Uzun zamandır yaptıramadığım ufak bir sorunu çok şükür dün hallettik. LPG dolum aparatını depo girişine koyduğumuz için kapak zor kapanıyordu. Bir gün pompacının biri aparatı kilit mekanizmanın olduğu tarafa koyarak kapatmaya kalkınca telin ucundaki kilitlemeyi sağlayan plastik parça kırılmıştı. Bunun sonucunda da artık depo kapağı kapanmıyordu.
Doğu Karadeniz'de güvenlik sorunu olmadığı için birkaç aydır böyle geziyordum, ama işin içine batı seferi girince tamir şart oldu. Bu ufak arıza için komple depo ve bagaj açma teli değişti. Bagaj, iç döşeme, arka lastik vb bir dünya aksam söküldü.
Bir de aracın ilk sahibinde yaşadığı arkadan darbe sonucu yetkili serviste işlem yapılmış olmasına rağmen şase saçında eğrilik vardı ve tampon sağ tarafı tam oturmuyordu. Biraz çektirme işlemi yapıldı ve yeni tampon braketleri ile tamponun tam oturması sağlandı.
Kesintisiz 3 saat süren bu meşakkatli işlemler için 1000 tl işçilik verdim. Tanıdık usta olmasa zaten hiçbir kaportacı bu işlemi yapmazdı. Ustam sağolsun hem uğraştı hem de bu kadar uzun ve meşakkatli bir işlem için cuzi bir ücret aldı.
Doğu Karadeniz'de güvenlik sorunu olmadığı için birkaç aydır böyle geziyordum, ama işin içine batı seferi girince tamir şart oldu. Bu ufak arıza için komple depo ve bagaj açma teli değişti. Bagaj, iç döşeme, arka lastik vb bir dünya aksam söküldü.
Bir de aracın ilk sahibinde yaşadığı arkadan darbe sonucu yetkili serviste işlem yapılmış olmasına rağmen şase saçında eğrilik vardı ve tampon sağ tarafı tam oturmuyordu. Biraz çektirme işlemi yapıldı ve yeni tampon braketleri ile tamponun tam oturması sağlandı.
Kesintisiz 3 saat süren bu meşakkatli işlemler için 1000 tl işçilik verdim. Tanıdık usta olmasa zaten hiçbir kaportacı bu işlemi yapmazdı. Ustam sağolsun hem uğraştı hem de bu kadar uzun ve meşakkatli bir işlem için cuzi bir ücret aldı.