Orta sınıf için japon candır. Sürpriz çıkarmaz. Sert malzeme ses alması falan ikinci planda olması gerekir.
Diğer türlü 520d alın geçin az yakıyo
Diğer türlü 520d alın geçin az yakıyo
Honda’nın motoru lpgli dahi olsa yağsız susuz kalmadıkça ( sübaptır, hararettir vb,) sorunlarla asla işiniz olmaz yıllarca size hizmet eder
Şanzımanı piyasadı en güvenilir şanzıman yağını değiştirdikten sonra oda tık demez
Alt takımlar çok sertte kullansan araba yine dümdüz gider ( tercübe ile sabittir)
Piyasa desen araba 2 ye bölünmediyse koy maxsimum 1 hafta da satılır
Modifye parçasımı ararsın, yansanayi parça mı ararsın after marken çok çok geniş
Motoru eski motor olduğu için ustası çok ustasıda seni gittin mi pek yolmaya çalışmaz geneli öyldir hepsi değil tabii
Ee orjinal tasarımına bakıyosun göz zevkine hitap ediyor, sürüş zevki yüksek
Bukadar olumlu yönüne , yol sesi, lastik sesi, trim sesi bozuk yolda, amortisör sesleri yalıtımdan kaynak duyuyoruz bunlar eklenebilir
Ben kusurlarına baktım, araştırdım , bana SORUSNUZ araba lazım dedim ve cıvıc aldım, hondacının sorunu sestir ben buna emin oldum artık herkes aynı şeyden eleştiriyor bende dahil türkiye montaj cıvıcler ile avrupa ve japonya montaj ın farklı olduğunu düşünüyorum neyseki artık japonyadan gelecek
vtec kicked in yo !!!
Arkadaşım ağzına saglık. Yazılanları okuyunca arabadan soğudum valla.öncelikle 140 tl ye ful sıfır araba alıyorsunuz.bu fiyata gidişte bi alman arabası alamazsınız.ikincisi artık herkez ikinci el dsg şansımanlı araba almaya korkuyor.bende alırken çok düşündüm.benim cebimde 90 bin lira var.üzerine 50 bin sıfır faiz.140 A alıyorsun.140 ikinci el pastat almaya çalış 2015 model alırsın. En az 70 80 bin km de.
Ben memnunmuyum evet memnunum.yol tutuşu gayet güzel.içi ferah ve güzel.agrasif bir kullanıcı değilseniz motor sesi gelmeyecektir.sürüşü keyifli. Toyota nın yeni kasasına on basar.fordun bir önceki kasasına da.
G edelim tipine.golfden de pastadan da daha yakışıklı.
3_4 yıl sorunsuz bin sat.hangi 6 yıl veya 150 km garantisi veriyor.
E6603 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
140'a 2015 model 60-70 binde c sınıfı passat mı alacaksınız?
Passat d sınıfıdır, bilginize.
Neyse...
Daha öncede yazmıştım 2010 civic ve 2004 bora sahibiyim. Her ikiside otomatik. Civic 55000, bora 90000 km civarında. Benim için Civic'in tek +'sı hız sabitleyici. Konfor, yol tutuş ve güven hissiyatı malesef Bora'da daha iyi. Civic'in orjinal par sensörü yok mesela, küçük bir detay diyebilirsiniz ama bugün hangi araçta park sensörü ya da kamera yok. Elegance civic'ten bahsediyoruz yani. Civic'te birde subap ayarı sorunu var ki civic'ten yıllar önce 92 şahin'e ayar yaptırıyordum.
avrupa araçlar bana daha çok hitap ediyor. Hatta ben peugeot sempatizanıyım. Yıllarca farklı marka kullandım, gerek aracın özelliklerinden gerek yetkili servisinden en memnun olduğum araç 2005 model 307'ydi. 2017 yılına kadar bütün bakımları yetkili serviste yapılıyordu.
Öncelikle tüketici ne istediğini bilecek. Honda iyi servis kötü diye bir ayrımı ben kabul etmiyorum. Bu arada 2010 civic'imde hala yetkili servise götürüyorum ben.
SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ayar yapılmayacaksa neyi neden kontrol ediyorsunuz o zaman. Subap ayarı bozulunca kontrol ettik ayar bozuk ama bu sadece kontrol mü deniliyor.Bir arabanın sübap ayarı yoktur kontrolü vardır Sübap ayarı kontrolü bir sorun değildir, benzinli hondalarda 100 binde bir kontrol edilmektedir bilginize... bunun sağladığı artı ise ne yaparsanız yapın opel vb alman markaları gibi honda sübaplarını yakamazsınız ya da uzama yapmaz çünkü bir periyod şeklinde ayarlarını kontrol ediyorsunuz
EK1 - ES7 - EP2 - FD6
Ayar yapılmayacaksa neyi neden kontrol ediyorsunuz o zaman. Subap ayarı bozulunca kontrol ettik ayar bozuk ama bu sadece kontrol mü deniliyor.
SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Taksicilerin otomatik alması da pek görülmüş bir şey değil. Yanlış tercih yapmış adam. 100bin'de şanzıman gittiyse de biraz da şansızlık olabilir.
Bir arabanın sübap ayarı yoktur kontrolü vardır Sübap ayarı kontrolü bir sorun değildir, benzinli hondalarda 100 binde bir kontrol edilmektedir bilginize... bunun sağladığı artı ise ne yaparsanız yapın opel vb alman markaları gibi honda sübaplarını yakamazsınız ya da uzama yapmaz çünkü bir periyod şeklinde ayarlarını kontrol ediyorsunuz
EK1 - ES7 - EP2 - FD6
"Bir arabanın subap ayarı yoktur kontrolü vardır."Bu yazdıklarımdan bunu çıkardıysanız, sizin üst düzey otomobil bilginize benim aklım ermez iyi günler.
EK1 - ES7 - EP2 - FD6