Hocam bu motor nasil lpg ile yakit durumu, motorun durumu randimani iyi mi Belki ben de yilbasinda 1.5 Crv alip lpg takarimilk sitede yeni kasa civic yok diğerinde sadece fren balatasi var.
Hocam bu motor nasil lpg ile yakit durumu, motorun durumu randimani iyi mi Belki ben de yilbasinda 1.5 Crv alip lpg takarimilk sitede yeni kasa civic yok diğerinde sadece fren balatasi var.
inanilmayacak kadar iyi. sehirici 36 litre ile 500 ile 420 km arasi yakıyor performansdaki farki anlamak kolay degil. benzin tuketimi ise sadece 100 km de max 0.5 litre. ancak bu sistem modele ozel geliyor prinsin listesinde en son crv halen yoktu.Hocam bu motor nasil lpg ile yakit durumu, motorun durumu randimani iyi mi Belki ben de yilbasinda 1.5 Crv alip lpg takarim
ismail bey hakikaten tirlatmak uzereyim. acea 5 onayi almis bir yag nasil olurda api den sl otesine gecemiyor bu bir peki api 150 derecede hths 2.6 olan bir yaga nasil sp veriyor. api yag 150 derecede incelsede koruma olarak cok iyimi demek istiyor. bugun motul un 0w-8 yagina baktim hybrid icin bir gorsel paylasmis gorsele gore api bu yaga sz vermeli dersinizAcea a5 i almanın temel gereksinimleri hths viskozitesinin 2.9-3.5 arasında olması ve 15w40 bir referans yağa göre %2.5 daha az yakıt tüketimi sağlaması. Avrupa için standart bu ancak ben API SP ve Gf6 olan bir yağı acea a5e tercih ederim sizin durumunuzda olsam.
Hocam tabi API'nin bir çok spesifikasyonu var ve 0w8 gibi bir yağ için tabloda gösterilenler ince yağın iyi olan noktaları olmak zorunda ki doğru bir pazarlama olsun. Burada yoksa Aşınma (Wear), ön tutuşma (Pre-Ignition), oksidatif stabilite, korozyon vb. konularda bir veri konulmayabiliyor. Bu yüzden fazla takmayın, ben yandım siz yanmayın, gerek yok kasmaya bana güvenip dediğim yağ veya sizin kafanızın yattığı yağ üzerinden işinizi 10bin km'de bir görün yeterismail bey hakikaten tirlatmak uzereyim. acea 5 onayi almis bir yag nasil olurda api den sl otesine gecemiyor bu bir peki api 150 derecede hths 2.6 olan bir yaga nasil sp veriyor. api yag 150 derecede incelsede koruma olarak cok iyimi demek istiyor. bugun motul un 0w-8 yagina baktim hybrid icin bir gorsel paylasmis gorsele gore api bu yaga sz vermeli dersinizEkli dosyayı görüntüle 260092
Paylaşım için teşekkürlerHocam tabi API'nin bir çok spesifikasyonu var ve 0w8 gibi bir yağ için tabloda gösterilenler ince yağın iyi olan noktaları olmak zorunda ki doğru bir pazarlama olsun. Burada yoksa Aşınma (Wear), ön tutuşma (Pre-Ignition), oksidatif stabilite, korozyon vb. konularda bir veri konulmayabiliyor. Bu yüzden fazla takmayın, ben yandım siz yanmayın, gerek yok kasmaya bana güvenip dediğim yağ veya sizin kafanızın yattığı yağ üzerinden işinizi 10bin km'de bir görün yeter
Yine bilgi olarak tatmin etme açısından API SP ve GF-6 konusunda ekleme yapayım okuyan - ilgilenenlerin de yararlanabileceği.
API SN ve SN+ sonrasındaki API SP'nin geliştirmelerin temelindeki hedefler şunlardır:
1. Yakıt ekonomisi ve yakıt tutumluluğu.
2. Motor Dayanıklılığı.
3. Boşta durma için aşınma koruması.
4. Düşük hızlardaki ön yanma minimizasyonu.
5. Motor yağının havayla etkileşiminin azaltılması
6. Turbolardaki yabancı madde birikiminin kontrolü.
internetten motulun sayfasindan teknik belgelerine bakarak api sp-rc ilsac gf6 olan 0w20 eco lite almaya karar verdim siparis vereyim dedim oda ne internetteki tum saticilarda yagin ozellikleri api sn gf5 yaziyor urun fotoau koyanlarin da yakinlastirip baktim urun ustunde de sn gf5 bu fark neden olabilir acaba urunde guncelleme mi yapildi? yoksa ben biryerde yanlış birsey mi yapiyorumHocam tabi API'nin bir çok spesifikasyonu var ve 0w8 gibi bir yağ için tabloda gösterilenler ince yağın iyi olan noktaları olmak zorunda ki doğru bir pazarlama olsun. Burada yoksa Aşınma (Wear), ön tutuşma (Pre-Ignition), oksidatif stabilite, korozyon vb. konularda bir veri konulmayabiliyor. Bu yüzden fazla takmayın, ben yandım siz yanmayın, gerek yok kasmaya bana güvenip dediğim yağ veya sizin kafanızın yattığı yağ üzerinden işinizi 10bin km'de bir görün yeter
Yine bilgi olarak tatmin etme açısından API SP ve GF-6 konusunda ekleme yapayım okuyan - ilgilenenlerin de yararlanabileceği.
API SN ve SN+ sonrasındaki API SP'nin geliştirmelerin temelindeki hedefler şunlardır:
1. Yakıt ekonomisi ve yakıt tutumluluğu.
2. Motor Dayanıklılığı.
3. Boşta durma için aşınma koruması.
4. Düşük hızlardaki ön yanma minimizasyonu.
5. Motor yağının havayla etkileşiminin azaltılması
6. Turbolardaki yabancı madde birikiminin kontrolü.
Yağın formülasyonunda bir değişiklik olmadan mevcut haliyle bu spesifikasyonları karşılıyor . Kutuların güncelliği bir süre sonraki satın alımlarda sağlanır muhtemelen.internetten motulun sayfasindan teknik belgelerine bakarak api sp-rc ilsac gf6 olan 0w20 eco lite almaya karar verdim siparis vereyim dedim oda ne internetteki tum saticilarda yagin ozellikleri api sn gf5 yaziyor urun fotoau koyanlarin da yakinlastirip baktim urun ustunde de sn gf5 bu fark neden olabilir acaba urunde guncelleme mi yapildi? yoksa ben biryerde yanlış birsey mi yapiyorum