C Sınıfı Japon vs C Sınıfı Alman

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan anil711
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
238
Tepki puanı
174
Konum
Türkiye
Aracınız
Civic FB7 2013
Orta sınıf için japon candır. Sürpriz çıkarmaz. Sert malzeme ses alması falan ikinci planda olması gerekir.
Diğer türlü 520d alın geçin az yakıyo ;)
 
Katılım
27 Eki 2018
Mesajlar
118
Tepki puanı
39
Yaş
45
Konum
Konya
Aracınız
Arkadaşım ağzına saglık. Yazılanları okuyunca arabadan soğudum valla.öncelikle 140 tl ye ful sıfır araba alıyorsunuz.bu fiyata gidişte bi alman arabası alamazsınız.ikincisi artık herkez ikinci el dsg şansımanlı araba almaya korkuyor.bende alırken çok düşündüm.benim cebimde 90 bin lira var.üzerine 50 bin sıfır faiz.140 A alıyorsun.140 ikinci el pastat almaya çalış 2015 model alırsın. En az 70 80 bin km de.

Ben memnunmuyum evet memnunum.yol tutuşu gayet güzel.içi ferah ve güzel.agrasif bir kullanıcı değilseniz motor sesi gelmeyecektir.sürüşü keyifli. Toyota nın yeni kasasına on basar.fordun bir önceki kasasına da.

G edelim tipine.golfden de pastadan da daha yakışıklı.

3_4 yıl sorunsuz bin sat.hangi 6 yıl veya 150 km garantisi veriyor.
Honda’nın motoru lpgli dahi olsa yağsız susuz kalmadıkça ( sübaptır, hararettir vb,) sorunlarla asla işiniz olmaz yıllarca size hizmet eder

Şanzımanı piyasadı en güvenilir şanzıman yağını değiştirdikten sonra oda tık demez

Alt takımlar çok sertte kullansan araba yine dümdüz gider ( tercübe ile sabittir)

Piyasa desen araba 2 ye bölünmediyse koy maxsimum 1 hafta da satılır

Modifye parçasımı ararsın, yansanayi parça mı ararsın after marken çok çok geniş

Motoru eski motor olduğu için ustası çok ustasıda seni gittin mi pek yolmaya çalışmaz geneli öyldir hepsi değil tabii

Ee orjinal tasarımına bakıyosun göz zevkine hitap ediyor, sürüş zevki yüksek

Bukadar olumlu yönüne , yol sesi, lastik sesi, trim sesi bozuk yolda, amortisör sesleri yalıtımdan kaynak duyuyoruz bunlar eklenebilir

Ben kusurlarına baktım, araştırdım , bana SORUSNUZ araba lazım dedim ve cıvıc aldım, hondacının sorunu sestir ben buna emin oldum artık herkes aynı şeyden eleştiriyor bende dahil :) türkiye montaj cıvıcler ile avrupa ve japonya montaj ın farklı olduğunu düşünüyorum neyseki artık japonyadan gelecek




vtec kicked in yo !!!

E6603 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
9 Eyl 2018
Mesajlar
28
Tepki puanı
13
Konum
İstanbul
Altımızda 2008 civic var 155xxx araç uzun yolda son hızı deviremiyor fakat tanıdığım yakın arkadaşımda ve sürekli üstünde olduğumuz focus benzinli lpg görmemiş bir garaj arabası 2011 60xxx bu araba fakat son hızı 190 olunca yanımda sevindiğini bilirim galiba performans ve verilen paranın hakkı için hondayı tercih ederim amerikan da olsa tercihimin nedenini belirtmek istedim focusda da gereksiz Bir 240 kadran var


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
14 Ocak 2018
Mesajlar
1,163
Tepki puanı
945
Konum
Aksaray
Aracınız
Arkadaşım ağzına saglık. Yazılanları okuyunca arabadan soğudum valla.öncelikle 140 tl ye ful sıfır araba alıyorsunuz.bu fiyata gidişte bi alman arabası alamazsınız.ikincisi artık herkez ikinci el dsg şansımanlı araba almaya korkuyor.bende alırken çok düşündüm.benim cebimde 90 bin lira var.üzerine 50 bin sıfır faiz.140 A alıyorsun.140 ikinci el pastat almaya çalış 2015 model alırsın. En az 70 80 bin km de.

