Civic FC5 Sevmediğiniz Özelliğini Yazın

2016 Fc5 Eco elegance manuel vites
Zayıf kaporta ve boya en sevmediğim özelliği...
 
Arkadaşlar civic fc5 lerimizin model yılıyla birlikte sevmediğimiz özelliklerini yazalım
Model: eco elegance yıl:2021
1- araba çalıştıktan sonra müzik sesini kısmak 10 sn boyunca mümkün olmuyor gece yarısında çalıştırınca bangır bangır bağırıyor 10 sn müdahale edemiyosunuz.
2- kapı kasaları çok güçsüz park halinde yandaki arabanın kapısını hayvan gibi açanlardan dolayı hep göcük oluyor vw aracımda bu hiç olmuyor.

Aracım 2018 Eco Elegance Otomatik Ocak 2018 çıkışlı.

EKSİLERİ :
1. Mültimedia ve navigasyon yok.
2.Ekran 5 inç.
3.Zayıf kaporta
4.Zayıf boya
5. Anlık tüketim olmaması
6.Zayıf ses yalıtımı.
7.Süspansiyon sistemi biraz daha iyi ve yumuşak olmalı

ARTILARI:
1.Güven veren kendini ispatlamış motor ve otomatik şanzumanı...Araçta yolda bırakma ile ilgili sürpriz arıza yok
2.Araç piyasasında karizma bir duruşu var.
3.Aracın şasesinde kritik noktalarda en dayanıklı çelik kullanılması sayesinde taklalı kaza durumunda ve uzun burunlu (ön kaput) olması sebebiyle ön çarpışmada, insanları koruması..
4.Donanım olarak sürücüyü üzmemesi.
5. Lpg li otomatik vites araçlarının az yakması
6.Alım satımda değer kaybetmemesi ve hızlı satılması
7.Japon olması...Japon kültürüne hayranım :)..Aklıma bu kadar geldi daha Bi çok güzel yanı var bence.Hondaşk'ı herşeyi siliyor...Karizma duruşu yeter .....saygılar
 
Moderatörün son düzenlenenleri:
Arkadaşlar makyajlı kasa 2020 ve üzeri fc5 lerde sütunlar da göçük oluşma olayı var mı?
Keza yuksek hızlarda Kaput dalgalanması oluyor mu ?
 
Dizel Civic Manuel

1- Yüksek Hızda Kaput dalgalanması

2- Bagajda açma tuşunun olmaması

3- Kol dayamanın ayarının olmaması

4- navigasyon dugmelerinin ve simgelerin kucuk ve kullanıssız olması

5- ön koltugun yatmaması

6- boyası kalitesiz

7- iç malzeme kalitesiz

8- arka kapı kağıt gibi

9- içerden bagaja ulasma yok

10- kazıkcı yetkili servis fahiş yedek parca
 
Arkadaşlar makyajlı kasa 2020 ve üzeri fc5 lerde sütunlar da göçük oluşma olayı var mı?
Keza yuksek hızlarda Kaput dalgalanması oluyor mu ?
Göçük oluşması yok, kaput dalgalanması hissetmedim ben hiç veya koltuğu çok aşağıda kullandığımdan göremiyorum kaputu zaten :)
 
2017 eco executive;

- ön konsoldaki klima çıkışlarının kapatılamaması
- her açılışta multimedya için "tamam" deme işi
- ön yolcu koltuğu yükseklik ayarının olmaması
- vitesi P'ye alınca otomatik park freninin devreye girmemesi
- ön kapılarda anahtarsız açma özelliğinin olup arka kapılarda olmaması
- lpg yakıt deposu göstergelerinin sürekli hatalı doluluğu göstermesi (km'den takip ediyorum ancak)
- en kötüsü de aracın yokuşlarda ve ani hızlanma gerektiği durumlarda yığılıp kalması

süspansiyon yazanlar olmuş fakat ben süspansiyonundan çok memnunum. uzun yolda ve şehir içinde hiç yormuyor. çok yumuşak bir sürüşü var bence. bir önceki aracım megane 4 idi. ona kıyasla oldukça yumuşak bir sürüş deneyimi sunuyor.
 
2017 eco executive;

- ön konsoldaki klima çıkışlarının kapatılamaması
- her açılışta multimedya için "tamam" deme işi
- ön yolcu koltuğu yükseklik ayarının olmaması
- vitesi P'ye alınca otomatik park freninin devreye girmemesi
- ön kapılarda anahtarsız açma özelliğinin olup arka kapılarda olmaması
- lpg yakıt deposu göstergelerinin sürekli hatalı doluluğu göstermesi (km'den takip ediyorum ancak)
- en kötüsü de aracın yokuşlarda ve ani hızlanma gerektiği durumlarda yığılıp kalması

süspansiyon yazanlar olmuş fakat ben süspansiyonundan çok memnunum. uzun yolda ve şehir içinde hiç yormuyor. çok yumuşak bir sürüşü var bence. bir önceki aracım megane 4 idi. ona kıyasla oldukça yumuşak bir sürüş deneyimi sunuyor.


Merhaba

- her açılışta multimedya için "tamam" deme işi => Honda hack yüklerseniz bunu hallediyor
http://www.autohack.org/purchase/ Basic version 10$ Pro 25$ ekstra bir kaç özellik daha ekleniyor

- vitesi P'ye alınca otomatik park freninin devreye girmemesi => Şanzımana yük bindirmemek ve ömrünü uzatmak için vitesi P 'ye almadan önce N konumunda park frenini devreye sokup daha sonra P'ye almalısınız. Durduğunuzda direk P konumuna aldığınızda aracın tüm ağırlığı şanzımana biner. Özellikle eğim, yokuş vb gibi durumlarda daha çok dikkat etmenizi öneririm.
 
Merhaba

- her açılışta multimedya için "tamam" deme işi => Honda hack yüklerseniz bunu hallediyor
http://www.autohack.org/purchase/ Basic version 10$ Pro 25$ ekstra bir kaç özellik daha ekleniyor

- vitesi P'ye alınca otomatik park freninin devreye girmemesi => Şanzımana yük bindirmemek ve ömrünü uzatmak için vitesi P 'ye almadan önce N konumunda park frenini devreye sokup daha sonra P'ye almalısınız. Durduğunuzda direk P konumuna aldığınızda aracın tüm ağırlığı şanzımana biner. Özellikle eğim, yokuş vb gibi durumlarda daha çok dikkat etmenizi öneririm.
Vitesi P ye alınca otomatik el freni için Break Hold aktif olması ve emniyet kemerinin takılı olması gerekiyor, eğer break hold aktif edip aracı sürüp sonra durup P ye alırsanız araç el frenini çekiyor. Tek sıkıntı break hold aracı her kapatıp açtığınızda kapanıyor tekrar aktif etmeniz gerekiyor.
 
Geri
Üst