Hocam vites geçişleri motor ve şanzıman yağı ısınmamışken ilk vitesler hafif sarsıntılı hissediliyor oda tam otomatiğin genel olayı. Onun dışında hissedemezsiniz geçişleri. 300 tork çok iyi ama keşke bi turbo 160 hp olsaydı

80.000 km de yada 4 yılda bir şanzıman yağı değişimi var. Mazot filtresi 40.000 km de bir değişiyor. Normal şartlarda 20.000 km de bir yurtdışında ama bizde eco gibi her 10.000 km de bir. Benim aracım özellikle hb, ingiliz üretimi ve type r alt yapısı olsun diye özellikle tercih ettim. Virajlarda arkamdan kimse gelemiyor

İzmir için 10.000 bakım yaklaşık 1600 tl ama bunun içinde ön düzen balans klima temizleme ve motor temizleme dahil. Bunlar çıkarsa 1300 bandına inebiliyor. Vw grubuna göre bakımı ve kullanım maliyetleri biraz yüksek ama iyiki almışım son 2 arabam dsgydi. Her defasında şanzımana birşey olacak diye korku yaşamaktansa 30.000 kmde toplam 500-600 fazla öderim daha iyi.