Civic lerin rahat satış icin km sınırı

Arkadaşlar Mercedes-Benz E classe bakıyorlar ikinci el, birisi diyor ki: bu araba 355000km de bitiktir bu, öbürü diyor ki: sen Mercedes ten anlamazsın daha yeni rodajı bitmiş onun sen sefasını sürersin bu saatten sonra.

Muhabbet dönüyor dolaşıyor şu hale geliyor: O halde Kompressor bakalım yok mu? E200 kompressor falan? dur bakalım aaaa pahalıymış o da.


aynı zamanda civicten hariç, 2005 model c230 kompressor aracımda var.. Mercedes için tecrübelerime dayanarak yorum yapabilirim...

Mercedesin atmosferik motorları en uzun ömürlü motorlardır, bakımı iyi yapılmış yorulmamış motorları korkmadan 300 bn km de bile alınır.. m271 motorlu kompressor motorlar veya m274 turbolu cgi motorlar için aynısını söyleyemem, bu motorların hem kronik sorunları hemde atmosferik eski motorlarına göre çok daha erken yıpranan motorlardır. bunlar içinde 100-150 bin km den üstünü asla almazdım...

Ancak arkadaşın dediği gibi yok rodajı yeni bitmiş sen mercedesten anlamazsın gibi saçma görüşlere asla inanmayın. Asıl bu cümleleri kuranlar ne mercedesten ne de motordan anlıyor... Rodaj dediğin şey maksimum 5-10 bin km sürer... 300 bindeki aracın anası ağlamıştır ne rodajı....
 
benim gözümde 150-200 bin km yapmış üstüne çıkmış aracı tercih etmiyorum. ama benim için tek etken km değil tabiki özellikle bizim japonlar motor sanzuman sorunsuz milyon km gidiyor diyorlar ama olay sadece motor sanzuman değilki? km arttıkça arabanın diğer parçaları da yıpranmaya baslıyor. yürüyeni direksiyonu cam motoru koltugu döşemeleri kısaca herşeyi. tabiki istisnalar kaideyi bozmaz ama geneli durumu budur. sürekli masraf açma potansiyeli vardır o yuzden ben alırken düğşük km alıyorum gerekirse yüksek model yüksek km değilde daha düşük model az km yapmış aracları tercih ederim. şimdiye kadarda hiçbir aracımda rutin bakım harici masraf yasamadım
 
Gecen boya koruma icin gittigim yer ayni zamanda galerici esnafi sohbet ederken sordum bu hondayi kac km ye kadar rahatca satarim dedim . Kendisinde surekli honda olur hatta o gun 2 arac vardi galeride satilik. Arkadas da hondada km sorulmaz en son sattigim 330 binde idi direk sattim dedi. Otomatigi manueli hic farketmez ben alirim dedi.
 
Ben su anda alacak olsam yillik 20 bin km hesabiyla alirim heralde ve yine ya japon yada kore alirim , 10 yaş alti arac alabilecegimi varsayiyorum
 
Düşük km orjinal bir araç olduktan sonra isterse proton olsun doğru fiyat doğru yaklaşım la arac satmak Türkiye'de kolay bugüne kadar 10 aracım oldu hepsinde aynı kriteri uyguladım arabalarima üst düzey baktım hem kozmetik hem mekanik bunlarında içinde Megane coupe bile vardı SARI renkte fakat km si 108 bindeydi 3 gün sürdü satisim ve hiçbirinde expertize gitmedik alıcılar sözüme güvendi ve araçları alıp gittiler Allah'a şükür çoğunlada hala görüşüyoruz.

Redmi Note 7 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Km cok dusukse tabiki satis daha kolay olur ama eskiden 3 bin lira fark verince dusuk km lisini alabiliyordun simdi bi km dusuk diye 10 15 bin lira fazla vermek gerekiyor mantiksiz degil mi? Ortalama olmasi gereken km de arac bulup almak bence daha avantajli
 
Km cok dusukse tabiki satis daha kolay olur ama eskiden 3 bin lira fark verince dusuk km lisini alabiliyordun simdi bi km dusuk diye 10 15 bin lira fazla vermek gerekiyor mantiksiz degil mi? Ortalama olmasi gereken km de arac bulup almak bence daha avantajli
Benim gözlemim piyasada genel olarak km yükseldikçe aracın yorulduğu düşüncesi ile 10 lira fazla olsun düşük km. olsun bakış açısına sahip kişi de çok fazla.
 
Geri
Üst