Ön amortisör toz körükleri yırtılmış bugün farkettim. Onları değiştirmek için sökünce kule bilyalarını da yağlattım. Tam kafam rahatladı derken arabayı bir çalıştırdım ki VSA ve ABS lambaları yanıyor.Sökme takma yaparken sol önü dibinden koparmışlar. Neyse ki gayet ilgililer ve yaptıkları hatanın arkasında durdular,Bostancı Koçarslan Honda da kablosu kopan Abs sensörünün değişimi yapıldı.
06 HONDA 2234
İyi akşamlar.2010 fd6 var bende de aracın yağ bakımını yaparken kriko ile kaldırınca amörtisör körüklerinin parça parça nerdeyse her kıvrımdan yırtılmış oldugunu gördüm.bu durumun bi zararı olur mu? Yada maliyeti ne kadar? İşçilik ve parçalar yazabilir misiniz.tesekkür ederim
iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.





Önümüz kış malum yırtık yerden su kir çamur vb körük içerisine mutlaka girer, amortisörün çalışması esnasında bu kir çamur vs keçelere zarar verebilir. Araç 2-3 gün kullanılmadığında amortisörün parlak kısmında korozyon başlangıcı olduğunu görebilirsiniz. Riske girmemek adına değiştirdim. Maliyeti 200 tl , ön 2 lastik sökülüyor, alttan ve üstten amortisör bağlantıları alınıp körüklerin değişimi yapılıyor. Bu kadar sökülmüşken üst kule bilyalarını da yağlatın civiclerde kroniktir ses yapar. Ayrıca amortösör alt baplantıları sökülünce disk ve lastiğin bulunduğu ön takım aşağıya sarkıyor altına mutlaka takoz koydurun ki Abs kablosu gerilmesin benimkini kopardılar. Gittiğiniz yer iyi niyetli değilse arıza buraya geldiğinizde de olabilir nerden bilelim diyebilir.









