Fb7 şanzıman yagı hk.

Katılım
21 Mar 2019
Mesajlar
59
Tepki puanı
29
Konum
Antalya
Aracınız
Civic FB7 2014
Tabi paylaşırım, şuan 1 den 2 ye geçişte sadece hissettiriyor diğerlerini öyle çok hissettirmiyor normalmidir bilmiyorum bakalım değişimden sonra fark olacakmi paylaşırım

Redmi Note 6 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
12 Nis 2018
Mesajlar
130
Tepki puanı
47
Yaş
35
Konum
Ankara
Tabi paylaşırım, şuan 1 den 2 ye geçişte sadece hissettiriyor diğerlerini öyle çok hissettirmiyor normalmidir bilmiyorum bakalım değişimden sonra fark olacakmi paylaşırım

Redmi Note 6 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aynı yerden bende aldım 3 ltre 10 gun once degistirdim degistiren ustada da aynisi varmıştı orjinal dedi oda sıkıntı yok ama 1 den 2ye gecis hep hissettiriyor sanzimanin yapisi bu galiba fd6 da ayniydi çünkü

fd6 2008
fb7 2012
 

m2hamid

FD6 Moderatör/Editör
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,294
Çözümler
9
Tepki puanı
13,139
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
40
Aracınız
Civic FD6 2010
Aynı yerden bende aldım 3 ltre 10 gun once degistirdim degistiren ustada da aynisi varmıştı orjinal dedi oda sıkıntı yok ama 1 den 2ye gecis hep hissettiriyor sanzimanin yapisi bu galiba fd6 da ayniydi çünkü

fd6 2008
fb7 2012
Bunun bir nedeni muhtemelen tork konvertörü isimli ilk çekişte tork düzenleyen kavrama parçasının 1.vitesteki kilit durumu.
1. viteste yarım debriyaj gibi yarı kilitli iken daha üst viteslerde kademe kademe kilitli konuma geçiyor. 80-90 km. civarı tam kilit konumuna geçiyor diye hatırlıyorum.
Bu nedenle 1-2 vites geçişleri diğer viteslere oranla daha hissedilir kalıyor hep.
 
Katılım
1 Mar 2019
Mesajlar
87
Tepki puanı
46
Konum
İstanbul
İki gün önce Honda Marmara da şanzuman yağını değiştirdim artı aracı yıkadılar iç dış 380 tl verdim dışarda çok araştırdım fiyatlar neredeyse aynı ondan dolayı servisi tercih ettim


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
21 Mar 2019
Mesajlar
59
Tepki puanı
29
Konum
Antalya
Aracınız
Civic FB7 2014
Bunun bir nedeni muhtemelen tork konvertörü isimli ilk çekişte tork düzenleyen kavrama parçasının 1.vitesteki kilit durumu.
1. viteste yarım debriyaj gibi yarı kilitli iken daha üst viteslerde kademe kademe kilitli konuma geçiyor. 80-90 km. civarı tam kilit konumuna geçiyor diye hatırlıyorum.
Bu nedenle 1-2 vites geçişleri diğer viteslere oranla daha hissedilir kalıyor hep.
1den 2 ye geçişler normalse sanzimanim da sıkıntı yok, bende aracı yeni aldım 60000 de olduğu için araç nolur nolmaz diyerekten değiştircem bakalım şuanki yagin rengi bile normal yurt dışı araçlarında değişim 100000 sanırım

Redmi Note 6 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

m2hamid

FD6 Moderatör/Editör
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,294
Çözümler
9
Tepki puanı
13,139
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
40
Aracınız
Civic FD6 2010
İki gün önce Honda Marmara da şanzuman yağını değiştirdim artı aracı yıkadılar iç dış 380 tl verdim dışarda çok araştırdım fiyatlar neredeyse aynı ondan dolayı servisi tercih ettim


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Fiyat fena değil, yaklaşık 50 tl işçilik almışlar.
Yanlış hatırlamıyorsam bi ara uyguna dizel otomatik FC5 aldım diyordunuz, o iş olmadı galiba?
 

m2hamid

FD6 Moderatör/Editör
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,294
Çözümler
9
Tepki puanı
13,139
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
40
Aracınız
Civic FD6 2010
1den 2 ye geçişler normalse sanzimanim da sıkıntı yok, bende aracı yeni aldım 60000 de olduğu için araç nolur nolmaz diyerekten değiştircem bakalım şuanki yagin rengi bile normal yurt dışı araçlarında değişim 100000 sanırım

Redmi Note 6 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Daha önceki değişim km.si ve yılına göre değişim yaptırın, eğer önceki değişimden 40bin km. yada 2 yıl geçmişse değiştirirsiniz. Önceki değişim hakkında bilginiz varmı?
 
Katılım
21 Mar 2019
Mesajlar
59
Tepki puanı
29
Konum
Antalya
Aracınız
Civic FB7 2014
İki gün önce Honda Marmara da şanzuman yağını değiştirdim artı aracı yıkadılar iç dış 380 tl verdim dışarda çok araştırdım fiyatlar neredeyse aynı ondan dolayı servisi tercih ettim


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Ben antalya nin bi ilçesinde çalışıyorum, antalya eysa Honda servisinden fiyat aldim işçilik dahil 450 lira dediler. Elim yatkindir bu tür mekanik işlere, fordta da bi süre staj yapmıştım o yüzden yağı alıp kendim yeniliycem bakalım. Sadece tork konvertorunun içerisinde de ortalama 3 litre civarında bi yağ kaliyormus galiba, ama şanzıman yağ değişimini serviste tamamen yenilemiyor sadece 3 litrelik bi kısmını degistiriyorlarmis

Redmi Note 6 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
1 Mar 2019
Mesajlar
87
Tepki puanı
46
Konum
İstanbul
Evet öyle sadece bir kısımının değişiyorlar eğer aracı satmazsam yaklaşık 10 bin km sonra bir daha şanzuman yağını değiştireceğim böylelikle konvektörün içindeki yağda yenilenmiş olur az da olsa


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst