• Honda servis indirimi için yapılan çalışmaya ulaşmak için lütfen TIKLAYIN!

C Sınıfı Japon vs C Sınıfı Alman

Katılım
7 Haz 2018
Mesajlar
656
Tepkime puanı
147
Konum
İzmir
"Bir arabanın subap ayarı yoktur kontrolü vardır."

Buradan kim ne anlıyorsa yazsın.

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Burada ki cümleyi sizin için daha açıklayıcı bir şekilde anlatayım, Honda, FD6 için kullanıcı kitapçığında bakım tablosuna “sübap boşluğu kontrolü” 100 bin km’de bir diye eklemiş bu bi kontroldür yani siz arabayı devrine uygun sakin kullanırsınız 150 bin km’de bile sübap ayarı gerekmeyebilir IMG_2452.JPG




EK1 - ES7 - EP2 - FD6
 
Katılım
26 Ocak 2018
Mesajlar
869
Tepkime puanı
462
Konum
Samsun
Hocam taksiciler fazla yakmaması, ilk alıştaki fiyat farkı ve dayanıklılık nedeniyle genelde manuel tercih ederler bu noktada alan adam yanlış yapmış aslında. Kendi kullanacaktır, rahat olsun istemiştir tercih etmiştir neyse ama pahalıya patlamış, risk almış zaten taksiye almakla garanti dışında kalacağını bile bile
Satarken garanti km sinirini bilmiyormus hocam o yuzden sorun yasamistir, cunku 2 yil olmamisti arac alinali. cvt duz vites icin yakit farki pek yok, ilk alistaki fiyat farki da 2 bin tl, dayanikliliktada zf vb den sonra en uzun omurlu olan cvt manuelde baski balata degisimi var cvt yi alip 2 yil sonra 200 binde satarim diye dusunmustur. Bir gun herkes otomatik vitese gececek hocam taksicinin de gecmek istemesi normal bence, ha ben hala duz vites seviyorum ama hanimlar da arac surebilsinler yuzunden buyuk cogunlugumuz otomatige donduk


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Üst