FB7 performans hayal kırıklığı

Katılım
5 Tem 2020
Mesajlar
3
Tepki puanı
1
Konum
Bodrum
Aracınız
Civic FB7 2014
merhabalar aranıza Bodrum'dan katılıyorum.
Yaklaşık 1 ay önce 70.000 kmde hasar kayıtsız 3 parça boyalı 2014 model dream paket araç aldım 120.000 liraya.

Ilk defa atmosferik otomatik araç kullanmıyorum daha önce 1.4 polo kullanmıştım ama bu civic beni şaşkına çevirdi.

Araçla istisnalar haricinde sollamaya çıkamıyorum, sol şeriti çok nadir kullanabiliyorum. Polo ile 120 km hızde çıktığım rampayı civic 95-100 km ile çıkabiliyorum.

Üstelik bütün bunlara rağmen aracın kmde 1 liraya yakın yakıt tüketimi vardı.

Dün gidip atiker gold tüp taktırdım araç iyice hantallaştı tüpte yakıt tüketimi hakkında çok fazla veri elde edemedim umarım beni biraz olsun tatmin eder.

Sizce araçta bir sıkıntı olabilir mi? Enjektörler tıkanmış olabilir mi veya başka bir problem?
 
Katılım
17 Ocak 2018
Mesajlar
676
Çözümler
2
Tepki puanı
611
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FB7 2015
Ayrica yolda hyundai ve kuş serisinden korkun hiç gözüktüğü gibi değiller. Şehirler arası 5 şeritli yolda toyota ile doğana yetisememistim. Benim ibre 180 lerde idi daha da zorlamadim zorlasam da doğancinin gözü kara idi kayboldu gitti adam. Hyundailerde oldukca seri araclar. Bir kac kez kullandim koltuğa çivi gibi cakiyor namissizlar;)

GM1913 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Hocam doğan bu olabilir mi 300hp diyor



iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
21 Şub 2020
Mesajlar
10
Tepki puanı
6
Konum
ankara
Aracınız
Civic FB7 2013
Önceki kullandığınız araçlar turbolu mu hocam? turbosuz araçdan bu kadar tork beklemeyin,hondanın diğer atmosferiklere karşı tek artısı vtec olması, vtec açarsanız biraz daha tatmin kalırsınız(y)
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,661
Çözümler
6
Tepki puanı
8,723
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Önceki kullandığınız araçlar turbolu mu hocam? turbosuz araçdan bu kadar tork beklemeyin,hondanın diğer atmosferiklere karşı tek artısı vtec olması, vtec açarsanız biraz daha tatmin kalırsınız(y)
Tamamlama yapayım. İ-vtec'lerde tam performans için gaza tam basmak gerekiyor. Maximum torkta yüksekte olduğu için yüksek devir istiyor.

Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,661
Çözümler
6
Tepki puanı
8,723
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
S modu yok hocam bende 1,2 ve d3 var dream paket
Merhaba hocam.
Turbosuz atmosferik motorların rampada yaşadığı genel bir problemdir. Yalnız aracın bakımları ve lpg ayarı yanlış ise bu durumu daha kötü olarak etkiler. Öncelikle dizel bir araç ile rampa için asla kıyaslamamak lazım! Fakat düz yolda çoğu dizeli Honda geçer. Vites olarak D3'ü kullanın. Bu konum ilk 3 vitesi kullanır devir hep yüksekte kalır. 4. Vitese geçmez. Araçta yük artıkça hantallık artar. Rampa girişlerinde hızlı girmek sizin için avantaj sağlar. Rampa çıkışlarda benzin kullanımı rahatlık sağlar, lpgdeki yüksek ısı problemi yaşanmaz.



Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2020
Mesajlar
114
Tepki puanı
87
Yaş
46
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FC5 2018
Bende de şimdi ki aracımdan önce 2016 fc5 Eco vardı. Gerçekten araç bağırıyor, bence fazla yakıyor ama gitmiyordu. Bence d yerine s de kullanım aracın hem performansını hem yakıt tüketimini azaltacaktır.
 
Katılım
9 Haz 2014
Mesajlar
636
Tepki puanı
340
Konum
Zonguldak Ereğli
Aracınız
Civic FB7 2012
B sınıfının kilo avantajı başta olmak üzere tasarımı atak kullanıma daha uygun. Şirketin daha önce verdiği Clio Sport EDC dizel ile sollamalara gözü kara girebilirken üst donanımdaki Megane EDC dizel ile aynı ataklığı yakalayamıyoruz. Pek çok maranın D sınıfında durum daha da konfor odağına kayıyor. Eski aracım C4 ile C5'leri her şartta geçebiliyordum mesela.

FB7 Civic aracın performansı için manuel alınmalı, üst devirler çevrilmeli ve yakıt sarfiyatına pek bakılmamalı :geek:
Performansın değil ama konforun tadını çıkarın bence.
 
Geri
Üst