FB7 otomatik vites kolunu kısaltmak?

P ve S konumlarında daha kısa durması bence sorun olmaz.
Acaba otomatik vites başı nasıl sökülüyor, mandal mekanızması nasıl, bu kısaltma işi olur mu??
 
Ne arabalar gördüm bu vites devasa boyutlarda.
En büyüğü heralde nissan micradır.

Bunu özellikle küçük yapmıyorlar bence bir anlamı var.Araç cam suyunun motorun içinde olması gibi

SM-N9200 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Hani Beyler Cozemedikmi Su İsi
Ben biraz bakındım ve üst topuzun geçme olduğuna kanaat getirdim. Ev ortamında kesinlikle olmaz. Trim söküp takan elektrikci gibi birisi lazım ki önce sökülecek ve sonra tornacıda kısalttırılacak. Yapılırsa minicik olur ama artık kol felan kalmadı tuşa döndüler. Aslında o kısmı komple söküp tuş uydurulsa çok güzel olur

SM-G930F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
O vitesin yüksekliği tamamen ergonomi amaçlı belirlenmiştir (y)
Bi tanıtım videosu izlemiştim, ergonomi amacıyla şöförün kolunu aşağıya indirmeden vites hareket ettirmesinin önemli olduğu vurgulanıyordu. Hatta bu duruma B segmentlerinde özellikle yapılmadığını hatırlıyorum. B sınıfı birçok araca dikkat ederseniz vites kolu bayağı aşağıda kalıyor gibi.
Kısacası topuzun görünümü kötü, aslında FD6daki vites önü kapaklı göz kısmını FB7lerde kaldırmasalardı o vites kolu öyle çirkin görünmezdi. O kısımda da el freninin pozisyonu çok eleştiri aldığı için geriye alındı.
Şu 2008 ekonomik kriz bizim FB7lerin iç kısmında halen anlamlandıramadığım değişikliklere neden oldu galiba. 2010 yılından itibaren Civic'lerin Japonyada üretimi durunca da FB7de FD6nın hatalarını gidermekten öte değişim pek yapılmadı.
 
Ben biraz bakındım ve üst topuzun geçme olduğuna kanaat getirdim. Ev ortamında kesinlikle olmaz. Trim söküp takan elektrikci gibi birisi lazım ki önce sökülecek ve sonra tornacıda kısalttırılacak. Yapılırsa minicik olur ama artık kol felan kalmadı tuşa döndüler. Aslında o kısmı komple söküp tuş uydurulsa çok güzel olur

SM-G930F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
O Bayağı Bir is Olur Muhtemel Ama Kesip bicmeylede olacak gibi Degil
 
O vitesin yüksekliği tamamen ergonomi amaçlı belirlenmiştir (y)
Bi tanıtım videosu izlemiştim, ergonomi amacıyla şöförün kolunu aşağıya indirmeden vites hareket ettirmesinin önemli olduğu vurgulanıyordu. Hatta bu duruma B segmentlerinde özellikle yapılmadığını hatırlıyorum. B sınıfı birçok araca dikkat ederseniz vites kolu bayağı aşağıda kalıyor gibi.
Kısacası topuzun görünümü kötü, aslında FD6daki vites önü kapaklı göz kısmını FB7lerde kaldırmasalardı o vites kolu öyle çirkin görünmezdi. O kısımda da el freninin pozisyonu çok eleştiri aldığı için geriye alındı.
Şu 2008 ekonomik kriz bizim FB7lerin iç kısmında halen anlamlandıramadığım değişikliklere neden oldu galiba. 2010 yılından itibaren Civic'lerin Japonyada üretimi durunca da FB7de FD6nın hatalarını gidermekten öte değişim pek yapılmadı.
Evet Hersey Güzel Kronik Sorun Yok Genel Olarak problemsiz bir Arac ama Gel gelelim Bu Kalite Eksiltme Anlaşılır Değil
 
Arkadaşlar 1 yıllık konuyu hortlatacağım

Az evvel youtube' da gördüğüm bir ışık tuningli fb7 kasada kolun kısaltılmış olduğunu gördüm ve ekran resmleri aldım. Sökülüp kısaltılabiliyor demek ki.Ekli dosyayı görüntüle 255394Ekli dosyayı görüntüle 255395Ekli dosyayı görüntüle 255396Ekli dosyayı görüntüle 255397

SM-G930F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Uzun demir kolu kaldırmış gibi görünüyor :unsure:
Görüntü olarakta daha güzel dediğiniz gibi :)
 
Geri
Üst