Ben memnunmuyum evet memnunum.yol tutuşu gayet güzel.içi ferah ve güzel.agrasif bir kullanıcı değilseniz motor sesi gelmeyecektir.sürüşü keyifli. Toyota nın yeni kasasına on basar.fordun bir önceki kasasına da.

G edelim tipine.golfden de pastadan da daha yakışıklı.

3_4 yıl sorunsuz bin sat.hangi 6 yıl veya 150 km garantisi veriyor.

E6603 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

140'a 2015 model 60-70 binde c sınıfı passat mı alacaksınız?

Passat d sınıfıdır, bilginize.

Neyse...

Daha öncede yazmıştım 2010 civic ve 2004 bora sahibiyim. Her ikiside otomatik. Civic 55000, bora 90000 km civarında. Benim için Civic'in tek +'sı hız sabitleyici. Konfor, yol tutuş ve güven hissiyatı malesef Bora'da daha iyi. Civic'in orjinal par sensörü yok mesela, küçük bir detay diyebilirsiniz ama bugün hangi araçta park sensörü ya da kamera yok. Elegance civic'ten bahsediyoruz yani. Civic'te birde subap ayarı sorunu var ki civic'ten yıllar önce 92 şahin'e ayar yaptırıyordum.

avrupa araçlar bana daha çok hitap ediyor. Hatta ben peugeot sempatizanıyım. Yıllarca farklı marka kullandım, gerek aracın özelliklerinden gerek yetkili servisinden en memnun olduğum araç 2005 model 307'ydi. 2017 yılına kadar bütün bakımları yetkili serviste yapılıyordu.

Öncelikle tüketici ne istediğini bilecek. Honda iyi servis kötü diye bir ayrımı ben kabul etmiyorum. Bu arada 2010 civic'imde hala yetkili servise götürüyorum ben.

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
7 Haz 2018
Mesajlar
787
Tepki puanı
297
Konum
İzmir
140'a 2015 model 60-70 binde c sınıfı passat mı alacaksınız?

Passat d sınıfıdır, bilginize.

Neyse...

Daha öncede yazmıştım 2010 civic ve 2004 bora sahibiyim. Her ikiside otomatik. Civic 55000, bora 90000 km civarında. Benim için Civic'in tek +'sı hız sabitleyici. Konfor, yol tutuş ve güven hissiyatı malesef Bora'da daha iyi. Civic'in orjinal par sensörü yok mesela, küçük bir detay diyebilirsiniz ama bugün hangi araçta park sensörü ya da kamera yok. Elegance civic'ten bahsediyoruz yani. Civic'te birde subap ayarı sorunu var ki civic'ten yıllar önce 92 şahin'e ayar yaptırıyordum.

avrupa araçlar bana daha çok hitap ediyor. Hatta ben peugeot sempatizanıyım. Yıllarca farklı marka kullandım, gerek aracın özelliklerinden gerek yetkili servisinden en memnun olduğum araç 2005 model 307'ydi. 2017 yılına kadar bütün bakımları yetkili serviste yapılıyordu.

Öncelikle tüketici ne istediğini bilecek. Honda iyi servis kötü diye bir ayrımı ben kabul etmiyorum. Bu arada 2010 civic'imde hala yetkili servise götürüyorum ben.

