FB7 Stop

Katılım
29 Ara 2019
Mesajlar
433
Çözümler
2
Tepki puanı
334
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FB7 2012
Merhaba arkadaşlar.
2012 FB7 otomatik aracım var. 1 ay önce lpg ve diğer bakımlarını yaptırmıştım.
Az önce ışıklarda durdum, kalkayayım dediğim zaman araba hareket etmedi, vites D deydi. Baktım yağ lambası ve akü lambası yanıyor kırmızı renkte, herhalde stop etti araba. Telaşlandım, arabayı tekrar çalıştırdım. Forumda bu konu vardır mutlaka ama konu açayım dedim telaşla?. Acaba neden kaynaklanmış olabilir bu durum?
LPG mi? Akü mü? Bilemedim. Tecrübelerinizi paylaşmanızı bekliyorum.
 
Çözüm
Arkadaşlar merhaba,
1 haftadır benzinde kullandım arabayı, herhangi bir sıkıntı çıkmadı. Bugün lpg ci bir ustaya götürdüm, rölanti değerlerim çok kötü çıktı, onları düzeltti. Yola çıkıp yolda AFR ayarı yaptık. Sorunum çözülmüş oldu?
Katılım
29 Ara 2019
Mesajlar
433
Çözümler
2
Tepki puanı
334
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FB7 2012
Bir sonraki subap ayarından sonra aracı 100 km civarı benzinde kullandıktan sonra lpgayari.com umut bey e ya da candan mühendislik e gidip afr ayarı yaptırmanızı öneririm. Arabanın hem gidişi değişiyor hemde silkeleme problemi en az iniyor.
Benim montaj vs hep üçel de oldu. Ama ne hikmetse her seferinde katkı vs diye tutturuyorlar. En son diğer dizel aracımı emisyon için götürdüm. Kaldı dediler. Enjektör temizleyici atalım bşr daha gelin dediler. Saflığıma geldi aldım. Bir sonraki gidişimde sıfır emisyon çıktı. Dedim bu mümkün değil. İyi temizlenmiş abi vs dediler. Bir katakulle yapıyorlar gibime geliyorlar. Her ne kadar aşırı fazla montaj yapan bir firma da olsa çok güven vermediler bana. Taktırırıken candan ile aynı fiyatı vardı. Eve yakın diye seçmiştim. Tekrar yaparsa gidin ayarlara baktırın siz üçelde. En azından ekstra para vermezsiniz bir daha.

SNE-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Haklısın hocam benim de saflığıma geldi enjektör temizleyici aldım? Boğaz kelebeğine ve subap ayarına mı baktırayım önce diye düşünüyorum?
Bu arada çok teşekkürler tecrübeleriniz için?
 
Katılım
29 Ara 2019
Mesajlar
433
Çözümler
2
Tepki puanı
334
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FB7 2012
Genelde soğuk motorda stop etme subap ayarı bozulduğunda veya kötü LPG ayarından olabilir.
Belki araç olması gerekenden daha erken LPGye de geçiyor olabilir. Durumun tekrarlamasına göre hareket edin.
Hocam lpg ayarı gibi geliyor bana, teşekkürler çözümleriniz için?
 
Katılım
29 Ara 2019
Mesajlar
433
Çözümler
2
Tepki puanı
334
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FB7 2012
Arkadaşlar merhaba,
1 haftadır benzinde kullandım arabayı, herhangi bir sıkıntı çıkmadı. Bugün lpg ci bir ustaya götürdüm, rölanti değerlerim çok kötü çıktı, onları düzeltti. Yola çıkıp yolda AFR ayarı yaptık. Sorunum çözülmüş oldu?
 
Çözüm

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,661
Çözümler
6
Tepki puanı
8,723
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Arkadaşlar merhaba,
1 haftadır benzinde kullandım arabayı, herhangi bir sıkıntı çıkmadı. Bugün lpg ci bir ustaya götürdüm, rölanti değerlerim çok kötü çıktı, onları düzeltti. Yola çıkıp yolda AFR ayarı yaptık. Sorunum çözülmüş oldu
Geri dönüş yaptığınız için teşekkür ederiz.
Araç mis gibi olmuş. Şimdi keyfini çıkarma zamanı.

Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...
 
Katılım
29 Ara 2019
Mesajlar
433
Çözümler
2
Tepki puanı
334
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FB7 2012
Arkadaşlar bu sabah aracım motor soğukken aynı ışıklarda stop etti, sadece kırmızı akü lambası yandı. Sonra tekrar çalıştırdım, sıkıntısız çalıştı, yoluma devam ettim. Sorun akü olsa, zor çalışırdı ama gayet kolay çalışıyor. 2-3 aydır aracım sabah lpg ye kolay geçiyor. Geçtikten hemen sonra devir kendini topluyamıyor muş gibi oluyor ama stop etmiyordu. 5 dk sonra normale dönüyor. Benzinde aynısını yapmıyor. Acaba lpg enjektöründen veya regülatöründen olabilir mi??
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,151
Çözümler
10
Tepki puanı
12,932
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Arkadaşlar bu sabah aracım motor soğukken aynı ışıklarda stop etti, sadece kırmızı akü lambası yandı. Sonra tekrar çalıştırdım, sıkıntısız çalıştı, yoluma devam ettim. Sorun akü olsa, zor çalışırdı ama gayet kolay çalışıyor. 2-3 aydır aracım sabah lpg ye kolay geçiyor. Geçtikten hemen sonra devir kendini topluyamıyor muş gibi oluyor ama stop etmiyordu. 5 dk sonra normale dönüyor. Benzinde aynısını yapmıyor. Acaba lpg enjektöründen veya regülatöründen olabilir mi??
LPGyi nereden alıyorsunuz?
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,151
Çözümler
10
Tepki puanı
12,932
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Shell den başka yerden almıyorum, aynı istasyonu kullanıyorum.
O zaman LPG yakıtı eleyebiliriz.
Eğer subap ayarını yaptıralı 40bin km dolduysa subap ayarı yaptırmanızı tavsiye ederim.
Eğer yakın zamanda subap ayarı yaptırdıysanız LPG filtresi, regülatör ve enjektörleri daha olası seçenek gibi görünüyor.
 
Katılım
29 Ara 2019
Mesajlar
433
Çözümler
2
Tepki puanı
334
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FB7 2012
O zaman LPG yakıtı eleyebiliriz.
Eğer subap ayarını yaptıralı 40bin km dolduysa subap ayarı yaptırmanızı tavsiye ederim.
Eğer yakın zamanda subap ayarı yaptırdıysanız LPG filtresi, regülatör ve enjektörleri daha olası seçenek gibi görünüyor.
Subap ayarı da 11 bin oldu. LPG filtresiniN birini geçen bakım da değiştirmiştim. Ama iki tane filtre var, diğeri değişmedi. Enjektör veya regülatör olabilir ?
 
Geri
Üst