Civic turbo tork değeri ve hız limiti hak

Arkadaslar merhaba
Bugun merak ettiğim bir soru hakkında bilgisi olanlarin bilgilerini rica ediyorum. Honda rs veya yeni modellerde farkli gecen 182 beygirlik turbo motorunda 220 nm tork sunmakta. Vag grubu dedigimiz volkswagen , seat gibi araclar 150-160 beygirlerde daha fazla tork degeri sunuyor. Keza bugun 1.6 litre 170 beygir bmw 250 tork degeri sunuyor.
Civic tork degerinin dusuklugu ve 205 olan hiz limiti cvt sanzuman ilemi alakali. Cvt sanzumanin performansi torpiledigi herkesce biliniyor. Goruslerinizi merak esiyorum.
 
Katılım
30 Nis 2019
Mesajlar
98
Tepki puanı
49
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Stok da 25 sn yani arada uçurum yok fiyat farkı ile kiyaslayacak. Kolay pabuç bırakmaz 3de 1 fiyat diye belki 1 boy fark olur oda her seferinde olmaz

FIG-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
6 Tem 2019
Mesajlar
148
Tepki puanı
148
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FK7 HB 2018
Civic hb virajda çok başarılı ama lastikte çok önemli benim michellin lerle kabiliyetim daha da artıyor bana sadece viraj içinde arabanin tutunma oranını artırmak kalıyor viraj ortasinda uygun gazi verince herkesin firene bastığı yerde Civic dönüşü tamamlıyor

Redmi Note 7 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.


Ne var araç üstünde? Primacy 3 mü?
Bizdeki Hb Primacy 3, sedan Rs’e yeni pilot 4 taktık, pilot 4 sabit virajlarda biraz daha iyi ama sedanda 235 18 40 olduğu için tam da anlayamıyorum fark nereden geliyor, düşük profil mi yoksa daha sportif lastik mi bilemedim.
 
Katılım
22 Şub 2022
Mesajlar
8
Tepki puanı
5
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Hasan
Yaş
42
Aracınız
Civic FC5 2020
Selam herkese arkadaşlar, 1.5Vtec turbo elegance sahibiyim ben de, astradan geçtim Hondaya çok araştırdım bu kısmet oldu yalıtım için korkmuştum ama benim ihtiyaçlarımı 2020 model karşılıyor, değerli bilgilerinizi takip ediyorum teşekkürler herkese...
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
973
Tepki puanı
2,144
Yaş
39
Konum
Kocaeli / Gebze
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Selam herkese arkadaşlar, 1.5Vtec turbo elegance sahibiyim ben de, astradan geçtim Hondaya çok araştırdım bu kısmet oldu yalıtım için korkmuştum ama benim ihtiyaçlarımı 2020 model karşılıyor, değerli bilgilerinizi takip ediyorum teşekkürler herkese...
Hayırlı olsun kazasız belasız iyi günlerde kullanın

2020 modelde yalıtım ve donanım iyileştirildi makyajlanan kasada multimedya ve gösterge panelinde birçok güzellik var, 2017 ve 2016 modeller az biraz sesli çalışıyor, yol ve rüzgar sesi olarak, rüzgar sesinin en büyük kaynağı bence aerodimanik yapı, 2016 ve 2018 modele kadar ön tampon hatları ve panjur daha sivri hatlı biçimde idi, bu özellik arkaya gidecek olan hava akımını sağa sola daha çok itekler ve bu yüzden arka gövde daha az hava akımıyla karşılaştığı için yüksek hızda daha stabil sürüş sağlar ancak keskin sivri köşeli yapı hava akımına daha çok müdahale ettiği için her durumda rüzgar hışırtısını arttırır, sonraki makyajlanan kasada özellikle ön tampon ve panjur daha yuvarlak hatlı yapılmış, bu durumda rüzgar sesi azalacaktır, hava sürtünmesi de azalacaktır ki çok az da olsa düzlük hızı ve yakıt tasarrufuna olumlu etki eder, makyajsız kasada özellikle HB modelde ön tampon sis farı altında vortex yaratan tampon köşeleri ve yanlardan sarkan tampon lipi var hava akımı daha burada sağ ve sola doğru dağılıp gidiyor aracın arkası nerdeyse üstten hiç hava akımı yemiyor çünki ön taraf hava akımını şamarlıyor lakin bu da gürültü yapıyor, makyajlı kasada farların alt bölümü yuvarlak hatlı ve hava akımı daha aşağıdan kapı ile marşpiye arasından düz biçimde geçiyor makyajlı sedan kasanın sis farı yuvaları da değiştirilmiş bunlar da hava akımını sessizleştiriyor.