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Bir arabanın sübap ayarı yoktur kontrolü vardır Sübap ayarı kontrolü bir sorun değildir, benzinli hondalarda 100 binde bir kontrol edilmektedir bilginize... bunun sağladığı artı ise ne yaparsanız yapın opel vb alman markaları gibi honda sübaplarını yakamazsınız ya da uzama yapmaz çünkü bir periyod şeklinde ayarlarını kontrol ediyorsunuz




EK1 - ES7 - EP2 - FD6
 
Katılım
14 Ocak 2018
Mesajlar
1,163
Tepki puanı
945
Konum
Aksaray
Aracınız
Bir arabanın sübap ayarı yoktur kontrolü vardır Sübap ayarı kontrolü bir sorun değildir, benzinli hondalarda 100 binde bir kontrol edilmektedir bilginize... bunun sağladığı artı ise ne yaparsanız yapın opel vb alman markaları gibi honda sübaplarını yakamazsınız ya da uzama yapmaz çünkü bir periyod şeklinde ayarlarını kontrol ediyorsunuz




EK1 - ES7 - EP2 - FD6
Ayar yapılmayacaksa neyi neden kontrol ediyorsunuz o zaman. Subap ayarı bozulunca kontrol ettik ayar bozuk ama bu sadece kontrol mü deniliyor.

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
7 Haz 2018
Mesajlar
787
Tepki puanı
297
Konum
İzmir
Ayar yapılmayacaksa neyi neden kontrol ediyorsunuz o zaman. Subap ayarı bozulunca kontrol ettik ayar bozuk ama bu sadece kontrol mü deniliyor.

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Bu yazdıklarımdan bunu çıkardıysanız, sizin üst düzey otomobil bilginize benim aklım ermez iyi günler.




EK1 - ES7 - EP2 - FD6
 

ywzckr

0
Katılım
26 Ocak 2018
Mesajlar
1,167
Tepki puanı
884
Konum
Samsun
Taksicilerin otomatik alması da pek görülmüş bir şey değil. Yanlış tercih yapmış adam. 100bin'de şanzıman gittiyse de biraz da şansızlık olabilir.

Hocam taksiciler uzun ömürlü olsun diye düz vites alır doğru ama cvt nin kullanım ömrünü 350-400 bin km civarlarında olduğunu düşünürsek taksicinin elinde bile 200-250 binde arıza vermeliydi. Facebookta birkaç kişi daha var böyle arıza açan, paylaşmayan insanlar da vardır. Cvt şanzuman da arızalanınca diğer bütün şanzumanlardan daha pahalı onarımı. Serviste bakımlı olsada ticari taksi diye yapmamaları da ilginç yani. Grupta ilk 60 bin hic sanzuman yagi degismeyenler var onlara bisey olmuyor sans diyelim gercekten.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
14 Ocak 2018
Mesajlar
1,163
Tepki puanı
945
Konum
Aksaray
Aracınız
Bir arabanın sübap ayarı yoktur kontrolü vardır Sübap ayarı kontrolü bir sorun değildir, benzinli hondalarda 100 binde bir kontrol edilmektedir bilginize... bunun sağladığı artı ise ne yaparsanız yapın opel vb alman markaları gibi honda sübaplarını yakamazsınız ya da uzama yapmaz çünkü bir periyod şeklinde ayarlarını kontrol ediyorsunuz




EK1 - ES7 - EP2 - FD6
Bu yazdıklarımdan bunu çıkardıysanız, sizin üst düzey otomobil bilginize benim aklım ermez iyi günler.




EK1 - ES7 - EP2 - FD6
"Bir arabanın subap ayarı yoktur kontrolü vardır."

Buradan kim ne anlıyorsa yazsın.

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

İsmail Beşiroğlu

Super Moderator
Yönetici
Katılım
16 Kas 2018
Mesajlar
2,364
Çözümler
1
Tepki puanı
3,956
Yaş
36
Konum
Ankara/Eryaman
Ad Soyad
İsmail Beşiroğlu
Yaş
35
Aracınız
Civic FB7 2016
Hocam taksiciler fazla yakmaması, ilk alıştaki fiyat farkı ve dayanıklılık nedeniyle genelde manuel tercih ederler bu noktada alan adam yanlış yapmış aslında. Kendi kullanacaktır, rahat olsun istemiştir tercih etmiştir neyse ama pahalıya patlamış, risk almış zaten taksiye almakla garanti dışında kalacağını bile bile ?
 
Geri
Üst