayfalarda bir iki ısınma yorumu gördüm. Fırsatınız olduğunda kamerayı elinizle yoklayıp sıcaklığına bakabilir misiniz? Çalışması genel olarak böyle mi yoksa bendeki kamerada mı bir sorun onu merak ediyorum.
Akü koruma gerilimini yanlış yazmışım, 11.8 değil 11.6 Volt olacaktı. Bu aslında viofo'nun kitinde olduğu gibi ayarlı olsaydı daha iyi olurdu. 11.6V yerine 11.8V hatta 12V seçimi daha sağlıklı olurdu. Yine de bitik ya da sorunlu olmadıktan sonra bir akü 11.6 V ile rahatlıkla marş basabilir. Bir sorun çıkarıp çıkarmayacağını kullandıkça göreceğiz.
 
Katılım
15 Kas 2015
Mesajlar
738
Tepki puanı
751
Konum
Çayırova / KOCAELİ
Aracınız
Toptan yazayım dedim. :)

Ekim ayında 10.000 bakım oldu. (06.10 2022)
Yağ 5w40 x-cess 220 tl.
Yağ filtresi Man 45 tl.
Polen filtresi wunder karbon 60 tl.
Orjianl Zavoli gaz filtresi 50 tl.
Simota filtre kiti temizlenip yağlandı
Bujiler değişti (Platinyum) 350 tl.
Külbütör contasından yağ kaçakları vardı. Conta sertleşmiş. Bu sefer orjinal conta taktık. 250 tl.
Kampana temizlik ayar yapıldı. Balatalar iyi idi. (Fren pedalını çekince vıyk vıyk ses yapıyordu.)
Alt takım kontrol temiz çıktı.
Viraj demirleri yağlandı.
Antifiz ölçüm -40

İşcilik dahil 1.500 tl. (Yağ ve filtreleri 1 sene önce aldığım için fiyatları düşük. Şaşırmayın. :) )

Ustam yağ bakımında baskı balatanın değişim zamanı geldiğini söylemişti. Bu sefer ona hazırlık yapmaya başladım.

Ağır bakım (23.11.2022)

2.635 tl. FCC Baskı balata
800 tl. 3. Vites dişlişinde yüksek devirde bir cırtlama vardı. Yeni set için çok yüksek fiyat verdikleri için Cnc'de tamir ettirdik.
250 tl. Şanzıman dağıtıldı, komple benzin ile temizlendi Castrol 80-90 şanzıman yağı koyduk.
300 tl. Şanzıman kulağı yırtılmış süpriz oldu. Onuda değiştirdik.
2000 tl. İşcilik

Toplam 6.000 tl.

Traves indiği için 4 teker rot ayarı yaptırdım. 150 tl.

Kış lastiklerine geçtik 200 tl.

Cam suyunun motoru bozuldu. Yeni motor taktık. 100 tl. Sileceklerde problem yok.

Uzun yoldan sonra tekrar frenden ses gelmeye başladı. Bu sefer fren ustama gittim. Balatalar iyi olmasına rağmen kampana tarafı parçalanmış gördük. Ustam takım olarak değiştirirsek faydasını görürsün dedi. Balataları söktük, balata spreyi ile temizlik, ses yapmaması için balatanın oturduğu yerlere özel sprey sıktık. Yeni Mga balataları taktık, el freni ayarı, test sürüşü yaptık gayet iyi oldu. En son cihazda fren testi yaptık. Değerler %10'nun altında çıktı. ( Üstüne 200 kilometre yaptım. Ses gelmedi.)
Mga balatalar 400 tl.
İşcilik 250 tl.

Araç lifteyken karter ile şanzıman arasında yağ sızıntısı gördüm. Hesapta yoktu. Tekrar tamircime gittim. Önce tam kestiremedi. Balata spreyi ile temizledi, 15 kilometre yol alıp tekrar geldim. Sağ aks keçesi değişti. Toplam 300 tl.

Hemen 1 gün sonra muayene vardı. 507 tl. Hafif kusurlar ile geçtik.

Sanayiye ziyaret etmeyi sevmeme rağmen yakın zamanda yeterince doygunluğa ulaştım. Uzun süre uğramayı düşünmüyorum. Biraz özlemem lazım. :)
Hocam okurken ben bile sanayiye doydum. Tam ağır bakım olmuş.
 
Geri
Üst