izolasyon ve yalıtımdan öte aerodinamik yapı Renault Megane ve Volkswagen modellerinin daha az kabin sesi almasının fazla dikkat çekmeyen hilesi burada saklı.

Bunlar bendeki teorik gözlemler, 10. nesil bütün Civic modellerinin rüzgar tüneli testine dair video yada bir veri bulamadım halen arıyorum
 
Katılım
22 Şub 2022
Mesajlar
8
Tepki puanı
5
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Hasan
Yaş
42
Aracınız
Civic FC5 2020
Çok teşekkür ederim, hepimize kazasız belasız kullanmak olsun inşallah ??? bilgiler için de teşekkürler ?
 
Katılım
30 Eki 2021
Mesajlar
91
Tepki puanı
107
Konum
İst
207 km/h hız limitini iptal ettirip sorun yaşayan ya da ben yaptım bir şey olmadı diyen var mı?
 
Katılım
22 Şub 2022
Mesajlar
8
Tepki puanı
5
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Hasan
Yaş
42
Aracınız
Civic FC5 2020
Sonuna kadar katılıyorum kısa mesafede tokatlamayacağı araba yok ancak uzun hızlanmada cvt koruma smacıyla sabitleme var 207 km onuda aşabiliyorsunuz araca herhangi bir müdahale yaptırmadan 240 km yapıyor ancak cvt konusunda riskli kopma vs olabilir


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Aynen ben de 182 ps vtec turbo cvt sahibiyim, kısa mesafede 150'lik golf'ün içinden geçtim öyle söylim, ben de çok araştırıp aldım özellikle yalıtımdan dolayı korkularım vardı ama 2020 modelde benim ihtiyacım olan herşeyi karşılıyor...iyiki Honda almışım diyorum.
 
Katılım
25 Ocak 2018
Mesajlar
1,928
Tepki puanı
2,189
Yaş
32
Konum
Aydın
Ad Soyad
Gökhan Bakkal
Yaş
31
Aracınız
Civic FC5 2017
207 km/h hız limitini iptal ettirip sorun yaşayan ya da ben yaptım bir şey olmadı diyen var mı?
Uzun km lerdir limitsiz ve yazılımlı kullanan arkadaşlar var. Bakımını ve kullanımı düzgün yapıldıktan sonra bir sorun yaşanmıyor.
 
Katılım
14 Mar 2020
Mesajlar
183
Tepki puanı
129
Konum
Sultangazi
Aracınız
Civic FC5 2018
207 km/h hız limitini iptal ettirip sorun yaşayan ya da ben yaptım bir şey olmadı diyen var mı?
Şahsi görüşüm: sorun yaşanmaması yaşanmayacağı anlamına gelmiyor. Cvt yapısı gereği aşırı yüke ve aşırı ısınmaya uygun bir şanzuman yapısı değil. Her ne kadar çelik karbon kayışı bulunsada belli bir torkun üstünde yüklenmeler ve aşırı süratta ısınmalar kayışı zamanla yıpratmakta. Teknik bilgisi daha iyi olanlar daha iyi açıklar ama her zaman stok halde kalmak daha sağlıklı olacaktır.
 
Geri
Üst