- Katılım
- 26 Mar 2018
- Mesajlar
- 973
- Tepki puanı
- 2,153
- Yaş
- 40
- Konum
- Kocaeli / Gebze
- Aracınız
- Civic FK7 HB 2017
Yakıt depolarında depo kapağı contalı çevirmeli kapak biçiminde olan otomobillerde sıcaklık farkı ve yakıtın kullandıkça azalması sebebiyle depo iç hava basıncını sabit tutan kanister filtre havalandırma sistemi oluyor, eski arabamda kanister filtresi vardı hatta çekiş bozukluğu ve tekleme problemi yaparsa bu filtreyi 100-200000km gibi çok uzun aralıklarda sökülüp temizlenmesi tamir edilmesi gerekebiliyor ve deposu 47 litre olmasına rağmen bazı kullanıcılar bu arabaya 52 litreye kadar benzin alabiliyordu ancak bunun sakıncası tabiki var çünki kanister filtresinin içine kadar tıka basa benzin doluyor ve bu filtre daha kısa sürede bozulabiliyor.çok teşekkür ederim bilgilendirme için, ışık yandıktan sonra kullanma gibi bir niyetim yok lakin 45 lt olmasına rağmen neden 38 lt alıyor diye düşünmüştüm,
Saygılar...
civic FC5 te depo kapağının girişinde kapak vazifesi gören yaylı bir tane flap var, sanırım bu flap aynı zamanda havalandırma ve buhar tahliyesi görevi görüyor o sebeple zaten benzinlikteki tecrübeli pompacılar bu araba pompa tık diye attıktan sonra bir damla daha benzin almaz diye zorlamıyorlar. Ama bazıları pompa attıktan sonra alıyor.