Eco artıları
- Yılda 15 bin km için dizel araç almak mantıklı olmuyor
- DPF belası yüzünden alt devirlerde kullanmak sıkıntı.
- Sessiz ve titreşimsiz için
- CVT şanzıman bence konforlu, geçişleri hissettirmiyor.
- Econ modunu kullanmazsanız gayet basınca gidiyor, mağdur etmiyor.
Dizel artıları
- 9 ileri ZF şanzıman
- Tork
- ara hızlanmalar çok iyi.
- tek depo ile uzun yol.
Ancak anlattıklarınıza göre, ben Eco tercih ederdim, piyasası olsun, dizelin motorun uzunvade de dezavantajlı oluşu, daha ucuz olması, ve yıllık km bakımından daha uzun ömürlü olması gibi sebeplerden dolayı eco derim... Ayrıca şunu belirteyim, daha önceki aracım 132 bg 'lik auris idi, honda 125hp olmasına rağmen auristen çok daha performanslı gidiyor. ikiside CVT ikiside atmosferik. Zaten 1.3 turbolu bir araçtan eco 'ya geçmek pişman etmez. Ama ben torksuz yapamam, trafiktede agresif kullanıyorum ara hızlanmalar, sollamalar çok yapıyorum diyorsanız, eco sizi hayal kırıklığına uğratır. sakin normal bir kullanıcı iseniz yaratmaz.
- Yılda 15 bin km için dizel araç almak mantıklı olmuyor
- DPF belası yüzünden alt devirlerde kullanmak sıkıntı.
- Sessiz ve titreşimsiz için
- CVT şanzıman bence konforlu, geçişleri hissettirmiyor.
- Econ modunu kullanmazsanız gayet basınca gidiyor, mağdur etmiyor.
Dizel artıları
- 9 ileri ZF şanzıman
- Tork
- ara hızlanmalar çok iyi.
- tek depo ile uzun yol.
Ancak anlattıklarınıza göre, ben Eco tercih ederdim, piyasası olsun, dizelin motorun uzunvade de dezavantajlı oluşu, daha ucuz olması, ve yıllık km bakımından daha uzun ömürlü olması gibi sebeplerden dolayı eco derim... Ayrıca şunu belirteyim, daha önceki aracım 132 bg 'lik auris idi, honda 125hp olmasına rağmen auristen çok daha performanslı gidiyor. ikiside CVT ikiside atmosferik. Zaten 1.3 turbolu bir araçtan eco 'ya geçmek pişman etmez. Ama ben torksuz yapamam, trafiktede agresif kullanıyorum ara hızlanmalar, sollamalar çok yapıyorum diyorsanız, eco sizi hayal kırıklığına uğratır. sakin normal bir kullanıcı iseniz yaratmaz.